"Makeup look" za posao No 1...

By Beauty junkie - 19.2.15

Ćao svima!!!

Pred vama je još jedan post u slikama o tome kako se ja šminkam za posao.
Rešila sam da vam u narednim postovima slikom i likom predstavim različite izglede koje ja nosim dnevno, i koji se lako transformišu u večernji "look".
Moja šminka mora da traje bar 6 sati, jer sam obično toliko zauzeta, a kako stalno pričam i stalno me neko posmatra lično volim da budem sređena i doterana i "full" našminkana. Ovo "full" dođe kao skroz, jer se većina mojih koleginica ne šminka toliko.
Uz to, ja sam jedna od onih osoba koje imaju mnogo nepravilnosti na koži, pa moje "malo" nikada zapravo nije malo, jer je prekrivanje pora, bubuljica i slično često "pain in the ass" posao, koji me zna u potpunosti izludeti i koji zahteva često težu šminku nego što to većina vas koristi.

Pa da počnemo!!!

Baza za moje lice su ovi proizvodi:



Samu bazu, ovu ili neku drugu, ne koristim redovno. AURA Cover me puder je dovoljan.
U svim narednim postovima takođe planiram da ga koristim.
Napominjem da nisam sponzorisana od strane komapnije, da sam proizvod sama kupila, i da je ovo moj iskreni i lični stav, i da zaista puder u nijansi 103 koristim svaki dan.
Za kapke meni je neophodna baza, i Artdeco je najbolje što sam do sada probala, a na sniženju sam je kupila za 600din.

Ostali proizvodi koje ću koristiti jesu:


NYX  Adorable paleta
NYX Love in Rio nijansa En fuego
NYX  rumenilo u nijansi Pinched
AURA Look of passion maskara
Essence liquid ink ajlajner vodootporan
Essence all about matt puder
AURA mono senka SUN KISS


Konačni izgled koji sam dobila je ovakav.




Sve je slikano na dnevnom svetlu, samo su poslednje dve slike blago izoštrene da biste bolje videli boje, ali to znači da su i moje pore mnogo vidljivije. 

Od senki sam koristila iz Love in Rio palete samo crnu senku, a dve braon sa leve strane iz NYX palete Adorable
Crna senka iz pomenute palete se jako lako "blenda" i više sam dobila sivkastu nijansu, nego crnu, duž prevoja kapka, od ugla do ugla. 
Isto tako sam u unutrašnjem uglu oka i spoljašnjem koristila najtamniju senku iz Adorable palete, a svetlija brao je bila prelazna nijansa koju sam stavila na gornji deo kapka.
Ispod obrva i na sredini kapka koristila sam Aura Sun kiss senku.
Lice sam prešla Essence mat puderom. 
Rumenilo. kao što vidite, je blago na mojoj koži, mada mislim da je uživo boja mnogo lepša.

Ja na usne ne stavljam ništa izuzev nekog balzama za zaštitu usana. 
Kao nastavnik mnogo pričam i ako koristim neki karmin mora biti trajan kako bi preživeo svaki čas, a da ga ne pojedem i ne popunjavam na svakom odmoru.

Jako sam zadovoljna kako je sve ispalo, jer obično ne znam kako ću se šminkati za određeni dan, već sednem i "namačkam" se, kako to moj dragi kaže.

Pišite mi da li vam se sviđa post, i mogu li da nastavim sa postovima ovog tipa. 
Sva šminka koju koristim je dostupna i jeftina, tako da i ovaj "look" sami možete da postignete, uz malo truda.

Do novog čitanja pozdrav!!!
Ljubim vas!!!
Dunja...

HVALA ŠTO ME PRATITE!!!



  • Share:

You Might Also Like

4 comments