U mom neseseru za put je...

By Beauty junkie - 3.5.16

Postavila sam vam pitanje na FB-u o sledećoj temi bloga, i da li biste čitali o tome šta nosim na put na koji se spremam.
Vaši odgovori su bili pozitivni, pa shodno tome pred vama je novi post.

Putovala sam za Ženevu, na 4 dana, pa sam se trudila da putujem "lako", ne noseći previše stvari, svodeći sve na najneophodnije, ali ma koliko se kontrolisala ja ponesem više nego što mi treba
.
Iako ovde pišem o dekorativnoj kozmetici koju nosim na put, preparativa zauzima mnogo više mesta u koferu, jer sve kreme, vode, tonici i sl, ostaju u svom osnovnom pakovanju, pa zauzvu više mesta. Znam, znam da postoje flašice i teglice koje možete nositi na put, moram reći da sam lenja da presipam iz jednog pakovanja u drugo, i da mi je to korisno samo za proizvode za kosu.
Da ne bih pričala previše, sledi možda previše slika!!!

Ovo je sva kozmetika i dodaci koje sam ponela na put.


Stvarno sam svela šminku na minimum, i nosila najneophodnije. Odabrala sam tri palete, dve za oči i jednu za lice, i dopunila ih potrebnim mono senkama, puderima, ajlajnerom, maskarom i karminima.


Palete za oči koje sam nosila su:
Tanya Burr Cosmetics Fairytale paeta senki
BH cosmetics paleta wild child

Ovo su dve palete pomoću  kojih mogu da kreiram svaki "look", koji je pogodan i za dan i za noć. Boje su postojane i pigmentovane, ali ih ja uvek nanosim na bazu za senku, u mom slučaju vernu ARTDECO bazu, koju sam takođe ponela sa mnom.

Pojedinačne senke koje sam nosila su:
NYX mono mat senka u nijansi Dance the tides
GR senka za obrve, nijansa 106

Ostali proizvodi za oči:
Rimmel volume colourist maskara
Sleek MAke Up gel ajlajner


Paleta za lice koju nosim je 
Tanya Burr cosmetics Rosy flush
A pored toga šmina za livce podrazumeva:
Podloga Prime me, Aura kozmetike
L'oreal puder infallible 24h matte
Evelin CC 8u1 krema za lice


Za matiranje lica koristila sam Essence All about matte 

Za usne ponela sam:
Flormar olovka za usne u nijansi 201 (nude boje) i 217 (crvene boje)
Avon olovka za usne mystery mauve
Sa karminima sam možda preterala, jer sam ponela čak 5, ali pri pakovanju oni ne zauzimaju mnogo mesta. Na slici ispod su:
Avon mat karmin, nijansa Ruby kiss
GR velvet matte, nijansa 10
GR lipstick matte crayon, nijansa 21
NYX matte lipstik, nijansa Tea rose
NYX liquid suede Tea & cookies



Kada su za četkice za šminkanje u pitanju, zaista sam ponele osnovno i bila sam ponosna na sebe kako sam to odradila. Sve sam ih spakovala u RT neseser, koji sam dobila uz novogodišnju akciju četkica.


Četkice za lice su sve iz RT kolekcije, a na sici su:
RT expert face brush, za tečni puder
RT multi-taske brush, odlična za konturisanje, bronzer, rumenilo
RT angled highlighter brush, za hajlajter savršena
RT cheek brush, ja je koristim za matiranje lica kompaktnim puderom


Četkice za oči:
AURA blending brush
Blush četkiba br 10B
Koso sečena četkica, kojoj ne znam proizvođača
RT base shadow brush
AURA smudging brush
AURA small anged brush, odična za gel ajlajner
Essence smokey eyes brush




To je to.
Mislim da sam ovaj put putovala lako, sa minimumom šminke.
Ipak ova količina "mackalica" primorava me da uvek imam kofer kao prtljag za avion, ne samo onaj kabinski koji se ne plaća na letovima loukost kompanija. Ne žalim se, ali ako planirate da putujete preko jeftinih letova imajte na umu da u kabinu aviona možete uneti maksimum 100ml tečnosti.

Kako vam se sviđa ovaj post? Imate li neki predlog ili sugestiju? Da li sam preterala ili ponela premalo?
Pišite mi u  svojim komentarima.
Do novog čitanja...
Pozdrav!!!

Dunja!!!

HVALA ŠTO PRATITE MOJ BLOG!!! 

  • Share:

You Might Also Like

11 comments

  1. Анониман4. мај 2016. 21:34

    Post je lep i ne, definitivno nisi ponela premalo sminke :). Ja, na primer, ne bih nosila toliko cetkica i ruzeva ali, opet, sve je stvar preferencije.. Kakav je ruz Tea Rose ? Boja mu je divna. Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala za komentar. Boja je divna, i ja baš često posežem za takvim nijansama, jer mojim usnama odgovraju. Zanimljivo je da mu je jako slican GR velvet matte u nijansi 14, msm, Imaš svočeve na blogu u postu mat karmini, kucaj u pretrazi izaći će.

      Избриши
  2. Анониман4. мај 2016. 21:42

    Kakva je evelline krema? HOCE LI BITI RECENZIJA? Inace ja bih ponela pet puta manje od ovog :-) od svega po jedno ,da stane u mali neseser i to mi je sasvim ok.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da cu o kremi pisati u potrosenim proizvodima. Ne odgovara mojoj masnoj koži, više joj prijaju BB kreme. Koža mi je sada malo mirnija pa mogu da je nosim, ali kada imam mnogo bubuljica nije funkcionalana. Hvala za komentar. Zavidim na tom pakovanju u mali neseser. Ja ne mogu, jednostavno ne ide, ovo je moj minimum.

      Избриши
  3. Анониман4. мај 2016. 21:43

    Mogla bi i da bude recenzija avon karmina.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bice priče o svim mojim mat crvenim karminima, pa cu tu uključiti i ovaj, uskoro stiže. Hvala za komentar, :)

      Избриши
  4. Super post. Ja nosim mnooogo manje cetkica :) i prosla bih sa mozda 3 ruza. Ali zato svuda nosim bar 3 vece palete sijenki (MUR, Lorac, Physicians formula).
    Inace, odavno sam jurila T.Burr Galaxy paletu i na kraju i odustala jer duuugo nije bila dostupna na FU.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala za komentar. Ja nosim vise cetkica, jer imam bas masne kapke pa senke na ocima nanosim i blendam dugo. Moj nacin opustanja... Sto se tice Tanja Bur kozmetike, meni je zao sto ne mogu opet da je kupim, jer je FU promenio uslove slanja posiljki, i sada je postarina 20e, ako ne narucis za 60e, tako da se ne isplati. :(

      Избриши
    2. 20e?? Pa to je bas mnogo :( steta..

      Избриши