Shaaanxo BH cosmetic paleta senki i karmina

By Beauty junkie - 30.5.16

Još jednom sam naručivala sa sajta BH cosmetics, paletu senki i karmina koji su nastali u saradnji sa YT-berom Shaaanxo, iz Australije. 
Paleta mi je bila zanimljliva konceptom i bojama koje sam videla na njenom YT kanalu, a posebno su me zanimali karmini, jer ja ne posedujem kremaste karmine, jer mi jako klize sa usana i pomeraju se za razliku od onih mat.

BH cosmetics je kompanija iz Amerike, koja pravil palete za oči i lice, kao i četkice. Nisam sigurna da li poseduju svoju kompaniju, ali većina proizvodnje je u Kini. Na pakovanju je slika zeke, tako da proizvodi nisu testirani na životinjama, bez parabena su i alergološki testirani.


Paleta dolazi upakovana u kartonsku kutiju čija je osnova bele boje sa roza otiskom nalik na mehuriće pene.
U pakovanju je dvostrana paleta, koja sadrži 9 senki za oči i 9 karmina.


Sa jedne strane paleta je više rozikasta, i tu se nalaze karmini, dok je sa druge strane bela, i unutra nje je 9 senki za oči.





Pošto posedujem već jednu paletu senki BH cosmetics-a, o kojoj sam već pisala, stavila sam novu kraj nje da biste primetili razliku u veličini. Obe palete imaju 9 senki, samo je Shaaanxo paleta malo većih dimenzija,
Paleta je vrlo kompaktna, i praktična za upotrebu, lepog dizajna i čvrsta, vrlo pogodna za putovanja dimenzijama i količinom i vrstom proizvoda koje ima u sebi.
Ukupna težina proizvoda je 33,3 grama.



Kada otvorite paletu, sa obe strane su senke i karmini zaštićeni folijom. Na svakom poklopcu je ogledalo što je lep detalj.
Nažalost boje nemaju naziv, ali verujem da ću vam dobro opisati kakve su pod rukama, kako se nanose, izdržavaju na očima i koliko mi se sviđa ili ne ova paleta.
Boje već vidite, a i sam način pakovanja.
U pakovanju je došla i mala poruka BH kozmetike, napomena da tokom slanja proizvoda postoji mogućnost da se zbog vrućine dva karmina razliju, i da treba jedan dan držati paletu u frižideru ili je vratiti ako kupac to želi, a oni će je zameniti novom.
Ja nisam imala tih problema.






Pre nego što počnem priču o samoj paleti želela bih da kažem ponešto i o samoj kupovini preko sajta BH cosmetics
Ovo je bila moja druga porudžbina, a već čekam treću. Sajt je između dve porudžbine promenjen, nadograđen i način plaćanja se promenio.
Sada da biste kupovali preko ovog sajta morate imati Paypal račun. Iako sam bila skeptična otvorila sam ga i ispalo je vrlo efikasno i lako platiti na ovaj način, bez provizije, naravno.
Kurirska služba BH cosmeticsa je u ove dve porudžbine bila savršena. Proizvodi stignu za 10 dana, a kako je vrednost paketa ispod 20e nisu otvarani na carini.
Slanje pošiljke BH cosmetics-a je 5$ na sve iznose do 21$. Preko toga poštarna se povećava srazmerno ceni porudžbine. Trenutno imaju akciju bespaltnog slanja paketa na sve porudžbine preko 25$, pa požurite da iskoristite priliku.
Videćemo da li će i treća porudžbina stići za 10 dana bez otvaranja,ali tokom ova dva naručivanja ja sam przadovoljna. Moram reći i to da u Srbiji kada naručujem proizvode, poštarinu platim oko 250 din, a za proizvode iz Amerike duplo više.
Pri tom za 20$ na sajtu BH cosmeticsa možete poručiti svašta, jer svake nedelje imaju neka sniženja, i zaista se isplati pogledati i probati neke od njihovih proizvoda. Poznato je da sarađuju sa jutjuberima i da imaju kolekcije slične ovoj od drugih poznatih devojaka sa YA-a, poput Carli Bybel, Ashley Tisdale (nova kolekcija) itd.
Cena ove palete je trenutno 14,5$.

A sada da pričamo malo o paleti.
U delu palete gde su senke za oči dobijate 9 velikih senki koje su mat ili sjajne završnice. Paleta poseduje neke jedinstvene boje, i meni se lično jako sviđaju mat nijanse. One su u paleti pigmentovanije, jako lepo se blendaju i nanose na kapak. Pomalo se trune, ali zanemarljivo, jer pigmentacija koju dobije je odlična. Pod prstima jesu malo grube, ali i nekako svilenkaste. Ukupno 4 nijasne su  mat, i na svočevima ćete videti koje.


Sjajne sekne su kremaste, mekane i pigmentovane, jako lepo se nanose na oči, ravnom sintetičkom četkicom, i boje ovih senki u celoj paleti su jako lepo osmišljene i jedna sa drugom se dopunjuju.
Slobodno mogu reći da što se senki tiče ova paleta je čista 10ka.




