Sleek - Oh so special paleta - recenzija

By Beauty junkie - 8.3.15

Ćao svima!!!

Nije me bilo duže vreme, jer je moj kompjuter bio na popravci, a kod "matorih", misleći na moje roditelje, sam već okupirala komp zbog obaveza u vezi sa poslom, pa nije bilo smisla da se baš toliko odomaćim i pišem još i blog. :)

Sada je pred vama još jedan post o novoj paleti u mojoj kolekciji šminke koju sam skoro pazarila, a koju već dugo merkam.

U pitanju je Sleek - Oh so special paleta koju sam naručila sa sajta MakeUpPlaza  za 1400 din. (poštarina me je koštala 300 din)




Paleta sadrži 12 super pigmentovanih senki (kako kaže poizvođač), a ja potvrđujem.

Dolazi upakovana u lepo dizajniranu kartonsku kutiju, veličine kao tabla čokolade, a unutar nje je jednostavno crno pakovanje u kom su raspoređene senke.

Svaka senka sadrži 1,1g što je ok obzirom na to kako se senke sporo troše i koliko dugo mogu da vam traju. Primera radi, pojedinčne senke kompanije NYX imaju 1,6g.


Mehanizam za otvaranje je dosta čvrst i ja sam svoju paletu teže otvarala. (prošlo vreme je upotrebljeno, jer mi je paleta pala i pokopac se okrnjio, pa sad ne dihtuje dobro - srce mi je bukvalno stalo tog tenutka, ali srećom senke su ostale netaknute, a paletu sada držim u originalnoj kartonskoj kutiji, kako bih mogla da je nosim sa sobom)

Na sajtu senke imaju ljubičastih tonova, ali uživo u pitanju su rozikasti, braon, bakarni, sivi, crni i tamno bordo tonovi.

Paleta je zaista odlična, a boje divno balansirane.
Kad otvorite paletu imate najlon sa nazivima svake senke, ali kako se on presijava nisam mogla da ga slikam, pa je naziv svake boje na slici ispod.
U pakovanju je i klasična četkica nalik štapiću koju ja ne koristim.


Već dve-tri nedelje koristim paletu, svakodnevno, moram reći da sam više nego prijatno iznenađena pigmentacijom i postojanošću boja. Uz bazu ove senke će trajati satim, ja sam ih najduže nosila 8 sati.
Boje se ne krune u samoj paleti i lepo se sjedinjuju ili ti "blendaju" kako se to obično kaže.
Uz ovu paletu možete postići izgled i za dan i za veče, ali jedina mana joj je što nema neku topu braon boju, svetlijeg tona, koja bi se koristila kao prelazna nijansa i za stapanje svih boja.

Opis boja:

BOW - najsvetlija nijansa u paleti, krem boje, mat završnice. Može da se koristi ispod obrve ili kao osnova na ceo kapak.

ORGANZA - svetlucava senka, sa jako lepim odsjajem, rozikasti ton, koji više vuče na boju kajsije. Idealna za ugao oka, ali i da se nanese na ceo kapak. Jedna od omiljenijih u ovoj paleti. :)

RIBBON - roza mat senka, izuzetno intenzivna na očima, sa kajsija podtonom. Može da se nanese na ceo kapak, a i preko ORGANZA senke kako bi se smanjio sjaj, a dobila iztenzivna boja.

GIFT BASKET - sedefasta topla braon nijansa koja može da se koristi na celom kapku, ali i na spoljašnjem delu kapka ili u prevojima. Sjaj ove senke je finiji i suptilniji od dve rozikaste - ORGANZA i GATEAU.

slikano na veštačkom svetlu bez blica - senke su nanete bez baze

GLIZ - kako i samo ime asocira na gliter ili sjaj ova senka je odlična sedefasta siva senka, gotovo golubije sivo boje (što znači da ima i plavičast ton) koja na očima izgleda prelepo i lepo se stapa sa ostalim bojama u paleti.

