Modni časopisi, YT kanali i blogovi - zašto volim jedne i druge!!!

By Beauty junkie - 14.1.15

Ćao svima!!!
Pred vama je jedan malo drugačiji pot.
Verujem da svi mi koji volimo šminku, mazalice i modu redovno zavirimo u neki od modnih časopisa, pročitamo koji blog ili pogledamo snimak sa YT.
Ja se ni malo ne razlikujem od drugih.
U prethodnoj godini sam više gledala videe na YT i čitala blogove, nego modne časopise. Ipak, janurski broj mojih omiljenih časopisa ELLE i GRACIA sam morala da kupim. ( iskreno, često me najviše zanimaju godišnji horoskopi, a ne krpice i šminka, ali psssssssssssssssssst )
U ovom postu biće reči o svim, pozitivnim i negativnim odlikama svakog navedenog medija.

Slika preuzeta sa interneta


YT knali - na mom blogu imate post o YT kanalima koje redovno pratim, a koji se tiču dekorativne kozmetike i saveta u vezi sa šminakanjem (klik).
U poslednje vreme kanal koji redovno pratim je KathleenLights. Ako do sada niste naleteli na ovaj kanal obavezno ga pogledajte. Devojka ima super videe, koji govore o pristupačnim proizvodima, koje većinom sama kupuje. Iako ima preko 300000 pratilaca, ne hvali se sponzorstvom od strane raznih brendova i uvek pominje koji proizvodi su jeftini, a dobri.
Većina popularnih jutjubera koristi samo proizvode kompanija koje su izuzetno skupe i nama nedostupne. Njihove videe gledam kao inspiraciju, jer sama ne mogu da priuštim te proizvode, ali njihova umešnost u šminkanju i kreiranju raznih izgleda je nesumnjiva.

Blogovi - Mislim da ja kod čitanja i praćenja blogova Facebook i Bloglovin najbolja pomoć.
Ako ne znate šta da čitate,  koga da pratite sa domaće, tj. regionalne blog zajednice moja topla preporuka vam je FB stranica Balkanska Beauty Zajednica, kojoj pripada i ovaj blog.
Ja volim da čitam sve, svaki post koji izađe ja otvorim i "virnem", i zaista je lepo što se pomažemo i čitamo postove drugih članova.
DEVOJKE ovde želim da vam kažem HVALA na svim komentarima i pregledima, a posebno HVALA devojkama koje OBJAVLJUJU POSTOVE I VODE STRANICU.
Ako i sami pišete blog, kao profesor srpske književnosti moram reći da je ključna stvar kod pisanja PRAVOPIS.
Nažalost, nepismenost me odvlači od blogova i ne gledam sadržaj ako vidim značajne pravopisne greške.
Nemojte me pogrešno shvatiti, i meni se podkrade koja slovna greška u kucanju, ali se jako trudim oko pravopisa i formulacije rečenica.
Ako niste sigurne kako se šta piše pomoć možete naći na sledećem sajtu KAKO SE PIŠE!!! (važi samo za srpski pravpis, i sve nedoumice će vam razjasniti )

EVO I KAKO ZAISTA FUNKCIONIŠE JEDAN BLOG!
Blog nije profitabilan, bar ne u početku i ne uvek.
Blog zahteva mnogo truda i rada i ulaganja sebe u njega.
Pišući blog morate da smislite kome i zašto se obraćate. Zapitajte se ko bi želeo da čita vaš blog.
Blog mora biti iskren i pouzdan kako biste stekli stalne čitaoce, poput dnevnih novina.
Blog je deo vas i u njemu morate pokazati sebe, biti svoji i autentični, ali nikako biti lažni ili kopija nekog drugog.
Blog raste i razvija se kao i vi. Ako vi stojite u  mestu, to će se odraziti i na vaš blog.
Blog je vaša produžena ruka, on je ruka u svet i nisu svi sposobni da pišu i suoče se sa komentarima ili kritikama kojima mogu biti izloženi.

