Šminka za budžet od 2000 din.

By Beauty junkie - 11.2.15

Ćao svima!!!
Malo duže me nije bilo, jer mi je laptop u kvaru. :(
Pred vama je jedan novi post, za koji sam dobila inspiraciju kada me je jedna godpođa slučajno u drogerii pitala koju maskaru da kupi ćerki. Taj dan su sve bile na sniženju.
Videla sam da gleda one jeftinije, kojima je cena do 400 dinara i pomogla joj.
Baš tada sam počela da razmišaljam o svima nama koji kupujemo šminku, jer je postao standard biti našminkan.
Čak se insistira na izgledu "no makeup" koji podrazumeva što prirodniji izgled uz minimalno korišćenje šminke, ako je moguće.
Kupovina šminke često je veliki problem, pogotovo ako ste mlađi i imate ograničen budžet koji vam daju roditelji.
I nama zaposlenima kupovina dekorativne kozmetike (dekorative) zna biti izazov, jer svi želimo da sa što manje para dobijemo što kvalitetniji proizvod.
Moj post će vam pomoći da kupite osnovnu šminku: puder, rumenilo, senku ili dve, ajlajner/krejom i maskaru. 
Izazov je to uraditi sa budžetom od 2000 din.
Ako uspem da ubacim i neki proizvod za usne to će biti pun pogodak.


Pa da počnemo!!!

1. PUDER - Meni je bez premca u ovoj kategoriji AURA. Ako vam je koža masna i problematična obavezan je AURA Cover me - 669 din ( u Lilly drogeriama su jeftiniji nego u DM-u, ne znam zašto). Može te ga koristiti preko dana, nanoseći ga prstima, a zatim nekim sunđerom- može i onaj trouglasti, bitno je da ga pokvasite i iscedite. Neće spasti ceo dan (recenzija).
Ako imate normalnu kožu ili suvlju probajte varijantu Refesh me. Ja ga lično nisam probala, ali svi kažu da je dobar, a nije prejak i ne pokriva tako jako kao Cover me.



2. RUMENILO - i opet tu su vam u opciji dva proizvođača - Essence ili Aura. Njihovi proizvoi su jeftini i dobri. Često se ljudi odluče za strane firm umesto domaćih, a ne shvataju da i domaći proizvođači mogu da ponude baš dobar proizvod za manje novca. Ja vam predlažem Aura rumenilo u nijansama sa slike.

slika sa facebook stranice aura - klik

3. MASKARA -  i ovde su u opticaju dva gore navedena brenda. Ja sam od brenda Essence probala samo maskaru I love extreme u pink ambalaži (339 din). Maskara je ok, ali je kod mene problem što se posle par sati razmaže upredelu ispod oka, ispod donjih trepavica. Zato glasam za Aura - Look of passion maskaru (klik za recenziju), koju koristim svakodnevno. Cena joj je 325 din i zaista "radi posao".



4. SENKE - senke su ono što doprinosi vašem izgledu, njima možete istaći delove oka, stvoriti različit izgled za različite prilike. Pitanje je uvek da li kupovati palete senki ili pojedinačne senke. Moje iskustvo je da je najbolje kupiti 1-2 palete koje imaju u sebi oko 10 senki određenog kolorita, i pojedinačne senke koje ćete često koristiti i koje se možda ne mogu naći u nekoj paleti.
Kako sada govorimo o određenom budžetu koji možemo potrošiti moj predlog su dve AURA senke.
Zašto baš ove dve?


