Proizvodi koji su obeležili 2014-u godinu!!!

By Beauty junkie - 4.1.15

Ćao drugari!!!
SREĆNA NOVA GODINA!!!
Želim Vam sve najlepše u njoj, mnogo razloga za radost i sreću, i mnogo susreta kako u životu, tako i na mom blogu.
Razmišljam o 2014. godini - gde sam je potrošila i kako sam je provela.
Sećaću je se kako po lepim, tako i po onim manje lepim stvarima.
A kad pogledam svih 365 dana kroz moj blog i sve što sam uradila, dobila, naučila i stekla, mnogo mi je drago što sam baš ove godin sve započela.
Hvala Vam na čitanju i poverenju i na 10000 pregleda koje smo dostigli krajem 2014-e godine.

U ovom prvom postu u 2015-oj godini govoriću vam o proizvodima iz moje kozmetičke torbice koji su obeležili prošlu godinu i bez kojih ne mogu da zamislim ni ovu.

AURA cover me puder - koristim ga svaki dan, i savršeno mi odgovara. Moja nijansa je 103, i neću ga menjati još dugo, jer odnos cene i kvalitete ne može da se poredi ni sa čim drugim. Bio je sa mnom i za doček Nove godine, a koliko je postojan govori i to da sa njim ne treba fiksator šminke!!!


Still double boubble šamponi - koristim ih već godinu dana. Nažalost sada ne mogu da ih kupi u mestu u kom živim, što me je baš razočaralo. Pri sledećem odlasku za BG moraću da kuipm par komada. Ovaj sa slike trenutno koristim, ali najviše volim onaj sa kokosom, jer miriše predivno i za nijansu je gušći od ovog.


MACADAMIAN ulje za kosu - o njemu je već sve rečeno. Prija mojoj kosi i smanjuje ispucale krajeve. Miriše divno i traje dugo, čak i u bočici od 10ml.


AURA senka SUN KISS No 61 - od skora u mom neseseru, ali nezamenljiva. Kremasto, svilenkaste teksture, sa sjajem. Odlično se stapa sa drugim bojama, možete je koristiti preko celog kapka, da naglasite predeo ispod obrva ili ugao očiju. Mislim da može poslužiti i kao hajlajter, ali ja to još  nisam probala.


NYX paleta senki Adorable - od 6 nijansi koje su u paleti jasno vidite koja mi je omiljena. Ova boja je idealna za pregib kapka, kao prelazna nijansa i svakodnevno je koristim. Nažalost nisu sve senke isto pigmentovane. 
U paleti koristim samo 3 senke redovno - najtamniju braon, rozikastu i srednje braon nijansu kod koje sam već dotakla dno. 
Krem nijansa ima šljokice i ne ostaje na četkicama, jedino kad je prstom nanosim, kao i braon nijansa sa krupnim šljokicama. Njena pigmentacija je slaba, a kao i prethodna nijansa teško se nanosi četkicom, mada sve ide bolje kad imate bazu za senku. Belu nijansu ne koristtim, jer je veliki kontrast na mom licu i samo ona onda dođe do izražaja.



ESSENCE liquid ink ajlajner - omiljeni, omiljeni proizvod, koji uvek imam i već trošim treći komad!!! Mat tamno crni ajlajner koji je vodootporan i stoji satima. Četkica mu je tanka i laka za korišćenje i bez njega jednostavno ne mogu. Cena mu je 339 din i smatram da bolji proizvod od ovog ne može da se nađe za tako mali novac.



