Best for spring / Omiljeno za proleće

By Beauty junkie - 7.5.16

Novi pozdrav od mene.
Novi post je tu i pred vama je slika i prilika proizvoda koje najviše koristim u poslednjih mesec dana i više, i koje smatram osnovnim za proleće i prolećnu šminku.

Pišem vam prvenstveno o dekorativnoj kozmetici, i onome što ja svakodnevno koristim za šminkanje.


Kao što možete da zaključite sa prethodne slike, u centru pažnje su dve palete senki, koje dopunjujem sa još jednom - dve nijanse. 
Zato ćemo početi upravo od njih.

Na slici su Sleek makeup paleta senki, original, koju sam već predstavila na blogu, i pisala o njoj OVDE. Ovo je paleta sjajnih senki, koje su savršeno pigmentovane, a boje su vrlo žive i odlično se kombinuju sa prolećnim i letnjim trendovima, unoseći malo boje i u šminkanje.
Poslednjih dana eksperimentišem sa plavim senkama iz ove palete, što ste mogli videti po slikama na instagramu.
Ova palete senki može da se kupi kod nas na sajtu Make Up Plaza.

Druga paleta koju najčešće koristim, jeste palete BH cosmetics, wild child. Znam da ova paleta ne može da se nađe u Srbji, ali ako budete u prilici da je kupite online ili da vam je neko donese iz USA, pogledajte je. O njoj sam takođe skoro pisala. Boje su pečene, sjajne, a ja najčešće posežem za srednjom nijansom koja je boja breskve, i dve nijanse koje su sa strana, zelena i zlatna. 
Uživam u  ovim bojama, i zaista smatram da je za cenu od 8,5 dolara (često je na sniženju, pa možete da je nađete i za 5-6 dolara) nešto što vredi probati, pogotovo što su u Srbiji takve palete mnogo skuplje ili jednostavno ne postoje.

Uz ove dve palete, potrebne su mi samo još dve mat senke. Prva je NYX mono mat senka u nijansi Dance the tides, i GR senka za obrve broj 106, koju koristm i za obrve i kao senku na kapcima.

Podloga koji koristim uvek kada nosim senke jeste ARTDECO baza za senke, i po mom mišljenju nema bolje, a da je pristojne cene, i vrlo dostupna.

Kada smo počeli sa šminkom koja se koristi na očima, nastavićemo o tome.

Maskara od koje se ne odvajam ovog meseca je Rimmel volume colorist, koja je oooodlična, i ima sve moje pohvale i preporuke. I da, ova maskara potamni trepavice, moje su sada tamnije za nijansu, dve, i to posebno primetim na donjim trepavicama.

Ajlajner koji koristim je GR long stay gel ajlajner, crne boje. Vrlo je povoljan i izuzetno crn, jedini nedostatak je pakovanje, jer zbog vrha nije baš praktičan za pakovanje i nošenje sa sobom, ali sve ostalo u vezi sa oovim proizovdom je  odlično. Recenziju ovog proizvoda imate na blogu - KLIK


A sada o omiljenim proizvodima za lice.
Moj favorit među puderim se zna i vidi na slikama - L'oreal infallible 24h matte, je najbolji drogerijski puder za masnu kožu. Naprosto je savršen, teksturom, finišom, trajnošću. Odlično se kombinuje sa BB i CC kremama, pa možete da ga nosite samo na određenim delovima lica. Izuzetno je prirodan i ne izaziva reakciju na mojoj koži, kao drugi L'oreal puderi.

Prajmeri koje koristim su: AURA prime me, originalni prajmer, koji je odličan za sve tipove kože, i koji je na bazi vode. Pri kraju  je i kupiću ga opet, a u mojoj drogeriji nikada nema prajmera za T zonu, a baš želim da ga probam, pa ako ga vi jeste probali, pišite mi da li je vredan kupovine.

Drugi prajmer koji koristi jeste Maybelline baby skin, koji nanosim samo na T zonu.

Za matiranje celog lica, koristim verni Essence all about matt, koji je odličan za kontrolisanje sebuma, a vrlo povoljan. Jedini nedostatak je pakovanje, koje je vrlo lagano, ali vrlo nepraktično, jer kad god ponesem ovaj puder sa sobom, polomi se u torbi.

