Prolećni makeup look - blue on the eyes

By Beauty junkie - 26.4.16

Proleće je period kada možete da eksperimentišete sa šminkanjem, bojama, i izgledima.
Iako je prirodan "look" vrlo popularan, i poželjan, ovo je pravo vreme da unesete boje u svoju svakodnevicu i svoje šminkanje, a danas vam pokazujem "look", koji je vrlo jednostavan, zabavan, zavodljiv, i koji mi se lično jako sviđa.

Na slici vidite koje proizvode sam koristila za kreranje ovog izgleda, a u centru pažnje je ova Sleek Makeup paleta original, koja sadrži divne, kremaste, sjajne i vedre nijanse.

Kako su ove senke vrlo sjajne i jarkih boja potrebno ih je umiriti nekom prelaznom nijansom koja je mat. Za to sam koristila NYX Dance the tides, mono mat senku, i GR senku za obrve, broj 106.


Svi korišćeni proizvodi:

Sleek makeup paleta original
NYX mono mat senka Dance the tides
ARTDECO baza za senku
GR senka za obrve 106
GR ajlajner longstay crni
Rimmel volume colourist maskara
L'oreal infallible 24h matte puder, nijansa 20 send
Aura hajlajter nijansa 218
Tanya Burr paleta za lice rosy flush
Essence all abaut matte kompaktni puder
GR matte lipstick crayon nijansa 21

Na slikama koje slede videćete kako sve ovo izgleda u par koraka, i naravno konačni izgled na mojim očima.

u procesu... obrve i senke...
Prva stvar je nanošenje prelazne nijanse, koja je ovde NYX Dance the tides, i nakon toga senčenje od svetlijih ka tamnijim bojama. Naravno sve se radi preko baze za senku, jer su moji kapci jako masni.
Osnovna boja je svetloplava nijansa, koja je u paleti u gornjem redu, treća sa desne strane.
Nakon toga nanosi se samo na prevoj kapka tamnoplava nijansa, boja indiga, koja se nalazi sa leve strane prethodne nijanse.
Ova boja je izuzetno lepa i na slikama se ne vidi njen pun pigment. Nanosi se precizno i opuštenom rukom, kako ne bi skroz prekrila prelaznu nijansu.

Nakon ovoga sledi nanošenje ajlajnera i maskare, i "look" je kompletan.
Poslednja slika je nastala uz drugačiji aparat i popodnevno svetlo, ali su boje upravo na njoj najrealnije.
  

profi aparat...
i ne tako profi aparat...

Kako vam se sviđa ovaj plavi "look"? Ja sam baš iznenađena koliko je nosiv i koliko laskav na očima.
Pišite mi svoje utiske u komentarima.

Do novog posta i novog čitanja...
Pozdrav!
Dunja!!!

HVALA ŠTO PRATITE MOJ BLOG!!!

  • Share:

You Might Also Like

4 comments