GR LONGSTAY gel ajlajner, prvi utisci

By Beauty junkie - 6.4.16



Videvši na raznim blogovima novitete GR kompanije, jako sam se zainteresovala za gel ajlajnere i tečne mat ruževe.
Prvi proizvod sa liste želja sam skinula, jer sam ga baš juče našla u lokalnoj parfineriji po neverovatnoj ceni od 320din. U ponudi su još dve nijanse - braon i plava, i smatram da je braonkasta izuzetno lepa i da će biti sledeća u mom neseseru.

Danas vam prenosim svoje prve utiske o ovom  proizvodu, jer post pišem nakon samo jednog nošenja ovog ajlajnera, ali nošenja od 10 sati, što je period u kom će svaki proizvod da pokaže dobre i/ili loše strane.



Proizvod dolazi upakovan u jednostavnu crnu kutiju sa otvorom za samu teglicu u kojoj je spakovan ajlajner. Volim kada su proizvodi posebno upakovani,  jer tada znate da ga niko pre vas nije dirao ili otvarao, a ujedno ovo doprinosi luksuznijem utisku o proizvodu i kompaniji koja se potrudila da sama prezentacija proizvoda bude lepa i elegantna.


Ajlaljner je u plastičnoj teglici, u kojoj je 2,5 grama proizvoda. Poklopac je duguljast i u njemu se nalazi mala i vrlo praktična četkica. Nije najsjajnija, ali obavlja posao svim ok, tako da kupovinom gela dobijate 2 u 1. 




Na ambalaži proizvoda naveden je sastav, kao i svojstvenosti samog ajlajnera, pa vam u slikama prenosim šta proizvođač kaže:



Proizvođač navodi da je proizvod intenzivne pigmentacije, da je vodootporan, da omogućava lako nanošenje i razmazivanje.

Sve gore navedeno je tačno. Proizvod je zaista fin i kremast, lako se nanosi, iako u samoj teglici deluje suv, dugotrajan je, i ceo dan neće mrdnuti sa kapka. Možete ga nositi i u predelu vodene linije oka. 

Kada sam otvorila pakovanje bila sam iznenađena, jer moj ajlajner ima pukotinu u sebi, kao da se osušio, potpuno. Srećom to nije tako, verovatno je pukotina nastala sušenjem proizvoda nakon samog punjenja, ali sam gela se nije osušio.

Moram reći da sam kod Makeup Arene već videla post o vom proizvodu i znala sam da mogu očekivati intenzivno crn ajlajner, ali nisam znala da je crna boja ovoliko intenzivna.

Ajlajner se lako razmazuje i u prvom nanošenju daje intenzivno crnu boju, ali ja vam preporučujem da ga nanesete i u drugom, tankom sloju. Brzo se suši u potpuno mat izgled i nakon toga se ne pomera sa kapaka, pa pazite ako budete želeli prepravke da pravite, jer nije ga moguće razmazati već nakon jednog minuta.

Vodom ne pokušavajte da ga skinete, nema šanse. Ja sam svočeve sa ruke morala da skinem skidačem za šminku.




A evo i kako izgleda na očima. Slike su nastale nakon 5 sati nošenja ajlajnera.

Mogu reći da se tada malo razmazao u uglu oka, ali se ne sećam da li sam dirala oči u tom predelu, jer je razmazivanje bilo veće na jednom oku, nego na drugom.
Sem ovoga nisam imala nikakave neprijatnosti sa ajlajnerom - ne pomera se, ne pecka oči, ni u unutrašnjoj, tj. vodenoj liniji, niti se truni i krza sa oka.


Boje su slikane na prirodnom svetlu i  nisu obrađene. Kao što vidite i ajlajner i maskara su jako crni i ako vas zanima koja je maskara u pitanju, pratite LINK.
Sveukupna ocena za prvi utisak je 10/10.
Videćemo da li će se ajlajner vremenom sušiti u teglici i da li će biti moguće nositi ga. Za sada sumnjam da možete naći povoljniji i crnji ajlajner u drogerijskom nizu proizvoda.
Topla preporuka od mene.

A sada OBAVEŠTENJE O NAGRADNOJ IGRI!!!

POVODOM 100 000 PREGLEDA POKLANJAM VAM;
 BH cosmetics paletu seki  i jedan poseban poklon - ogrlicu izrađenu u radionici nakita KLEINKUNST.

NAGRADNA IGRA ĆE BITI OBJAVLJENA U PETAK NA MOM INSTAGRAM PROFILU I FB STRANICI, PA PRATITE ME!!!



Do novog posta i novog čitanja veliki
Pozdrav!!!
Dunja

HVALA ŠTO PRATITE MOJ BLOG!!!

  • Share:

You Might Also Like

11 comments

  1. Koja je cena? Moram da kupim ovaj ajlajner. Odlican post. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Jako je povoljan. Nisam videla cenu odmah. Izvini. Sad sam procitala ceo post. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Cena ajlajnera je stvarno ok.Ajlajner je bila probala moja drugarica,a njoj se baš nije svideo...Prema tvojim utiscima čini mi se da je dobar i da radi svoj posao kako treba...Ne znam da li da ga kupim ili ipak ne..Sve u svemu post je odličan..Pozz :* Milica :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mozda je i njen bio suvljli u pakovanju. To zavisi sve od toga koliko je stajao. Ja sa mojim stvarno nemam problema, ali sam na prvi pogled mislila da se osušio i da neće valjati. Hvala za komentar.

      Избриши
  4. Vidi se na slikama da je kvalitetan. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Super post! Voljela bih da znam da li ti je Essence-ov eyeliner i dalje br.1? Da li bi mogla da ih uporedis?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uf to je tesko pitanje. Razlika je velika, jer je Essence tecan, a ovaj gel. Ideja gel ajlajnera mi je bolja, mada je Essence laksi za nanosenje. Hmmm... Istog ranga su, definitivno. Mislim da neces pogresiti bilo koji da uzmes, stvar je ukusa. Ja cu se Essenc-u vracati uvek, ili bar dok ne promene formulu, ali ovaj mu parira po kvalitetu 100%. Mozda vremenom i pobedi.

      Избриши
    2. Hvala ti na odgovoru. Essence vec imam, pa se premisljam da li da uzmem i ovaj. Nisam koristila gel lajnere, a imam i neka 2 Lorac, 1 klasicni i 1 flomaster sa tankom cetkicom.

      Избриши
    3. Ovaj je super da vezbas sa njim. Ja jos uvek lakse nanosim tecni ajlajner nego ovaj. Sve je stvar prakse. A cena je skoz ok i neces pozaliti. Ovo je jedan fin, kremast ajlajner koji je extra crn.

      Избриши