Mogla bh ja još duuuuugo o temi BLOG, ali ovde ću stati i dati vama reč. Slobodno pišite i komentarišite o svemu što ste gore pročitali!!!

Ovo nije kraj. Pričamo još i o...

Modnim Magazinima - Oni su bili moj prvi prozor u svet.
Kupovala mi ih je tetka još davno. Postojala je tada samo italijanska GIOIA, i nisam je čitala ( ne znam italijanski ), ali sam uživala u slikama i upijala ih.
Danas je sve dostupnije i mogu reći da volim 20-i u mesecu kad izlaze časopisi koje čitam.
Kako sam gore navela to su ELLE i GRAZIA.
Svi ih poznajete i sigurno volite da preliste.
Oni su uvek u trendu, uvek možete da vidite sjajne odevne kombinacije i modna dešavanja i da vidite komade odeće koji vam mogu biti inspiracija.
U ovim časopisima ćete naći i deo posvećen lepoti i novim brendovima koji dolaze na naše tržište ili pročitati nešto o novim proizvodima kompanija koje su več kod nas.
Obavezni odeljci su i preporuke za čitanje, i tekst o novim filmovima u bioskopima.
ALI... Sad dolazi moje ali!
Od ova dva časopisa moram reći da mesečnik ELLE ima sve manje tekstova, a sve više slika. Uhvatila sam sebe u poslednja dva izdanja kako nemam šta da pročitam.
Sa GRACIOM je druga priča.
Uzela sam oba mesečnika u Januaru i uporedila. Na stranicama Elle nisam ništa pročitala, a  pri prvom listanju Grazia magazina pročitala sam 3 teksta.
Zaista mi je žao što se časopis Elle promenio. Čitala sam ga stalno tokom srednje škole i fakulteta. Možda samo žele da promene ciljnu grupu kojoj su namenji, pa tu više ne spadam ja.
Za oba časopisa mogu reći da se bave samo luksuznom garderobom, poznatih svetskih brendov, iako predstavljaju i domaće dizajnere, i da obična Srpkinja  može samo da "zine" kada vidi cene stvari koje se nalaze u časopisima.
Jasno je da su ovo magazini koji postoje kao brend u svetu i da se ugledaju na svoje kolege u evropskim centima mode.
To podržavam u potpunosti, jer su oni prvi prozor u tu elitnu Evropu koji smo imali i zato im skidam kapu.
Ali... opet moje ALI, smatram da mogu da se okrenu i običnoj Srpkinji, da joj pokažu kako sa malo da ima mnogo.
Ja znam da moja majka nije ciljna grupa ovih časopisa, ali uvek joj vidim iznenađenje na licu kad pročita cenu nekih stvari iz časopisa i komentar joj je uvek "Oni nisu normalni!"
Znam da nije lako opstati i pisati, biti nov i zanimljiv, zna to svako ko piše blog, ali ponekad je dobro izaći iz kalupa.:)
Da sumiramo!
Ako ste početnik u modnom svetu i želite da naučite nešto o modi i šta i kako obući, ovi časopisi mogu biti odlična inspiracija.
Ako ne možete da kupite ono što je prikazano na novinskoj hartiji, nađite slično, pandan tome u lokalnom butiku, ormanu svoje majke ili tetke, strine itd.
Moda je izaz i kreativnost, pa to i koristite. 

Zaustaviću se ovde i reći vam "Ćao do sledećeg posta i novog čitanja".
Poklanjam vam i 2 videa, jedne sjajne britanske pevačice. Obavezno poslušajte!!!



Pišite mi kako vam se sviđa ovaj post i neke preporuke ili kanale, blogove i časopise koje vi posećujete i čitate.
Komentari su uvek dobrodošli.
Pozdrav!!!
Dunja

HVALA ŠTO ME PRATITE!!!


  • Share:

You Might Also Like

0 comments