CELEBRATE - zaista najdivnija nijansa u paleti (po mom mišljenju) - da baš budete poput zvezde. Sjajna tamnobraon sedefasta nijansa koja ima crveni podton, pa podseća na ono što sam kao dete zvala "boja trule višnje".
Meni je zaista divna, i mislim da se na slici ne vidi potpun kolorit i koliko je ova boja lepa, ali vidite da su obe boje jako pigmentovane i odlične za spoljni ugao kapka, a siva može da se koristi i na celom kapku za neki jak "smokey" večernji "look".

slikano na veštačkom svetlu bez blica - senke su nanete bez baze

PAMPER - nežna senka kajsija boje, mat završnice koja može da se nanese na ceo kapak, ali i da se koristi za ublažavanje tamnijih boja u prevoju kapka ka obrvi.

GATEAU - treći favorit u ovoj kolekciji mi je baš ova svetlucava nijansa. Iako u paleti liči na nijansu ORGANZA ovo je rozikasta senka sa krupnijim šljokicama, koja ima zlatan odsjaj. Na kapku divno izgleda i lepo se slaže sa svim nijansama braon iz palete. Može se koristiti na celom kapku ili u uglu oka kao akcenat.

THE MAIL - sledeća nijansa je mat oker boja koja bi trebala da posluži kao prelazna nijansa u paleti, ali je suviše svetla. Bolje ju je koristiti preko celog kapka, kao podlogu na koju se mogu nadograđivati druge boje.

BOXED - jedna od dve tamnije braon nijanse mat završnice. Ima žuti podton i može da se koristi u prevoju kapka ili u spoljašnjem uglu. Lepo se blenda i spaja sa ostalim bojama u paleti. Ova nijansa može da se koristi i za obrve.;)

slikano na veštačkom svetlu bez blica - senke su nanete bez baze

WRAPPED UP - ovo je topla braon nijansa, gotovo čokoladne boje, mat završnice, koja se odlično slaže i sa braon i sa cnom bojom, ali i sivom, jer uz sivu senku iz palete dobije potpuno drugu nijansu i sjajno se uklopi, tako da je vrlo funkcionalna.

NOIR - najtamnija nijansa u paleti, ali ne izrazito crna senka. Mat je, ali nikako prejaka. Odlično se blenda i uz nijansu CELEBRATE je najtamnija u paleti i može se koristiti za "smokey look".


slikano na veštačkom svetlu bez blica - senke su nanete bez baze

OPŠTI UTISAK O PALETI: 9/10


Za kraj želim  da vam pokažem i dva načina kako sam je iskoristila ovu paletu.
Prva slika pokazuje šminku za veče, a druga dnevnu šminku, i ova slika je nastala nakon celog dana na poslu, takon da možete videti da se senke nisu pomerile. Ispod njih sam imala artdeco bazu za senke.

look1

look2
Toliko u ovom postu.
Nadam se da nije bio predugačak.
Do novog čitanja...
POZDRAV!!!
Dunja...

HVALA ŠTO ME PRATITE!!!

  • Share:

You Might Also Like

6 comments

  1. Organza, Celebrate i Wrapped up su mi najljepse :) stvarno divna paleta, htjela sam ju nabaviti pa ipak nisam jer imam Naked 3 pa da ne gomilam slicne nijanse. Super si look slozila :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno za komentar, za look posebno, jer se jos malo stiskam da pokazem kako se sminkam. Ucim jos i kako sve to da fotkam i eksperimentisem stalo.
      Pozdrav Dunja

      Избриши
  2. I meni se Celebrate najviše dopada, stvarno lijepa nijansa :)

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман9. март 2015. 23:47

    Sviđa mi se ova paleta jer je izbor boja odličan,nisu slične:)
    Imam dvije Sleek palete i zadovoljna sam,mogla bi ova biti sljedeća :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja bas razmisljam da kupim jos jednu. Ako imas link sa recenzijom paleta ostavi mi u komentaru. Moram doduse malo d promenim tonove i probam jos neke boje sem eutralnih.

      Избриши