AURA veštačke treapvice - So dolly, So sweet

By Beauty junkie - 4.7.16

AURA je jedan od zaista divnih, kvalitetnih domaćih brendova, koji je od prošle godine značajno unapredio asortiman svojih proizvoda, i nastavlja sa iznenađenjima, ovog leta novom kolekcijom So dolly, So sweet koja i samim nazivom asocira na lutke,barbike, na rozikastu boju, nešto slatko i simpatično.

U kolekciji su nove nijanse ruževa, rumenila, lakova za nokte, jedan kremasti hajlajter i dve nove verzije trepavica, a sve u nežnoroza nijansi koja savršeno odgovara samon nazivu kolekcije.
Trepavice su mi najzanimljiviji proizvod kolekcije i morala sam da ih probam. 
Sve AURA trepavice su sjajnog kvaliteta, pristupačne cene, napravljene od ljudske kose, i raznih oblika i stilova za svaku priliku i sve uskuse. 
(Lično mi je užasno što se veštačke trepavce prave od nojevog perja. Žvotinje ne treba da budu moj asesoar, niti da se išta njihovo koristi u ove svrhe. Da ne pominjemo cenu trepavica od 20$ )
Ponekad poželim baš sve da ih imam u istom trenutku, iako nemam često priliku da ih nosim, pa izmišljam situacije kada je pogodno staviti ih, jer istaknu oči, promene celokupan izgleda šminke i nadomeste mi ono što mi priroda nije dala, dužinu i gustinu.

 
 

Trepavice o kojima pišem imaju tanku liniju u kojoj se spajaju, što je prednost kada su na očima, jer se više savijaju, i lepše prijanjaju na oči, a pri tom ne morate da brinete da će se ta linija videti na kapku. Ujedno kod ovih trepavica preciznost pri nanošenju je potrebna.

Trepavice ne dolaze sa lepkom, morate ga naknadno kupiti. Za ovakve trepavice providni lepak vam je potreban.
Ja nisam ekspert u njihovom stavljanju, mada ih drugima lakše stavim nego sebi, ali do sada se ispostavilo da je meni lično najlakše da stavim trepavice kada lepak nanesem na ruku ili neku ravnu površinu i prođem kroz njega delom trepavica koji ide na kapak.
Drugi način nanošenja lepka je ditektno na trepavicu, što je lakše kada imate tubu u kojoj je lepak ili lepak ima aplikator poput četkice.

Bitna stvar je da lepak ne bude star, i ne stoji dugo bez upotrebe. Tako da ako ne stavljate često trepavice pronađite najmanje pakovanje lepka u drogerijama, koje ne traje dugo, i koje je dovoljno za par upotreba.

Aura trpavice su zapakovane u kartonski uvijač i plastičnu kutijicu, koja je dodatno zalepljena.
Kada izvučete kutiju sa trepavicama u unutrašnjosti kartonskog dela imate uputstvo za nanošenje, koje može biti korisno ako ste početnik.
Trepavice Oh so pretty, su nejednake dužine od jednog kraja ka drugom, tj. na jednom kraju su kraće, na drugom duže, čime se postiže "cat eye" efekat na očima. Deo gde su trepavice kraće ide u unutrašnji uga oka.

Pre stavljanja trepavica i pre nanošenja lepka, obavezno položite trepavice uz oko da vidite njihovu dužnu. Ako su vam dugačke, tj. duže od vašeg kapka secite ih makazicama u onom delu gde su kraće, kako ne bi izgubile formu.

 

Za kraj sam ostavila i ono najbolje. Evo kako trepavice izgledaju na očima - dramatične su, ali istovremeno suptilne. Laskave su na očima i verujem da bi većini odgovarale.



Toliko u ovom postu.
Nadam se da vam se sviđa.

Pišite mi koje su vaše omiljene trepavice i savete ako imate za lakše nanošenje.

Do novog čitanja...
Pozdrav!
Dunja!!!

HVALA ŠTO PRATITE BLOG!!!

  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. Анониман5. јул 2016. 08:27

    Nesto mi neobicno da stavljamo od ljudske dlake,valjda se prabe od kose ?! :-) lepo ti stoje. U svakom slucaju ne treba cesto. :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :)Hvala puno što s mi ovo napomenula, nisam razmišljala uopšte da reč dlake može da znači više od kose. Moram to promeniti u postu. Pozz :)

      Избриши