Makeup Geek (MUG) senke za oči - RECENZIJA

By Beauty junkie - 28.6.16

Paket kom sam se najvše radovala i koji sam sa nastrpljenjem čekala stigao je konačno, i jako me obradovao.
Pokazala sam vam sliku na Instagramu i FB stranici, gde  su na slici dugo iščekivne Makeup Geek senke, koje sam ugrabila na sniženju na sajtu  Beautybay.com po ceni od 3$, dok im je standardna cena 5,99$. 
Kada kupujete putem ovog sajta, na sve porudžbine preko 20$ dobijate besplatnu poštarinu. Paket treba da stigne za 10 do 20 dana, moj je stigao za 10 dana, bez naplaćene carine, PDV-a i slično.
U paketu je doputovalo 7 senki za oči, 6 iz standardne kolekcije, i jedna iz kolekcije douchrome.




Na okupu one izgledaju ovako. Senke dolaze upakovane u kartonski omotač i kartonsku futrolu. Unutar svake futrole u kojoj su senke na gornjoj slic nalazi se uvijač crne boje, kojim se fizički odvaja senka od pakovanja.
Moram priznati da nije lako izvaditi senke, a ne oštetiti ih. Čak dve sam oštetila vadeći ih, ali ništa strašno, bude vam žao na prvi utisak, ali zna se da će i to oštećenje korišćenjem nestati.
Senke su u formi "pana". Ne znam kako bismo preveli ovaj nazim. U pitanju je senka koja je u svojoj osnovnoj metalnoj kapici, gde je nabijena, bez ikakvog drugog omotača ili plastičnog dela koji bi nosio samu senku.
Ovakav tip senke pogodan je za skladištenje u Z paletama koje su magnetizovane i dolaze sa malim magnetima.
Ja nisam kupila ovakvu paletu, već sam na drugi način spakovala moje senke, a pokazaću vam kako.
Na dnu svake senke piše naziv boje, kako nema drugog mesta na kom bi naziv pisao, smatram da je lepo osmišljen način obeležavanja svake pojedinačne senke.


Nakon opisa samog pakovanja reći ću nešto i o samim senkama, i njihovoj upotrebi.
MUG senke i čitava kolekcija šminke nastala je kao rad Marlene sa YT kanala Makeup Geek.
Senke koje sam ja naručila su mat završnice, sjajne završnice i duohrom, koji podseća na pigmente sa dvobojnim odsjajem.
Sve senke se odlično nanose četkicom bez obzira da li imaju šljokice ili ne, jer je kod većine sav šimer sitan i fino samleven.
Na slici ispod su 3 nijanse koje zajedno predstavljaju odličnu kombinaciju za svakodnevno šminkanje ili za večernji izlazak.

Rapunzel - je sjajna kremasta senka, mešavina bele i kajsija boje. Odlično se blenda, nanosi se lako i u samo jednom sloju postiže se potpuna pigmentacija, i jačina boje.

Creme Brulee - jedan od favorita svih koji su ikada pominjali MUG senke za oči. Ja mogu da potvrdim da je ova mat kremasta nijansa sjajna boja za prelaznu nijansu i prevoj kapka. Nijansa je poput mešavine kaki boje i boje breskve. Savršeno je mekana i pigmentovana i jako lako se nanosi, ali ujedno se i malo truni.

Cherry Cola - je tamnobordo nijansa, koja je najtvrđa od svih koje sam kupila, što ćete videti i na svočevima. Mislim da je ovo nijasna koja je izašla u skorije vreme i kojoj su ime dali preko YT kanala Makeup Geek.
Nijansa se neverovatno lako nanosi i blenda, a mislila sam da će se sa njom teže raditi upravo zbog toga što nije kremasta kao ostale nijanse, ali nisam bila u pravu. Nijansa je jako laskava na očima, i lepo se uklapa u svaku kombinaciju.


Još četiri nijanse koje sam kupila su na slici ispod. 