Svetla senka SUN KISS je svetlucava i odlična za isticanje predela ispod obrva i u uglu oka. Ona je i multifunkcionalna, jer je možete naneti i kao hajlajter.
Tamnija senka CAFE AU LAIT je mat senka izrazito toplog tona, poput čokolade. Boja je vrlo pigmentovana i lepo se blenda. Može se koristiti sa spoljašnje strane oka, u prevoju kapka, a ako imate tamniju kosu i obrve možete je koristiti i za popunjavanje obrva. Još jedna višenamenska senka i verujem da će svima biti vrlo korisna.
Cena ovih seni je u Lilly drogeriama 313 din, ali pojedine čitateljke mi kažu da se mogu u manjim parfimerijama naći i za samo 100din. Vredi probati i naći. :)

5. KREJON/AJLAJNER - za ove proizvode biram Essence. Oba proizvoda koštaju malo preko 300din, i odlični su.
Krejon možda ima veću upotrebu, ali ajlajner je najbolji mat ajlajner koji sam imala, a i devojke koje šminkaju u mom mestu uvek me pitaju koji ajlajner koristi. Dovoljno da ga bar probate.
Krejon je izrazito crn, dobro pigmentovan. Super se razmazuje i može da se koristi i kao senka.
ESSENCE krejon je vodootporan i košta 309 din. Ako imate kosu četkicu možete lepo da napraviti kosi ajlajner "look" koji je blago umrljan i nikako savršen, kao na ovoj slici:   https://www.pinterest.com/pin/66076319509132058/
Ajlajner koji obožavam je Liguid ink od ESSENCE. Cena mu je 339 din i savršeno mat je. Postojan je, vodootporan  i teško se skida, tj. skinućete ga pomoću nekog sredstva za skidanje šminke. Trajnost mu je ceo dan, nikada mi nije skliznuo sa kapaka i neki drugi ajlajner mora baš, baš da me oduševi da bih se odrekla ovog.
Evo i slike ova dva proizova i kako izgledaju na ruci.





DA SUMIRAMO:
PUDER 669
RUMENILO 425
MASKARA 325
SENKE 2 x 313 = 616
KREJON/AJLAJNER 339

UKUPNO: 2374 din

Kao što vidite očekivani budžet je prekoračen - a ja sam se baš trudila da proizvodi budu što jeftiniji. Jedino na čemu u ovom slučaju možemo da uštedimo je rumenilo, jer je Essence oko 350din, ali i dalje prelazimo očekivanih 2000 din.
Ja očigledno nisam uspela da kupim osnovnu šminku za 2000 din, ali to je realnost u Srbiji.
Ipak ukupan iznos nije velik, jer samo maskare pojedinih kompanija koštaju preko 1000din.
Ako vam je ovo mnogo novca moj predlog je da kupite PUDER, MASKARU I RUMENILO, a dalje ćete lako, to su po meni osnovna 3 proizvoda.

Za ovaj post od mene toliko.
Nadam se da će mi komp popraviti brzo i da ću narednih nedelja biti aktivnija. Kupila sam neke proizvode koje testiram i čekam tremutak da napišem recenziju. Verovatno ste već čitali o njima, ali ne bi bili ni tako popularni da mi, blogeri, ih ne hvalimo i ne posvećujemo im pažnju.
Planiram i post o mojim četkicama za šminkanje, update, jer je u poslednja 2 meseca bio najčitaniji.
Nadam se da je ovo dovoljno razloga da me pratite i ostanete u toku u vezi sa novim postovima na mom blogu.
Do novog čitanja... Poljubac
Pozdrav
Dunja!!!

HVALA ŠTO ME PRATITE!!!

  • Share:

You Might Also Like

3 comments

  1. Aura puderi su izuzetno komedogeni za moju kozu a mogla sam pre toga svasta da stavljam. Nedeljama sam je vracala "u zivot". AURAmaskare su dobre.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verujem da je tako, ali svacija koza drugacije reaguje. Ja takav problem imam sa svim Loreal puderima, a sa Aurom ne. Mislim i da je tesko naci nekomdogene pudere kod nas. Ako znas za neki da nije skup, napisi mi, rado cu ga probati.
      Pozdrav!

      Избриши
  2. Deborah puder comfort mate

    ОдговориИзбриши