My go to lipsticks!!!

By Beauty junkie - 22.11.16

Every season we have different preferences of what to wear, how to dress and what kind of makeup to make for everyday or some special occasions.
In this post I will show you my go to lipsticks for fall/winter period. These are the lipsticks that I use daily, and every time I don't know what to put on my  lips. Most of them are from companies from Easter Europe, but I think that color scheme will show you what kind of lipsticks I prefer to wear.

Svako godišnje doba donosi svoje trendove u modi i kozmetici. Takođe svako godišnje doba podrazumeva različit način oblačenja, nege kože, pa i šminkanja.
U današnjem postu predstavljam vam moje omiljene karmine za jesenji i zmiski period.
Svi karmini su dostupni i jeftini, drogerijskog kvaliteta. Ono što je najbitnije jesu boje, koje će vam pokazati kakve karmine volim i šta preferiram da nosim u hladnijim danima.




I divided lipsticks in categories - nudes and read, and there is a one purple lipstick, that I just adore.
Nudes I use everyday are:
Golden Rose velvet matte lipstick No 10
Golden Rose lipstick crayon No 21
Colourpop satin lipstick shade November

All of the are just beautiful, long wearing and so nice on the lips. First one is my all time favorite nude for every season.
On the pictures above you can see small pack of lipsticks. Those are Golden rose mini lipstick. In one pack you get 6 lipsticks same color as a big lipstick. This neutral pack is what I have in my bag all the time, in case I need to touch up and I don't have lipstick with me. 
They are cute, small and easy to use, and to take with you.

Karmine koje ću vam predstaviti podelila sam u dve kategorije - nud i crveni. Tu se našao i jedan karmin ljubičastog tona koji naprosto obožavam i koji moram da podelim sa vama.
Neutralni ili ti "nude" karmini koje svakodnevno koristim su:
GR velvet matte u nijansi 10
GR lipstick crayon - nijansa 21
Colourpop satin listick u nijansi Novembar, koju je kreirala Kethleen lights.

Svi karmini su savršeni po nijansama, teksturi i trajnosti. GR velvet matte je moj omiljeni neutralni karmin za svaku sezonu, ali u poslednje vreme mu parira i Colourpop karmin.
Na slikama gore vidite i GR mini karmine. Ovo je mix 1, koji sadrži neutralne tonove i uvek ga imam sa sobom, u torbi, jer je lak za korišćenje i koristan kada treba da popravite karmin. 


When it comes to red shades, I have more lipstick similar color to these, but I love this 4 the most.
Golden Rose liquid matte lipstick No 12 (dark red with brown undertone)
Golden Rose liquid matte lipstick No 5 (purple one)
AVON matte lipstick Ruby kiss (real red with rose undertone)
Sleek matte me Rioja red (real vibrant red, not so good in texture, but it works for me) 

For me all these shades scream fall/winter, and you can see me wearing them in all of my Instagram pictures.

Kada su u pitanju nijanse crvene - njih imam mnogo više nego ostalih karmina, a izabrala sam da vam pokažem 4 omiljena koje najčešće nosim. U pitanju su:
GR tečni mat karmin u nijansi 12 (tamnocrveni karmin braon podtona)
GR tečni mat karmin u nijansi 05 (savršen ljubičasti karmin koji mi je otkrila Jasmina sa bloga Makeup Arena)
AVON mat karmin u nijansi Ruby kiss (prava crvena sa roza dodacima)
Sleek matte me karmin u  nijansi Rioja red (prava, jarkocrvena boja, koja nije sjajne teksture, ali koju nosim i pored mana)

Svi ovi karmini po meni su pravi izbor za jesen i zimu. Odlično se kombinuju uz sve odevne kombinacije i na mom Instagram profilu videćete da ih stalno nosim.


That is all for this quick post. Tell me your favorite lipsticks in comments below. Next post will be about new palette I got from UK and US, but also I will share my go to palette.

Till next time...
Buy!

Dunja!!!

Toliko u ovom postu. Nadam se da vam se sviđa. Pišite mi u komentarima koji su vaši omiljeni karmini.
U narednom periodu čeka vas predstavlljanje novih paleta koje sam dobila iz Britanije i Amerike, kao i post o paletama koje redovno koristim i koje su mi omiljene.

Do novog čitanja...
Pozdrav!
Dunja!!!

THANK YOU FOR READING THE BLOG!!!

  • Share:

You Might Also Like

10 comments

  1. Golden Rose velvet matte lipstick No 10 mi je divna, divna <3

    ОдговориИзбриши
  2. Imam ovaj u olovci br 12 . :-) odlucan ako sy mi usne prethodno namazane debljim slojem balzama za usne. :-)Inace preferiram sjajne metalik i sljokice u sjaju ili ružu ali ovaj je prelep.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U olovci karmini su najmeksi i najbolje teksture. Ja imam sve mat karmine i jedan metalik koji mi bas lepo stoji, ali ne volim lepljiv osecaj na usnama pa zato biram mat karmine.

      Избриши
  3. Pre svega moram reci da sam pisala slican post, na slicnu temu, tako da mi je od starta bilo simpaticno da citam ovaj post. Slagala bih ako bih rekla da sam sve proizvode sa slike probala i koristila, nisam, ali ovima sto sam probala, sam u potpunosti bila zadovoljna. Odlican post zaista, sve pohvale za fotografije,vrh su.


    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jako mi je drago da ti se sviđa post. Hvala za svaki komentar do sada i što pratiš šta pišem.

      Избриши
  4. Zahvaljujuci blogovima, presla sam sa nude nijansi na tamne, dugo mi je trebalo da se odvazim na taj korak ali zato ih sad rado nosim i uzivam u njima :). Volim bordo i ( tamno ) ljubicaste, pa su mi aktuelni Aurin tecni mat Out Of Box, GR tecni mat 03 i Don Juan mat ruz cijeg broja ne mogu trenutno da se setim.. Danas sam kupila i jedan od Catrice i jedva cekam da ga isprobam. Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala za komentar Kristina. Moram i ja probati te Catrice karmine,mada se raduje i probanju metalik karmina koji su postali popularni.

      Избриши