Summer essentials / osnovni komadi garderobe za leto

By Beauty junkie - 16.7.16

Leto je za mene najlepši period godine. Ovo je godišnje doba koje na polju mode i kreacije daje najviše mogućnosti i najviše slobode.
Slobodni ste i bukvalno - od stezanja garderobe, i dugih nogavica, a sunce u nama uvek budi radost i sve to se prenosi i na garderobu koju nosimo i koja nas određuje i odaje prvi utisak o nama.

U ovo postu predstaviću vam koji su moji letnji osnovni komadi garderobe. Daću vam neke smernice za kupovinu i na šta vredi izdvojiti više novca.

Za mene leto uvek simbolizuje boje, šarenilo, lepršave haljine i visoke štikle (za mene zapravo svako godišnje doba znači visoke štikle).
U skladu  sa tim predlažem da vaša garderoba ima par komada koji će biti šareni, sa printom. Cvetni print ili bilo koji drugi može lako da se kombinuje, sa jednobojnom majicom, košuljom, ili ako ste smeliji sa drugim printom, jer leto sve to dozvoljava.

Predlažem da šareni komadi garderobe budu kratke i dugačke letnje haljine ili široke pantalone, popularne šalvare. Takođe kupaći kostimi su komad garderobe koji je neizostavan u letnjem periodu, pa neka i on bude šaren i veseo.
U skladu sa ovim postom, pokazujem vam deo moje garderobe, ono što posebno volim leti da nosim...


Kada pričamo o kupaćem kostimu recimo i to da je negde minimalni broj kupaćih kostima za jedno letovanje - 3. Oni ne moraju biti skupi, možete ih kupiti u lokalnoj prodavnici donjeg veša, pa i kod kineza, ali ja volim da imam jedan skuplji, kvalitetan kupaći. Biram da tada kupujem italijanske kupaće kostime, koji će sigurno izdržati 3 sezone, uz redovno ručno pranje.

Takođe moja preporuka vam je da pored kupaćeg kostima obavezno kupite i poseban donji deo, neki u boji ili crni donji deo, koji može da se kombinuje sa različitim kupaćim kostimima, tj. njihovim gornjim delovima.
Uz kupaći neophodan asesoar ovog leta, kao i prethodnog jeste šešir, a na plažu i na ulicu ne izlazite bez napočara za sunce. One štite od UV zračenja, i posebno su bitne ljudima sa osetljivim očima. Takođe ako vozite naočare za sunce mogu biti od velike pomoći.



Kao što vidite uz ovaj kupaći biram donji deo drećavoroza boje, koji se odlično kombinuje sa mojim crnimm kupaćim kostimom, i tegetplavim koji imam.

Na slici je i meni omiljena obuća ovog leta.
Sandale na štiklu koje vidite su proizvođača Laki korak, kožne su, i preudobne, sa jastučićima celom duzinom, tako da su mekane za nošenje, a na nogama izgledaju savršeno, iako na slici imaju ovu kaki boju koju ja često komentarišem kao "bapska".
Na slici su i ravne sandale-japanke, koje su takođe kožne i ovo im je druga sezona. Udobne su, lagane i jako lepe, sa detaljima koji su upadljivi.
Obuća je nešto čemu posvećujem veliku pažnju i na šta ne žalim da porošim veću svotu novca. Odličnu kožnu cipelu uvek treba platiti, ali takođe ni sve što je kožno ne znači udobno i dobro. Biram zato proizvođače koje poznajem i koji su se do sada pokazali kao vredni novca.
Laki korak je nova kompanija sa kojom se upoznajem i već mogu reći da im je obuća sjajna. Dizajn samih proizvoda je pomalo zastareo i problemaričan, ali uz malo cunjanja možete naći jako kvalitetne komade koji su kožni, a pristupačne cene.

Kada već pričamo o obući da pomenemo i proizvođača koji stavra obuću u mestu gde stanujem i čije papuče su jako poznate, pa su se ove godine našle i u mojoj kolkciji. Obuća Grubin je poznata po kvalitetu, i modelima koji se ne menjaju, već ostaju verni tradiciji. Ove godine ja sam odabrala da kupim njihov standardni model japanki, koje su udobne, nosive i savršene za leto.

 

Osnovni komad garderobe svakog leta za mene su iscepane farke i teksas šorts.
Teksas je pogodan za sve prilike i dešavanja, u svakom godišnjem dobu, a iscepani teksas je nešto što po meni kreira sexi i zavodljiv izgleda, posebno kada se nosi sa štiklama. Takođe teksas šorts može da se nosi svakodnevno, na plazu, ali i u izlazak, bitno je kako ga kombinujete. Ja biram uz teksas ili klasičnu belu atlet majicu ili košulje, bluze jarkih boja koje će vas istaći u gomili i po kojima ćete se razlikovati od drugih.

Evo i nekih primera iz mog ormara...


Svakako leto ne može da se zamisli bez nakita, "đinđuva", kako ih ponekad zovemo. Ovo leto cvetne trake za kosu, šnale i rajfovi sa metalnim elementima su pravi hit, kao i viseće oglice ili one uz vrat koje zovemo "čouker". Kako se ne bih davila, ja bira viseće ogrlice, a trenutno omiljenu ogrlicu i šnalu vam predstavljam.


Svako novo leto donosi nove modne trendove i nove odevne komade koje možete kupiti i ubaciti u svoju garderobu. Ono što vam ovaj post predstavlja je osnova na koju ćete nadograditi svoj stil.
Budite jedinstveni, igrajte se garderobom, uživajte u kupovini i probanju proizvoda, ali najviše uživajte u tome kako vi sebe vidite u onom što nosite.
Odeća ne čini čoveka, ali je bitan deo svakog od nas, ona je često izraz kreativnosti, odraz ukusa, higijene, nas samih, nije zanemariva, ali nikako vas ne može odrediti. Ono ste kako se ophodite prema drugima i prema sebi, i ne zaboravite to.

Nadam se da vam se sviđa ovaj post. Slobodno komentarišite.

Do novog posta...
Pozdrav!!!

Dunja!

HVALA ŠTO PRATITE BLOG!!!

  • Share:

You Might Also Like

4 comments

  1. Анониман16. јул 2016. 22:42

    Super post!
    Grubin jeste udobna obuca ali se u njoj siri stopalo a nisam verovala dok mi se nije dogodilo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj stvarno. Oko mene svi nose godinama tu obucu i kazu da je odlicna, pa sam probala. Ba cu videti sta ce se desiti. Hvala za komentar.

      Избриши
  2. Super post :) Lep kupaci kostim :)

    missymj.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши