AURA - Look of passion maskara - RECENZIJA

By Beauty junkie - 11.1.15

Ćao svima!!!
Još jedan praznik je red nama, pravoslavna Nova godina, i nadam se da ćete je sačekati u veselju kao i prethodnu, zvaniču NG.

U današnjem postu predstavljam vam još jedan proizod kozmetičke kuće AURA, koja nas u poslednje vreme iznenađuje uvek novim, kvalitetnim proizvodima.
Svi koji žive u Srbiji i okolnim zemljama znaju da ova kompanija poslue u Nišu i da su od prošle godin izdali mnogo noviteta, koji su pobrali simpatije većine blogera, ali i tržišta.
Svi znate da sam ja oduševljena Cover me puderom, a da mi je novi favorit njihova mono senka Star dust.
Svojoj kolekciji AURA proizvoda priključila sam i jednu maskaru Look of passion, koja je maskara za volumen.




O nekim maskarama sam već pisala (drugih brendova), i ne mogu reći da sam našla omiljenu, ali imam svoje favorite.
AURA maskaru sam kupila prvenstveno jer sam htela da probam proizvod ove kompanije, ali ne mogu reći da prevagu nije imala i cena, koja je u Lilly drogeriama 325 din. ( Sve AURA maskare su u Lilly-u na sniženju i ne prelaze cenu od 400 din )

O proizvodu:

  • Sve AURA maskare dolaze u kutijicama, bele, crne ili pink boje. Moja je bela, kao što vidite, i uzella sam je jer od tri maskare, koliko je u ponudi, ima najveću četkicu, a ja ne volim preterano male četkice kod maskara, jer oduzimaju mnogo vremena za nanošenje.
  • Pakovanje je zalepljeno sa obe strane, tako da možete biti sigurni da niko pre vas nije uzimao i otvarao maskaru ( Sve pohvale za AURA kompaniju, jer im je ovo postao standard i zato im možete još više verovati )



  • Maskara ima standardnih 11ml, a unutar kutije nalazi se elegantna i jednostavna crna ambalaža ( još jedano obeležje AURA kompanije ). Četkica je standardna, nije gumena ( pogledajte slike ) sa svih strana jedanka i ne prevelika u odnosu na četkice durgih proizvođača


  • Gustina maskare je zadovoljavajuća, ni gusta, ni tečna, što ja baš volim. Četkica fino razdvaja trepavice, i može da posluži i za donje trepavice, jer nije velika.
  • Maskara može da se nanese u slojevima, a da se ne zgrudva i što je jako bitno ne preslikava se na predeo ispod oka kada je nanesete na donje trepavice ( neke maskare koje su popularne znaju pri toploti da se razmažu i otope i da se preslikaju ispod oka, AURA ne!!! )
  • Što se volumena tiče, nisam videla da čini čuda za moje trepavice
  • Novi sloj može da se nanese i posle dužeg vremena (par sati), trepavice će ostati razdvojene i na mestu, a sa svakim slojem na gustini će dobijati neminovno.
Opšti utisak: 9/10

Ova maskara je definitivni vredna vaše pažnje. 
Proizvod je više nego pristupačan, a odnos cene i kvaliteta odličan. 

Maskara neće napraviti čuda sa vašim trepavicama, ali za svaki dan je sasvim dovoljna. 
Za posebne prilike uvek možete koristiti veštačke trepavice, a poznato vam je koliko su one iz AURE dobre.
Mislim da će nakon ove maskare probati i ostale iz AURA kolekcije, a moja preporuka je da i vi date šansu bar jednoj.
Maskaru sam sama kupila i ovaj post nije sponzorisan od strane kompanije, već je moje iskreno mišljenje,

Za kraj evo i slike mojih trepavica sa dva sloja maskare.


Nadam se da vam se sviđa post. Pišite mi koje su vaše omiljene maskare.
Do novog posta i novog čitanja kisses.
Pozdrav...
Dunja!!!

HVALA ŠTO ME PRATITE!!!

  • Share:

You Might Also Like

8 comments

  1. zao mije sto aura nema svoje proizvode u hr

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste štete, ali i miso uskraćeni za neke super jeftine proizvode koji postoje kod vas poput WnW itd. Trebali bismo nekako da napravimo razmenu :)

      Избриши
  2. Obožavam Aura proizvode ali ova maskara me nije očarala,nekako mi slepi trepke,poklonila sam je dalje pa ćemo videti utiske :). Omiljena maskara mi je 2000 calorie MF već više od decenije,probam tu i tamo neku al uvek se vratim njoj .

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kod mene to nije slučaj, mislim da se i na slici vidi da mi lepo razdvji trepavice, i ok mi je za dan. Što se tiče MF 2000 kalorija, meni ona ništa nije uradila sa trepavicama. Kupila sam je davno i baš mi je bila prosečna, pa se ne usuđujem da je probam opet. Sve je to i do maskare i do trepavica. Ja sam za to da ono "što obalja posao" ne treba menjati. ;) pozzz

      Избриши
  3. Imam je,zadovoljna sam njome.Jedino mi smeta sto mi pravi gromuljice na trepavicama,ne znam da li je do cetkice ili do same maskare koja je kremasto-gusta,ali to je moj utisak. Inace,daje fin volumen,to obavlja sasvim dobro. Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kristina bas sam danas yagledala teksturu i poredila sa Mybelline koju imam. Aura je mnogo ređa, meni savršene gustine, možda je tvoja bila malo gušća, moje trepavice savršeno odvaja, ali to uvek ima veze i sa samim trepavicama. Hvala za komentar. Pozzz

      Избриши