Kada je strana sa karminima u pitanju moram reći da iako me je to posebno zanimalo imala sam utisaka kada je paleta stigla da ću se razočarati, da su presjajni, i još sam na YT pogledala jednu negativniju kritiku, pa nisam mnogo očekivala.
Pa, prevarila sam se. Baš sam prijatno iznenađena ovim karminima. Boje su jako lepe i zanimljive, odlične za različite prilike i mogu međusobno da se kombinuju.
Sami karmini su jako kremasti i mekani. Vidite u gornjem desnom uglu malo udubljenje u jarko crvenom karminu koje je nastalo kada sam skidala foliju.
Karmini mogu da se nanose prstima i četkicom. Boje su pomalo prozirne, ali se lako nadograđuju. 
Prednost ove palete je što možete da mešate boje i stvoritesvoju verziju, tj. nijansu karmina.
Najtamnije nijanse vam oboje usta , ali se to lako skine micelarnom vodom.
Karmini ne klize sa usana, jer su lepljivi i mogu da se nanose i bez  olovke za usta. Dve tamno crvene nijanse su savršene za  ombre efekat i mešanjem postižete boju usana kao kod Snežane, bar ja tako mislim.
Trajnost im nije najjača strana, izuzev tamnijih, koji mogu da podnesu i hranu i piće u manjim količinama.
Recimo i to da je nedostatak palete taj što nije pogodna da je nosite sa sobom kako biste doterali karmin.


 
 

Evo i svočeva na ruci, bez baze za senke.
Na kapcima ja ove senke nosim sa bazom i mogu reći da traju celu noć i ne mrdaju se.
Jedini problem koji ja imam u vez je sa pigmentom mojih kapaka, jer tri sjajne nijanse iako su u samom pakovanju drugačije, na mojim kapcima izgledaju isto, a na kapcima moje drugarica razlika u nijansama se jasno videla.



Gornji red:
  • mat krem nijansa, koja se na mojoj koži ne vidi, ali je na kapcima odlična za predeo ispod obrva ili preko celog kapka, kao podloga za nanošenje drugih boja
  • sjajna belo roza nijansa, odlična za ugao oka, ali može da se nosi i preko celog kapka ili čak kao hajlajter
  • boja roza zlata, sjajna i pigmentovana, odlična za centralni deo kapka, ali i ispod obrve i u uglu oka


Srednji red:

  • mat zagasito žuta nijansa, meni jedna od omiljenih, odlična za blendanje i za prevoj kapka. Lepo je pigmentovana i jako lepo se nanosi četkicom
  • sjajna bakarnobraon nijansa, jako lepa i pigmentovana. Odlična je za nanošenje na ceo kapak i lepo se kombinuje sa dve nijanse sa kojima je u redu
  • mat cigla crenkasto-braon nijansa, omiljena u ovoj paleti. Prelepa topla boja koja je odlična za kapak, može da se nanosi na ceo kapak, ali i  kao prelazna nijansa u prevoju kapka


Donji red:

  • topla sivo-brao nijansa, koja je sjajna i vrlo pigmentovana, odlična za nanošenje na ceo kapak, ali i u prevoj istog. Ovo je nijansa koja na mojim kapcima izgleda isto kao bakarna nijansa
  • sjajna cigla crvena nijansa, sa zelenim sjajem, koji se posebno ističe na crnoj podlozi. Boja je vrlo specifična i posebna. Odlična je kada se nanese preko celog kapka i blago potamni u ugu oka mat bojom koja je do nje
  • mat tamnosiva nijansa, ješ jedan favorit. Koristim je svakodnevno, odlična je za smokey "look-ove", ali i za spoljni ugao kapka, za senčenje i isticanje oka

Kako senke i poneki karmin izgledaju kada ih kombinujete videćete na slikama ispod. A na Shaaanxo YT kanalu možete videti sve svočeve karmina i par makeup look-ova koje je napravila sa ovom paletom.
Ja sam iskreno oduševljena ovom paletom. Moja ocena za nju, i ukupan utisak je: 10/10.


senke i karmini...

omiljeni "look", ja kažem da ličim na Snežanu...

tamno siva, cigla mat boja i žuta...

Toliko u ovom postu. Nadam se da nisam preterala sa slikama. Moja topla preporuka je da probate proizvode BH cosmetics. Ako vam treba pomoć oko poručivanja, ako imate pitanja o Paypall-u ostavite ih u komentarima ili mi pišite u inboks na FB.
Sutra na FB objavljujemo dobitnika nagradne igre - nagrade je dve GR maskare. 

Do novog posta i novog čitanja...
Pozdrav!!!
Pišite u komentarima kako vam se sviđa post.

Dunja!!!

HVALA ŠTO PRATITE BLOG!!!





   


  • Share:

You Might Also Like

10 comments

  1. Senke mi se baš dopadadaju, pogotovo crvena cigla boja! :D Odlična, deteljna recenzija! :) <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala za komentar. Senke su zaista odlične, a čekam i njihove četkice da probam to mi je treća porudžbina.

      Избриши
  2. Super recenzija👍👍👍. Sada si me bas zainteresovala da pogledam sajt. Hvala ti i sto si objasnila nacin porucivanja i slanja☺😚

    ОдговориИзбриши
  3. Samo da pohvalim look sa poslednje slike👏👏👏

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман31. мај 2016. 23:32

    Oooooodlicna detaljna recenzija! :-) ******
    Mada mi komplet ne deluje nesto dobro,mislim na oko da ali boje su cudne.******
    Mnogo bolja mi je Tanja Bur kolekcija mada ja verujem samo klasicnim Max Factorovim senkama.

    Pozz

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Boje nisu standardne, ali su fino izbalansirane i super za eksperimentisanje, sto ja uvek voli. Hvala za komentar.

      Избриши
  5. Odličan post i recenzija. Nisam ništa probala, ali sad si me zainteresovala! Super su ti sličice! :)
    Ako želiš pogledaj moj blog i zaprati me, uzvraćam!
    Vesna - Home Chic Club
    http://vesna-kreativnostidrugesitnice.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши