AVON nutraeffects kolekcija za osetljivu kožu

By Beauty junkie - 17.11.16

My skin care gets serious every day. I have 31 now and I get more steps in my skin care because I feel that my skin needs more attention. 
During the time I learned that my oily skin need different care in summer and winter. Winter skin care starts in October for me, and summer skin care starts around March-April.
In winter time I need more water in my skin, rich creams, but not to thick.
From AVON company I got  new creams in Nutra effect line with active seed complex.
These creams are suitable for sensitive skin, they are hypoallergenic, allergy tested and free of parabens and dyes.

Nega kože postaje mi sve bitnija tokom vremena. Sada imam 31 godinu  i shvatam da mi je potrebno sve više koraka u svakodnevnoj nezi kože. Odavno sam shvatila da mojoj koži treba drugačija nega leti i zimi. Zimska nega kože za mene počinje u oktobru, dok letnja nega počinje u mart-aprilu.
Kompanija AVON mi je poslala set krema iz njihove Nutra Effect kolekcije, koje su namenjene osetljivoj koži, koje su hipoalergentske, alergološki testirane i slobodne od parabena i veštačkih boja.


Avon seed complex for sensitive skin has two creams in it's line. One of them is rich cream and the other one is gel cream - light.
Both of them are packed in cardboard boxes and glass jars with white cap. They have blue lettering and blue ribbon on it - light blue for gel cream and dark blue for rich cream. Both creams have 50 ml.

Creams are different in texture but also rich cream has SPF 15 but lighter one doesn't have any SPF.
Rich cream in not thick texture, it glides on skin and easily absorbs into it. It's very moisturizing and makes your skin feels soft, nourished and healthy.
It solves in just two applications and dry spots that you my have on your face. This cream is perfect for dry or normal skin that needs more care in winter time.
Also inside cream there is a paper with all the information about this cream and there you will see that this line of Avon, these two creams, are made specially for taking care of skin in winter weather conditions, like cold, wind, snow etc. That is very useful to know because this may be your skin care routine just for winter time.
This cream is to thick for me and makes my pores clog and small pimples appear on my skin.

Light cream is the one I use every day. Even thought I have oily skin, in this time I need more moisture in my cream so my skin would be prepared for winter time, cold weather and strong wind.
This cream is just perfect for oily skin.
It is light, gel texture, and absorbs into skin in just few seconds. For all this time I use it I didn't have and dry spots on my face, and it didn't made my skin extra oily end extra glow.
I use it under make up, but always use primer with it, just being sure that my make up will be in place when I go back home from work.
I love it. It's just that simple. Didn't have any problems with it, like pimples or acne. My skin looks and feels great after using it. I use it just in mornings, because I like richer cream in night time.

AVON linija za negu osetljive kože sadrži dve kreme za lice, različite teksture - devnu kremau gušće i bogatije teksture i gel kremu, koja je blaža i videnastija.
Obe kreme dolaze upakovane u kartonsku kutiju u kojoj je staklena teglica, dizajna kao i sve prethodne kreme iz ove kolekcije. Sadrže 50ml proizvoda.
Unutar kutija se nalaze i informacije o kremi i tu ćete saznati da su kreme za osetljivu kožu, posebno za zimski period, hladno vreme, vetar itd.
Ovo je odlično znati, jer upravo ovakvo vreme nam sleduje, pa vam ovo može biti prva opcija pri izboru kozmetike za zimski period.
Evo šta o ovim kremam kaže sam proizvođač:
Active Seed kompleks sa čia semenom koji je bogat izvor omega 3 i omega 6 masnih kiselina, vitamina i antioksidanasa. Čia seme može apsorbovati tečnost u količini 12 sopstvenih zapremina i na taj način pruža koži optimalan nivo hidratacije.
Formula bez ulja bazirana na aktivnom kompleksu čia semena, koji deluje kroz više slojeva kože i pomaže u obnavljanju ćelija kože.
Pruža 24h* intenzivne hidratacije, vraćajući koži lep i zdrav izgled. Antialergijski, dermatološki i klinički testirano. Pogodno i za osetljivu kožu. Bez parabena i veštačkih boja.

Na kartonskim kutijama je plava traka kojom je obeležena ovaj deo kolekcije. Na dnevnoj kremi je traka tamnoplave boje, dok je na gel kremi ta traka svetloplava.
Pored teksture kreme se razlikuju po tome što dnevna krema ima SPF faktor 15, dok je gel krema nema.

Dnevna krema je bogatije teksture, ali ne previše gusta. Bele je boje i pruža potpunu hidrataciju. Lako se razmazuje na koži i brzo upija ostavljajući svež i nahranjen izgled kože, pomalo mastan.
Krema je savršena za normalnu ili suvu kožu. Rešiće sve suve delove kože koji nastaju zimi sa samo dva nanošenja.
Za moju kožu tekstura je odlična, ali je krema masnija nego što mi treba, pa je nakon 2-3 upotrebe učinila da se moje pore zatvore i nastanu sitne bubuljice posebno u predelu čela.

Gel krema, pak, je potpuno savršena za moju masnu kožu. Od kada sam je dobila koristim je svakodnevno. Odlično hidrira i neguje kožu, ne zapušava pore i nakon svakodnevnog korišćenja nije izazvala nikakavu reakciju, niti stvorila nepravilnosti na koži.
Za masnu  kožu, kojoj treba dodatna nega u zimskom periodu ovo je pravi pogodak.
Nanosim je samo ujutru pre šminkanja i na nju nanosim prajmer, jer volim da budem sigurna da će mi šminka biti na mestu tokom celog dana.
Nije dodatno mastila kožu niti sam se sijala više sa njom, tako da mislim da će ovo biti moj favorit u nezi ove zime.

Na slikama ispod videćete sve detalje i teksturu krema.


Ingredients / Sastav: gel crean - day  cream


I must say that this product was perfect solution for my skin in this time. Every type of skin will find something for them in this collection, and these two cream are for everyone like it says on Avon site and in catalog.

If you need affordable skin care products I recommend to you these ones. Try and share your thoughts with me in comments.
Till next post...
Buy!!!

Dunja!

Moram reći da su ove kreme, tj. njena lakša varijanta - gel krema- bila pravo otkrovenje i odličan izbor za ovaj vremenski period i prelazak na zimsku negu kože.

Ako vam treba povoljna, a kvalitetna nega kože, imate moju preporuku za ove kreme. Sigurna sam da će svaki tip kože naći nešto za sebe u ovoj liniji, a pri izboru jedne od ove dve kreme nećete pogrešiti.

Ako ste probali ove kreme podelite svoje utiske sa mnom u  komentarima.

Do novog čitanja...
Pozdrav!

Dunja!!!

  • Share:

You Might Also Like

1 comments