Ostaje mi još da vam predstavim moje omiljene karmine. Na slici su samo tri, iako u poslednje vreme često posežem za različitim karminima.

Poseban po svojoj boji i skorašnji favorit je GR lipstick crayon u nijansi 21. Ovo je tamniji neutralni karmin, čija boja podseća na "cigla" boju, ali svedenu, zagasitu, više "nude". Savršen je za svaki dan i pristaje svakoj kombinaciji.

Drugi favorit koji je stalno u mojoj tašni jeste NYX liquid suede, Tea & cookies nijansa, koju nosim iako ovaj karmin meni teško pokrije one delove usana koji su vlažnijij. To se sredi lakim utrljavanjem prstima, pa ga nosim često iako ima "manu".

Kada je crvena boja u pitanju od svih crvenih karmina izdvojila sam Avon mat crveni karmin u nijansi Ruby kiss, koji je vrlo kremast, lako se nanosi i dugo traje na usnama.


I to je to. Lista prolećnih favorita je tu. 
Nadam se da vam se sviđa ovaj post. U narednom periodu vi možete da odlučite o čemu ćete čitati.


Pišite mi u komentarima koji post biste najradije videli na blogu.

Went N Wild paleta senki - prvi utisci
All my matt red lipstics
Moje putovanje u Ženevu

Pišite mi obavezno. Do sledećeg čitanja...
Pozdrav!!!
Dunja!!!

HVALA ŠTO PRATITE BLOG!!!



  • Share:

You Might Also Like

12 comments

  1. Анониман7. мај 2016. 16:09

    Ono sto i ja volim su Artdeco baza za senke i beli Essence puder, a probacu i Lorealov tecni mat, sada trosim True Match. Prajmere odavno ne koristim, pravili su mi haos po licu. A citala bih o putu u Zenevu i crvenim mat ruzevima ( moze li da se naziv posta preformulise u Svi moji mat ruzevi ? Citacu te i ovako, iako ne nosim crvene ruzeve ). Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala za komentar. Bice naziv i na sprskom i na engleskom. I ja volim kada pisem tako da me razumete, ali nazivi na srpskom i engleskom su bolji za pretragu na guglu.

      Избриши
    2. Анониман7. мај 2016. 20:33

      Ne Dunja, nismo se razumele.. Nije problem sto je naziv na engleskom, akcenat je na SVI MOJI MAT ruzevi ( izvini zbog velikih slova, ne vicem, samo naglasavam :)), tj volela bih da citam o tvojoj kolekciji mat ruzeva, ne samo crvenih. Kristina

      Избриши
    3. Sory. Čitala sam napamet. Biće i to, ali ja zaista nemam mnogo mat ruževa, ruževa uopšte, kolekcija je mala, ali se povećava. Pozdrav i izvini što nisam bila pažljiva pri čitanju. :)

      Избриши
  2. koristimo dosta istih proizvoda :) meni se najvise dopada wild child paleta koja je puna boja koje ja rado koristim :D super su ti favoriti za proljece :D

    ОдговориИзбриши
  3. Lijep izbor. Ja volim da ubacim i zelenu i plavu olovku za oci :) mada nista bez crnog kreona tj.ajlajnera.

    Ja bih voljela da citam o Wet'n'Wild proizvodima. Uzgred, gdje ih nabavljas?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Wet N Wild sam kupila u Zenevi kada sam bila na putu. Mislila sam da ih ima u Hrvatskoj?! Uzela sam jednu malu paletu samo da vidim vredi li ih kupovati. Hvala za komentar.

      Избриши
    2. Vrijedi li?:) ja imam njihov 1 ruz, dopada mi se.
      Inace sam u Bg, a CGorka pa otuda ijekavica :) hvala ti na odg.

      Избриши
    3. Pisacu o ovoj paleti sigurno, ali jos je testiram, pa cekam da se utisci slegnu. Ne mogu bas sada da kazem kupuj ili ne, nosila sam je tek dva puta.

      Избриши
  4. Slik paleta mi je zapala za oko, moraću da je kupim samo da malo skupim para. Boje su prelepe. Poseti moj blog nova sam http://hope2306.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala za komentar. Pogledacu blog obavezno. Prikljuci se i nasoj BBZ zajednici ako vec nisi. Pozdrav!

      Избриши