potrošeno x 5!!!

By Beauty junkie - 26.6.16

Postove o potrošenim proizvodima uvek volim da pišem, jer tada i sama shvatim šta sam volela, šta ne, šta bih ponovo kupila i zašto.
Kako samo ja trošim proizvode koje kupim, zaista mi treba vremena da sakupim dovoljno ambalaže da bih vam napisaa post. Krivo mi je i što ne postoji mesto gde bismo reciklirali ove stvari, posebno pakovanja od mleka za telo, gelova za tuširanje, šampona i sl.
Bilo bi lepo da se to negde skuplja, u nekim drogerijama i da se npr. za svaki kilogram dobija neka nalepnica, sakupiše 10 nalepnica, 20% popusta na kupovinu, npr.
Šta vi mislite o tome?

Danas su pred vama neki proizvodi koje sam potrosila u poslednja 3 meseca, mislim.
Pokušaću da ih sortiram po svrsi koju imaju, i da objasnim bar osnovno da li bi ih opet kupila i zašto. Na okupu to izgleda ovako:


 Počećemo od proizvoda koji se koriste za negu tela i kose:


Potrošeno je:

Garnier Honey Treasure šampon za kosu, koji je moj omiljeni drogerijski šamponi koji stalno koristim i iznova kupujem
Dove mleko za telo. Favorit u proteklom periodu, sada koristim Ziaja mleko za telo i oduševljena sam njim.
Fa gel za tuširanje Oriental Moments - često koristim Fa gelove za tuširanje kao i dezodoranse, a ovaj ima miris ruže, koji mi nije baš prijao. Fa ima mnogo lepših, mirišljavih gelova, upravo koristim jedan takav
Balea dezodorans Golden Magic, koji sam pominjala u postu o dezodoransima bez aluminijuma, odličan ja posebno ako ste fizički aktivni i trenirate.
Fa Pink Passion, je još jedan dezodorans koji sam potrošila, koji je moj omiljeni dezodorans i uvek imam jedan kod sebe.


Slede proizvodi za negu kože lica:

AVON nutra effects gel krema za lice - jako lepa, lagana, ali se strašno brzo troši. Za ovaj letnji period mislim da je ovo odlična povoljna krema za masnu i mešovitu kožu.
Himalaya neem maska za lice - još jedan favorit. Koristim već drugu tubu. Odlična za brzinsko regulisanje sebuma, i blag piling kože. 
Garnier micelarna voda - dovoljno je reći najbolja drogerijska micelarna voda, odlične cene i odličnog kvaliteta,
Sebamed gle krema za lice, iz kolekcije Clear Face, novu tubu trošim i ovo je obavezni deo nege moje problematične kože.


Proizvodi na gornjoj slici su onaj deo dekorativne kozmetike koji sam uspela da potrošim:

Catrice All matte plus puder za lice, je odličan za prelazni period, proleće, kada sam najsvetlija. Jako mi je drago što sada Catrice proizvode možete kupiti i u Srbiji, pa ako vas zanima šta sam pisala o ovom puderu pogledajte post.
NYX stay matte but not flat kompaktni puder, koji nisam potrošila skroz, već  je kod mene predugo i  vreme je da se rastanem. Volim ovaj puder, ali je boja tamna, za leto kada sam crna i moraću da nabavim svetliju nijansu koju ću moći češće da koristim, jer je zaista savršen za masnu kožu i njeno  matiranje.
AURA prime me podloga za lice, odličan drogerijski proizvod na bazi vode, posebno ako imate masnu kožu.
AURA sunđerčić za lice, kopija beautyblender-a. Moj je pri kupovini bio faličan, i pustio neku ljubičastu boju pri prvom pranju Koristila sam ga i nakon toga, ali moja mačka ga je jednom dohvatila tako da sada odlazi u kantu za smeće, a ja planiram da kupim novi.
L'oreal miss manga maskara, jedna od mnogih koje sam probala, koja nije imala dovoljno WOW efekat na mojim trepavicama, i najmanje mi se svidela od svih L'oreal maskara koje sam probala.


Za kraj i dva potpuno slučajna potrošena proizvoda, koji se ne mogu svrstati u prethodne kategorije.
Lilly skidač laka za nokte - Mislim da je ovo proizvod koji uz tufere najčešće kupujem i najviše trošim. Ne biram proizvođača, već kupujem onaj koji mi je prvi pod rukom.
Titania četka za kosu - Bilo je vreme da se rastanemo. Imam je decenju, sigurno, lepila sam joj dršku i dugo je volela, a sada je red na nešto novo. Četka je počela da gubi iglice, jer je moja kosa gusta i jaka, pa joj treba i takva četka. Ova je stvarno bila do skora takva, ali sada joj je kraj.

I to je to. Toliko u ovom postu. 
Pišite mi o čemu biste čitali uskoro, imam par postova u pripremi, ali testiranje samih proizvoda je u ovom slučaju malo duže, kako bi se video njihov efekat. 
Do novog čitanja...
Pozdrav!!!
Dunja!!!

HVALA ŠTO PRATITE BLOG!!!

  • Share:

You Might Also Like

10 comments

  1. Super ti je ideja o nalepnicama za kilogram, sve mi, a narocito ja , zbog godina i duzine potrosackog staza bih mogla da imam neki jednogodisnji free of charge u nekoj parfimeriji

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da bi svi dobili takvom nekom akcijom, da bismo mi kao kupci imali nacina da ustedimo, a i drogerije bi zaradile ili dobile neke poreske olaksice.

      Избриши
  2. Super post, baš si dosta proizvoda potrošila. :-)

    Poseti moj blog ---> Frauleind.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман28. јун 2016. 19:47

    Koristila sam Garnier micelarnu ali izazvala mi je haos po licu, i to oba puta kada sam je kupila ( da, dala sam joj sansu jos jednom ). Aurino sundjerce sam takodje imala, odlicno je radilo svoj posao, ali se jako brzo raspalo.. Kazes da ti je Garnierov Honey Treasures omiljeni sampon, da li ti se kosa brzo masti od njega? Meni zasad jedino odgovara Wash & Go za masnu kosu, od drugih mi se nekako bas brzo masti kosa. Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kristina Garnier u ovoj varijanti definitivno nije za tebe ako imas masnu kosu, jer je on namenjen suvoj kosi, kakva je moja. Micelarne vode svim drugačije legnu. Mene je lice peklo od jedne, užas, i oči i sve, na kraju sam je koristila za čišćenje četkica ili tako nečeg. Aurin sundjer je danas igracka moje macke, ali u pravu si - jako lako se raspadne.

      Избриши
  4. Анониман29. јун 2016. 12:21

    Ooooodlican post k r a t a k ali dovoljno jasan. Jedan predlog za dezodorans bez alu je LABELL u Amanu ima. Fini miris ,veliko pakovanje a sve to za 200 din. A iznenzdila sam se da se proizvode u Francuskoj. Kupke su im isto odlicne kvalitetne.



    &&&&&&pozdravcic&&&&&&

    ОдговориИзбриши
  5. Kako ti se Miss Manga ne svidja? Već je odavno gledam i planiram kupiti, no eto nisam.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iskreno ima jeftinijih i boljih, mnogo boljih maskara, a i druge od L'oreala su mi bile bolje od ove. Ja bih onu novu da probam u srebrno-plavičastom pakovanju, svi je hvale. I ona L'oreal crveno - zlatna mi je extra, i bolja od ove. Ali to je samo moj utisak, jer svaka maskara daje različit efekat na različitim trepavicama.

      Избриши