Potrošeno x 7!!!

By Beauty junkie - 8.12.16

Sedmi put pišem post o potrošenim stvarčicama. Ovaj put je trebalo mnogo vremena da se nakupe.
U svako slučaju kada pogledam gomilu stvari koja je preda mnom srećna sam što znam da su ovo proizvodi koje volim, koje ću ponovo kupiti, a neke već jesam.

Pa da vam pokažem šta se to skupilo tokom ova dva meseca i više od kada je poslednji post ovog tipa objavljen.


Počećemo od meni omljenog proizvoda u ovoj gomili, par njie tačnije, ali jedan je poseban. 
U pitanju je moj omiljeni letnji parfem MOSCHINO funny. Ovo mi je, mislim treća boca, a već sam kupila novu. 
Ovo je savršen letnji parfem, koji dugo traje na koži i odiše svežinom. Nosim ga samo u letnje dane, jer je upravo parfem za letnje večeri i miris mora.

Drugi na smisku omiljenih proizvoda svakako je K piling. Dva sam potrošila, jedan poklonila vama, a evo koristim treći i već je pri kraju, novi moram nabaviti.
Na slici vidite obe varijante K pilinga, i ja priznajem da mi je lepši miris onog standardnog sa cimetom, i od kada sam ga otkrila ne mogu tuširanje da zamislim bez njega.

Još jedan favorit ovog posta je ZIAJA mleko za telo. Miris ovog mleka je pravo savršenstvo. Mackala sam se njim non stop od kada sam ga kupila. Nekada namažem ruke samo da bih osetila taj miris. Pakovanje je veliko, ali pri kraju biva teško izvaditi proizvod, pumpica ne koristi tome, ali sam ja uspela sve da iskoristim, držeći pakovanje naopačke i korsiteći ga bez pumpice.


Od ostalih potrošenih stvarin, neke su standardno u ovom postu, kao BU i Fa dezodoransi, jer samo njih koristim i kupujem, a ovaj roza Fa posebno volim i uvek imam jedan ili dva u rezervi.
Uz njih tu su i maramice za skidanje šminke, Valentina, koje su  manje od 100 dinara. Koristim ih kada me mrzi da skidam šminku, lako skinem sve sa lica pomocu njih, a zatim dodatno pređem micelarnom i tupferm, i umijem se.

Od kozmetičkih stvarčica potrošila sam moj omiljeni balzam za usne BLISTEX, ove kupujem na iher.com, ali ima ih u Apotekama Beograd.
Avon karmin u olovci je promenio miris, tako da je morao u  kantu. Prošle godine sam ga nosila stalno, ali sada imam druge favorite.
Maybelline korektor, koji je svuda poznat, a nama nedostupan, sam čuvala i trošila polako, ali i tome je morao doći kraj. Čekam sledeće putovanje da ga kupim, mada je dostupan i na lookfantastic.com i feelunique.com.
Još jedan proizvod maybelline je maskara One by One, koja mi je dugo bila omiljena, ali sada ju je zamenila druga o kojoj sam pisala u ovom postu.

Mixa micelarna voda je super, u rangu omiljene Garnier, i sigurno ću je ponovo kupiti.

Kada  su gelovi za tuširanje u pitanju potrošila sam dva. Estar gel sam dobial u Glam box-y u septembru. Miris lavande ne volim baš, ali ovaj je odličan za opuštanje pred spavanje, ima ulja u sebi pa ne peni mnogo.
Drugi gel je Fa magic oil, koji je bio u setu sa dezodoransom. Ja lično volim gelove koji nisu mlečni, jer imam utisak nege kože i čišćenja.

Poslednji proizvod u ovom postu je Dr. Haischka krema od matičnjaka namenjena masnoj i problematičnoj koži. Odlična je i kupiću je opet, samo da rešim trenutne probleme sa kožom, zbog kojih moram da odstuim od standardne rutine i isprobam nešto novo.
Kad povratim balans kože, vraćam se i ovom proizvodu.


Toliko u ovom postu.
Slede vam neka mnogobrojna iznenađenja na blogu i mnogo cool postova.
Uskoro slavimo i treći rođendan, pa pratite Instagramu i FB za sve novosti.

Do novog čitanja...
Pozdrav!

Dunja!!!

HVALA ŠTO PRATITE BLOG!

  • Share:

You Might Also Like

8 comments

  1. Ako vec imas problematičnu kozu savetujem ti da se rešiš vlažnih maramica, mirisnih tonika i losiona i kremica tipa Bioten,Garnier,Avon itd. Takođene savetujem jeftine pudere. Pređi na medicinsku kozmetiku Eucerin, seba med,Dr Haicsha, la rocher itd. Od pudera ako bas tecni koristis Bourjois 123 vrhunski za masnu kozu. Pozzzz Mina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. mina hvala za komentar. Godinama koristim prirodnu kozmetiku, koju nabavljam iz inostranstva ili ovde, korisitm sad bas Dr. Hauschka. Eucerin jedino nisam prbala, sve ostalo jesam.
      O maramicama nisam ni razmišljala, dobro si mi rekla. Ne koristim ih stalno što je sreća, sada šminku skidam kokosovim uljem.
      Zbog posla moram da nosim pudere, a najblje se pokazao AURA Cover me, koji je nekomedogen.

      Избриши
  2. Potrošeni proizvodi mi se nakupljaju, kesa puna a nikako da sednem da napišem post, kako sam krenula biće dve kese hah!
    Podseti me na Blistex, hvala! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala za komentar. Ja napisala post i evo već dva ubacila ponovo ukesu gde ih skupljam. Sikanje svega je ponekad smora, ali svi ovakvi postovi se rado čitaju.

      Избриши
  3. Maybeline korektor viđam po svim jutjub kanalima i često po blogovima, žao mi je što ga nema kod nas. Ostali proizvodi izgledaju jako privlačno, odlično napisano. ☺

    Blog: Misseslandy

    ОдговориИзбриши
  4. Sve Mixine micelarne sam probala i sve su mi odgovarale, a One By One maskara mi je bila super, pre nekoliko godina sam je koristila. Avonovi ruzevi u olovci su mi bili cudnjikave teksture kad sam ih kupila ( prosle zime ), lepo su bili pigmentovani, ali pre neki dan sam ih bacila jer su, kao i tebi, promenili miris. Kristina

    ОдговориИзбриши