Wet N Wild paleta senki "Sweet as Candy" PRVI UTISCI!!!

By Beauty junkie - 11.5.16

Danas vam donosim svoje prve utiske o paleti senki koja je na slici.
U pitanju je Wet N Wild paleta sa tri senke, pod nazivom Sweet as Candy (E381B)
Paletu sam kupila dok sam bila na putu u Ženevi, i platila sam je 3,9e. 
Wet N Wild palete su poznate kao jeftin, a kvalitetan brend, američki, koji nažalost nije dostupan u Srbiji, ali jeste u Hrvatskoj.
Najpoznatiji proizvod su ima velike palete od 8 senki za oči.
Pred štandom Wet N wild  je bila ogromna gužva, što govori o popularnosti proizvoda, a u moru različitih boja, karmina, pojedinačni senki, pudera, bronzera itd, ja sam uzela ovu malu paletu. 
(Nisam htela da kupujem brdo proizvoda, već samo jedan da uzmem da testiram, da vidim čemu tolika frka i vredi li kao što svi pričaju.)


Kao što vidite paleta od tri senke dolazi u jednostavnom plastičnom pakovanju, sa providnim poklopcem.
Tri senke nisu jednake po veličini, srednja je najuža i ima manju gramažu od druge dve (moja vizuelna procena, jer na pakovanju to nije naznačeno). Ukupna gramaža proizvoda je 3,5g što znači da senke imaju preko 1g.


Paleta ima crnu nalepnicu, koja je štiti, tako da znate da proizvod pre vas niko nije koristio. Nalepnica se skida, samo sa dela koji prekriva zatvarač palete.



Sastav proizvoda je na poleđini; rok upotrebe mu je 24 meseca, a senke su proizvedene u R. Kini. 


Kao što sam rekla tri senke su različite po veličini, i srednja senka izgleda njamanja. Na svakoj senci je utisnuto za šta služi, tj. na koji deo oka se nanosi. 
Rozikasta niansa je namenjena kapku, i nanosi se celom njegovom površinom, Braon nijansa je za prevoj kapka, a bela nijansa ide ispod obrva, i naravno u ugao oka.


Sa senkama dolaze i dve četkice, koje ja neću koristiti, i za koje mislim da nisu praktične.


Nakon osnovnih informacija evo i utisaka o senkama, i njihovih svočeva na ruci. 
Senke su sjajne, sve tri, s tim što je braon, srednja nijansa, najmanje sjajna. Po teksturi se takođe razlikuju. 
Roza nijansa je izuzetno brašnjava, i ona je jedina u paleti koja se truni kada je koristite.
Bela nijansa, nije u potpunosti bele boje, rekla bih da je to boja slonovače (ivory) i kao i prethodna nijansa je praškasta, ali se ne truni u pakovanju.
Braon niansa je ona koja me je najviše iznenadila. Kada je dodirnete svilenkasta je i klizi pod rukama. 


Kao što slika ispod pokazuje pigmentacija ovih senki  je odlična. Senke sam na koži slikala bez baze, i sa jednim prevlačenjem prstiju.
Od tri senke najslabije pigmentovana je roza nijansa, ali ona se može istaći tako što ćete je nanositi vlažnu, ili na belu bazu za senke.


Senke na očima su izuzetno jednostavne za rukovanje.
Najsvetija nijansa je po meni najbolje u paleti i idealna je za predeo ispod obrva i ugao oka. Vrlo je lepa, ima lep odsjaj, i jako lako se blenda.
Braon nijansa je sjajna, ali suptilno, i odlična za prevoj kapka. Da bi se postigao intenzitet boje mora se mao "raditi" sa njom, ali to je i potrebno kod prelaznih nijansi, kako ne biste u jednom potezu stavili mnogo senke i preterali. Sama nijansa je hladnog podtona i mislim da ću je mnogo koristiti.
Roza nijansa se najslabije vidi na mojim kapcima, a to ima veze i sa mojim pigmentom. Po mom mišljenju ona je i najslabija od tri ponuđene boje. Lako se nanosi četkicom, nema potrebe da koristite prste, ako mislite da ćete time postići veću pigmentaciju.
Ujedno ovo je jedina nijansa koja se pomerila sa kapaka, tokom dužeg nošenja. Druge dve nijase su ostale netaknute, ali roza nijansa se i pored ARTDECO baze za senku skupila u prevoju kapka.
Napominjem da su moji kapci jako masni, pa zato nisam reprezentativni uzorak kada je u pitanju trajnost senki na očima.

Evo i dva načina na koji sam nosila senke. Na prvoj slici su korišćene sve tri nijanse, sa ajlajnerom, dok su na druge dve korišćene samo beličasta i brao nijansa.

UKUPAN UTISAK: 7/10
Paleta je odlična za dnevnu varijantu, jer su senke suptilne, ženstvane i prirodne. Odlična je ako ste početnik, jer vam jasno naznačuje gde treba koju senku staviti, a na vama je kasnje da eksperimentišete.
Mislim da je odnos cene i kvalliteta dobar i da svakako treba probati Wet N wild senke.
Jedina mana ove palete je roza nijansa koja na mojim kapcima nije izdržala ceo dan, već nekih 6 sati, što je solidno.
Volela bih i veliku paletu da probam, da uporedim kvalitet senki i da utvrdim da li je velika palete sa zelenim tonovima toliko posebna.




U ovom postu toliko. 
Nadam se da vas nisam smorila sa slikama, znam da ih je više nego obično.
Pišite mi koje WNW proizvode ste probali i kako vam se sviđaju, ali pišite mi i šta sledeće treba da probam iz njihove kolekcije, ako me put ponovo nanese u neku od zemalja gde su njihovi proizvodi dostupni.

Do novog čitanja...
Pozdrav!!!
Dunja!!!

HVALA ŠTO PRATITE BLOG!!!!

  • Share:

You Might Also Like

6 comments

  1. Svaka ti čast kako si izdržala da ne uzmeš više stvari, odnos cene i kvaliteta je stvarno odličan :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Narucila sam jos neke palete senki i nisam zelela da preterujem, jer nisam sminker i ne mogu sve da potrosim. Hvala na komentaru.

      Избриши
  2. Paleta mi se čini okej, čujem od stranih blogerica samo riječi hvale za WnW sjenila. Osobno ju ne bih kupila, jer su sve shimmer nijanse, tako da mi se ne bi isplatila za putovanja + kod nas u Hrvatskoj stvarno nabijaju cijene za WnW proizvode. :(


    Moj blog: candymakeupgirl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne mogu da veruje da su nabili cene. Pa zasto na nama zaradjuju? Paleta je stvarno za pocetnike, da vezbaju, pa da posle dopunjuju kolekciju. Hvala za komentar, pogledacu blog.

      Избриши
  3. Hej, pa ja sam imala ovu paletu :) i dopadala mi se, zbog satenskog finisa i super je za dnevnu varijantu. Meni je doduse i roze sijenka stajala bez mrdanja, tada nisam ni korostila baze.
    Super recenzija :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Tratinchice na komentaru. Lepo kazem ja da nisa reprezentativni uzorak za trajnost senki na ocima, jer su moji kapci jako masni.

      Избриши