AURA Stipling brush, CALA blending 311 četkica, Blush 14B četkica i ESSENCE smokey brush
Ovo su moje omiljene četkice u protekloj godini. 
Aurina četkica je super za nanošenje pudera, pa i Cover me pudera koji je jako gust. od ove četkice je bitno da proizvod prvo nanesete na lice, a zatim tapkanjem rasporedite po koži.
CALA 311 je najbolja četkica za blendovanje, mekana, dobro lee u ruci i zaista lepo izblenda sve linije senke koje nastaju kod nanošenja.
Blush 14B je takođe četkica za blendanje, ali kraćih dlačica, pa je sjajna za preciznije nanošenje i posebno za prevoj kapka.
ESSENCE četkica je super za predeo ispod oka, ali i za ublažavanje linija, pogotovo ako razmazujete krejon, jako mi je žao što je više nema u ponudi, trebala sam uzeti bar još jednu.
( Kao što slika pokazuje četkice sam slikala korišćene. Kod Aura četkice je jako bitno da se bar jednom nedeljno prere, jer puder ulazi između dlačica i da biste ga skroz uklonili čišćenje mora biti redovno )


Ovoliko u ovom prazničnom postu.
Radujem se daljem druženju u 2015-oj godini i nOvim izazovima i proizvodima koje ću probati i iskustvo podeliti sa vama.
Slike iz ovog bloga su različite, jer su neke sveže slikane, a neke preuzete iz prethodnih postova. Ne zamerite, u mojoj porodici slavlja se nižu iz dana u dan sve do posle Božića, pa sam želela na brzinu da sa vama podelim ovaj post i poželim srećnu Novu godinu.
Do novog čitanja
Pozdrav!!!
Dunja...

HVALA ŠTO ME PRATITE!!!

  • Share:

You Might Also Like

13 comments

  1. Odlican post. Ulje, paleta i senka su mi na listi zelja zahvaljujuci tebi. Ako imas problem sa pigmentacijom senki, kapni par kapi kapi za oci i pigmentacija ce biti bolja. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na komentaru. Sa senkama sam probala skoro sve, ali imaju veće šljokice, pa nisam do sad kvasila četkicu iako znam za taj trik. Hvala na savetu, toga se iskreno nisam setila. Aura senke obavezno probaj, ja planiram da kupim još par komada, jer im je cena 313 din.

      Избриши
    2. 313? Pa u lokalnoj parfimeriji nađoh za 100ak dinara. :)

      Избриши
    3. Nažalost ja mogu da je kupim samo u Lilly-u, jer nema na drugim mestima. Zavidim iskreno. :)

      Избриши
  2. Macadamia ulje imam i stvarno je super! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, odlicno je i dugo traje. Ja sam probala i Amika ulje koje je mnogo gušće od ovog, ali Macadamia više odgovara mojoj kosi.

      Избриши
  3. super post, Macadamia ulje je super, ostalo nisam probala :=

    ОдговориИзбриши
  4. Svidjaju mi se slidze! Makadamija ulje je odlicno, a mozes ga naci dosta povoljnije u Alekpharm. Ja tamo kupujem sirovine za pravljenje putera za telo i sapuna. Nije u fensi bocici i ima svoj prirodni miris na koji mozes da dodas nekoliko kapi et. ulja po izboru. Meni je podjednako dobro, mozda i bolje! Srecna Nova godina :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno za informaciju. Potražiću ga, ali i ovo je ok, jer meni ova mala bočia traje oko 4 mesecaa, a košta 370din.
      Pozdrav. Sve najlepše u novoj godini. ;)

      Избриши
  5. Imam Aurinu senku u nijansi Candy Rose i odlicna je,od cetkica imam ove Cala,Blush i Essence,a razmisljam i o Aurinoj tvor cetki,izgleda zanimljivo.Srecna ti Nova godina i Bozic :)! Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da su Aura četkice u istom rangu cena sa Cala i Blush. Ova koju trenutno imam j super, a nameračila sam se i na malu kosu četkicu i četkicu za senku, standardnu, jer su oko 200din, što je ok cena. Sa tvor četkicama moraš samo da se navikneš na korišćenje, a kod ove četkice je bolje prvo naneti puder na lice u tačkicama, linijama ili drugačije i izblendati četicom. Efekat je odličan

      Избриши
    2. Imam sve te koje si sad navela,ma imam sve Aurine sem tvor cetke.Znam kako se koristi ali svejedno hvala. Kristina

      Избриши