Hipster - nijansa koja je tamnosiva sa zelenim podtonom. Vrlo specifična, jedinstvena nijansa koja nije ni potpuno mat ni sjajna. Izuzetno mekana senka, koja se jako lako nanosi na oči, i lepo stapa sa ostalim nijansama.

Cosmopolitan - savršena narandžasto-kajsija nijansa, potpuno sjajna, sedefna, koja je savršena za centralni deo kapak. U jednom nanošenju dobijate potpuni intentzitet boje i prelepo izgleda na očima.

Toxic - jedina nijasna koju još nisam uspela da ukombinujem u dnevni "look", jer je ljubičasta, tamna i zagasita i nije laka za kombinovanje. Kao i Hipster i ova nijansa je mešavina mat nijanse i sitnih i krupnijih šljokica.

Karma - moj favorit ove kupovine. Douhrom senka od koje nisam očekivala mnogo i zgrabila sam je da je probam, jer su na sajtu ostale još samo 4 nijanse. Pigmentacija i tekstura ove senke su savršeni. Koristim je  gotovo svakodnevno, jer mogu da je nanesem i prstima i četkicom, i na očima se presijava od zlatnožute do zelene.


Ovo su svočevi svih senki slikani na dnevnom svetlu, baš kao i na prethodnim slikama.


Kao što sam rekla senke biste trebali da čuvate i skladištite u paletama koje su namagnetisane, poput Z paleta. Znam da i NYX ima slične palete za pojedinačne senke samo ne znam da li su deimenzija kao i ove senke.
Pošto nisam eksperimentisala, rešenje koje sam iskoristila je jednostavno, jeftino i svi mogu da se snađu na ovaj način.
Iskoristila sam kutijicu za uloške, metalnu, četvrtastu, i običnu dvostruku samolepljivu traku. Ako uspete da nađete magnetnu samolepljivu traku efekat će biti još bolji. Spakovane senke izgledaju ovako.
Mislim da sada imate predstavu i kolika je mala Z paleta u koju stane 9 senki i 2 MUG rumenila, a cena joj je preko 2000din.
Ako ste probali da ovakve senke stavite u NYX praznu paletu, javite mi.






Na očima senke izgledaju ovako (o trajnosti neću pričati, sve kod njih je na mestu, i vedno svake pare):

korišćene senke: karma, creme brulee, cherry cola
 

korišćene senke: hipster, creme brulee, cherry ola, rapunzel
 

Ovo je ujedno kraj posta.
Pišite mi u komentarima da li vam se svideo i da li vi posedujete neku MUG senku, preporuku za nijansu i neki utisak. 
Rado čitam komentare i odgovaram na njih.
Do novog čitanja...
Pozdrav!!!
Dunja!

HVALA ŠTO PRATITE BLOG!!!

  • Share:

You Might Also Like

6 comments

  1. Анониман29. јун 2016. 07:22

    Sjaj,pigmentovanost i kvalitet za 10 zaista sjajno i prelepo na kapcima ALI nijanse mi se licno ne dopadaju osim one prve univerzalne.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala za komentar. MUG ima brdo senki, a kada sam kupovala popust je bio, pa je i izbor boja bio smanjen.

      Избриши
  2. Kako su krasne! Pigmentiranost im je vrh!

    ОдговориИзбриши
  3. Čekaj, znači prošla si bez plaćanja carine i drugih dažbina? :O U ČUDU SAM! :D Gde sam ja bila u to vreme, jooooj! :D MUG senke su mi na WL, nmg da dočekam da ih poručim a nikad ne potrefim tako neki popust :( Super izgledaju u kutijici :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Taupe. Skontala sam da kad god narucim manje od 30e preko neta ne platim carinu, nista. Beautybay je britanski valjda i sve sto sada dolazi od njih stize mnogo brze nego pre, valjda zbog ovog islanjenja iz EU. Obajvljujem ja popuste kad naletim na svojoj FB stranici, pa pogledaj povremeno.

      Избриши