Dezodoransi bez aluminijuma - prednosti

By Beauty junkie - 11.6.16

Jedna od standardnih kupovina u mesečnom planu svakog od nas jeste kupovina proizvoda za higijenu. U tu kupovinu spadaju one osnovne stvari koje ćete pronaći u kupatilu: šampon, balzam, gel za tuširanje, pasta, sapun itd.
Za mene je u svakoj kupovini bitna kupovin dezodoransa.
Ovaj deo dnevne higijene je za mene vrlo bitan, i pazim kakve dezodoranse biram, jer se uvek opredeljujem za one bez aluminijuma, tj. aluminijumovih soli, koje su u sastavu proizvoda označene kao aluminium hydrochloride .
Ovo je ponekad težak zadatak, jer većina dezodoranasa po drogerijama poseduje aluminijum, za koji se često kaže da je štetan i  kancerogen.

Dezodorans dolazi u različitim formama, poput rolona, stika i spreja. Ja se odlučujem za one u speju, zbog svežine i čistote koju osećam po njihovom nanošenju.

Dezodoransi bez aluminijuma su onin koji su mirišljavi, a ne puderasti. Oni su obično u pakovanjima u boji. 
Problem kod izbora ovakvih dezodoranasa je miris, koji možete osetiti samo ako probate neki, a naravno da u drogerijama nema testera.
Dosadašnjim iskustvom uočila sam da su svi BU dezodoransi i C-thru bez aluminijuma, kao i Fa dezodoranski iz kolekcija koje su u pakovanju u boji, takođe, DM drogerije imaju liniju Balea dezodoranasa na kojima je na samom poklopcu naznačeno da ne sadrže aluminijum.
Kada pogledate sastav proizvoda, on je vrlo kratak, u poređenju sa svim puderastim dezodoransima u spreju.
Ovi dezodoransi nisu lepljivi, ne ostavljaju trag na koži ili  odeći, i ne peku kožu nakon brijanja.


Pored svežine koja se oseća nanošenjem dezodoransa, ovo su ujedno oni sprejevi čiji miris traje, i koje ne treba često da nanosite.
Žao mi je što neki još uvek nisu naučili da se dezodorans stavlja na kožu pre fizičke aktivnosti, nikako posle.

Stalno menjam dezodoranse koje koristim, ali nekima sam baš verna, videćete i kojim.
Trenutno u mom kupatilu su:

Fa pink passion je dezodorans koji stalno koristim i kupujem, koji sam do sada na blogu pomenula bezbroj puta. Ovo je moj favorit i verni pratilac gde god da idem.
Dezodorans je svežeg cvetnog mirisa, koji obožavam. Miris je prijatan i blag, i ostaje dugo na koži, ali nikada nije napadan toliko da ga osetite stalno. Ne kontroliše znojenje, ali utiče na sam miris koji telo može da ima od znoja. Sa ovim dezodoransom ste sigurni da će njegov miris nadjačati sve druge koji mogu da se jave tokom toplih dana.
Pumpica je promenjena u novom pakovnju, koje je uže od starog, i više ima oblik peščanog sata. Lako i precizno se nanosi, ne prska na sve strane, niti ima onaj čudan zvuk poput mini "eksplozije" kada pritisnete vrh.
Ovaj dezodorans je često na akciji i može da se kupi u raznim setovima koji su jako povoljni. 
Na FB stranici sam postavila sliku nove akcije koju FA ima u Idea marketima, a koja obuhvata ovaj dezodorans i 2 gela za tuširanje, u slatkom neseseru, po ceni od 549 din.

U ovom postu vam predstavljam još jedan Fa dezodorans, romantic moments, koji koristim prvi put. U svom kupatilu uvek ima bar dva dezodoransa, od kojih je jedan obično Fa pink passion.
Ovo je dezodorans sa intenzivnim mirisom ruže. U poslednje vreme ruža, tj. miris ruže je sve češće prisutan u proizvodima za negu tela, u dezodoransima i gelovima za tuširanje. Ovo je posledica popularnosti ružine vodice koja ima vrlo široku primenu, u nezi kože lica ili kose.
Kao i prethodni dezodorans i ovaj ima isti oblik i istu pumpicu sa malim otvorom, koji omogućava da proizvod izlazi u tankom mlazu koji je lakši za nanošenje.

Treći dezodorans je iz Balea, DM kolekcije, golden magic, koji je poseban, jer je ovo dezodorans koji je odličan ako trenirate ili imate neku fizičku aktivnost.
Dezodorans je orijentalnog mirisa, malo intenzivnijeg, ali koji se nakon nanošenja na kožu smanji.
Pumpica ovog dezodoransa pušta veoma tanak mlaz proizvoda. Posebnost ovog dezodoransa je u njegovoj trajnosti na koži. Čak i kod intenzivne fizičke aktivnosti, poput treninga ili trčanja, on se oseti na koži i u potpunosti neutrališe mirise.
Upravo je trajnost i neutralizacija mirisa ono što me je oduševilo kod ovog proizvoda, i zato ga preporučujem svima koji treniraju.



Toliko u ovom brzinskom postu. 
Nadam se da sam vam dala ideju kako da kupujete dezodoranse bez aluminijuma i zašto. 

Ako vi imate koji savet za mene, pišite mi u komentarima.

Do novog posta i novog čitanja...
Pozzz
Dunja!!!

HVALA ŠTO PRATITE BLOG!!!


  • Share:

You Might Also Like

7 comments

  1. Meni, nazalost ovaj tip dezedoransa ne odgovara :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno? Ne odgovaraju ti dezodoransi u spreju, ili ovi bez aluminijuma. Znam da sam sprej moze da iritira kozu, i da tada ljudi koriste rol-on ili stik dezodoranse.

      Избриши
    2. Opcenito Fa dezedoransi su ''teski'' za moju kozu. Vec vise od pola godine koristim Nivein Antistress dezic i odlican je! :)

      Избриши
  2. Анониман12. јун 2016. 18:15

    Balein imam i oke mi je poprilično s tim da sam i ja skuzila da mi ne odgovaraju ovi dezodoransi u spreju! Kreme ne probavam tako cesto ali rol-on najvise volim! Prije sam obracala paznju na aluminijum u sastavu, sada vise ne :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nikako ne mogu da se naviknem na te rol-on i stik dezodoranse, sve imam osecaj da sam lepljiva posle toga... Moguce je da samo ja imam problem sa tim osecajem, ne sa samim proizvodima, i zbog toga uvek biram ove u spreju. Hvala za komentar.

      Избриши
  3. Odličan post, naučila sam nešto novo! :) I ja obožavam Fa pink passion.

    ОдговориИзбриши