ZIAJA cocoa butter body lotion - prvi utisci

By Beauty junkie - 13.6.16

Ako pratite blog, upoznati ste sa rubrikom BIG LIKE / BIG DISLIKE.
 U njoj su postovi sa proizvodima koji su me iznenadili na "prvu loptu", prijatno oduševili ili razočarali.
Više je proizvoda koji su me oduševili, jer dosta istražujem pre kupovine, pa se retko razočaram u neki proizvod.
Dešava se naravno i da kupujem proizvode po prvi put, bez preporuke - povuku me cena, sniženje ili pakovanje.
Proizvod koji vam danas opisujem je bio pravo iznenađenje, pogotova što sa samim brendom nisam dovoljno upoznata i nisam znala šta da očekujem.
U pitanju je losion za telo ZIAJA, cocoa bitter.

Nastavite da čitate da biste saznali zašto sam oduševljena ovim losionom.


Ziaja porizvode imate u lokalnim drogerijama, a prepoznatiljivi su po logou i po upotrebi kozijeg mleka u svojim proizvodima.
Prvi proizvod njihove linije sa kojim sam se susrela bila je krema za ruke, koju sam jednom postavila na instagramu, a mislim da se našla i u zimskim favoritima.
Nakon probanja ovog proizvoda rešila sam da ponovo uzmem nešto iz njihovog asortimana. 
Mleko za telo mi je bilo potrebno, jer sam prethodno potrošila. Gledajući po rafovima šta je u ponudi rešila sam da probam baš ovo cocoa butter mleko za telo.
Cena i mililitraža ovog proizvoda su me privukle, jer za manje od 500 din, dobijate čak 400 ml proizvoda.
Losion dolazi u jednostavnom i praktičnom pakovanju sa pumpicom, koje je odlično za korišćenje u kupatilu, i za porodicu, jer je veće mililitraže. Ujedno ako ga kupite mirni ste duže vremena.
Pakovanje je nepraktično samo ako želite da putujete, i bilo bi odlično da postoji verzija sa manjom mililitražom koja je pogodna za nošenje sa sobom.

U drogerijama su dostupne tri varijante ovog losiona, različite po svojstvima i za različite tipove kože. 
Moja koža tela je normalna, i ne zahteva preteranu negu, zato posežem za losionima koji nisu mnogo masni i koji se lako i brzo upijaju. Masna mleka za telo mi ne prijaju, jer koža ne može da ih upije. U letnjim danima, tj. samo na moru koristim ulja za telo, jer se od morske vode i sunca koža dodatno isuši. U svim ostalim slučajevima mleko je primarno za moju negu tela.


Ziaja losion je savršen upravo za normalan tip kože, nije previše gusto, lako se razmazuje i brzo upija, što mojoj koži treba i prija. 
Ono po čemu je ovo mleko, tj. losion poseban to je njegov miris. 
Kakao buter treba ovako da miriše, kao savršena mešavina čokolade, vanile, slatkiša... Ma savršeno. Na prvo nanošenje ostaćete oduševljeni mirisom, i njegovom slatkoćom, a još više trajnošću koju miris ima na koži, koja je neverovatnih 6 -7 sati.

Na pakovanju je naznačeno da je losion bez parabena. Sadržaj samog proizvoda videćete na slici ispod. Napominjem da boca u kojoj je losio nije puna proizvoda, već je njegov nivo da vrha nalepnice.
Boca nije čvrsta, već mekana, a pumpica je vrlo korisna i ne izbacuje mnogo proizvoda. Primera radi za nanošenje losiona  na jednu nogu od zgloba do lista, meni su potrebne dve pumpice.





Da kažemo nešto i o onom najbitnijem, nezi same kože.
Losion koristim tek par dana, i malo sam se "navukla" na njegov miris pa se stalno "mackam", i kada treba i kada mi to nije neophodno.
Losion se zaista brzo upije, a na koži ostavlja blag trag, koji je masnjikav, kao film na koži, ali nakon nekoliko minuta i taj osećaj nestaje. Ono što sam mogla da primetim na suvljim delovima kože, popu laktova i kolena, jeste da je da je koža momentalno mekša, a verujem da će se dužim korišćnjem ovo stanje dodatno popraviti.
Nakon korišćenja proizvoda koža se ne sija, što  je za mene prednost, 
Evo i slika na kojima ćete videti gustinu proizvoda i kako izgleda na koži.



Od mene zaista imate sve preporuke da probate ovaj losion. Sumnjam da postoji neko kome se miris proizvoda neće svideti.

Stigli smo i do kraja posta. 
Pišite mi ako biste o nečemu posebom čitali na blogu, i o postovima samim - Da li imam mnogo slika po postu, ili mnogo teksta? 
Zanima me vaše mišljenje, pa se ne ustručavajte da ga podelite.
Do novog posta i novog čitanja...
Pozzz...

Dunja!!!

HVALA ŠTO PRATITE BLOG!!!

  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. Анониман13. јун 2016. 21:44

    Imala sam kremu za ruke a miris kokosa,prelep a ucinkovitost nikakva!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da ovde to nece biti slucja. Ja imam kremu za ruke sa dodatkom svile i predivna je i ucinkovita.

      Избриши