NOVE kozmetičke stvarčice!!!

By Beauty junkie - 17.12.14

Ćao svima!!!
Pred vama je još jedan post o novostima u mom kožmetičkom neseseru.
Ovo su stvarčice koje sam željno čekala, a neke su pod moju ruku došle nenadano ili kao poklon od osoba koje znaju koliko volim šminku.
Na okupu one izgledaju ovko.



Nema ih mnogo, ali ono što sam probala stvarno me je oduševilo.
Počećemo od onih najmanjih stvarčica, lakova, baze za senku i senke za oči.
Pred vama su:


AURA sneka No 61 Sun Kiss. Super razmaziva, kremasta senka koja može da se nanosi preko celog kapka ili ispod obrva. Boje šampanjca je i zaista je pravo iznenađenje. Ne samo što se prelepo razmazuj nego savršeno odgovara mom tonu kože. Nije napadna, već blaga i ne daje previše beo odsjaj ispod obrva, što je lično ne volim. Cena AURA pojedinačnih senki je 313 din. Evo i kako izgleda pri veštačkom svetlu bez blica.


ARTDECO baza za senke je već svima poznata. Konačno je postala moja. Kupljena je na sniženju za nekih 600din, što je super cena. Iznenadio me je sjaj koji ima u sebi. Boja je blaga i stapa se sa mojim kapcima, a o dugotrajnosti senki sa njom ne treba pričati. Meni sada senke drže i preko 12 sati, a moji kapci su izuzetno masni. U prilog tome govori što konačno mogu da nosim krejon za oči, a da se ne preslika na gornji deo kapka, kakav je bio slučaj do sad. Kapa dole za ovaj proizvod.

Sldeći su lakovi SIXTEEN cosmetics kupljeni u Lilly drogerii za 229din.
Prvi je bio ova Nude nijansa, nakon što sam skinula gel sa noktiju i pokazao se sjajno, pa je naravno usledeo crveni. Lakovi su veoma postojani i sjajni. Suše se brzo, ne baš za 60s, ali brzo. Jedini nedostatak, ako tako mogu reći jeste šti su dosta tečni, i morat naneti više tanjih slojeva. Četkica je prosečna, malo i ispod proseka, jer je sintetička, a na crvenom laku dlačice su nekako grube i malo savijene, pa ne može dobro da se nanese.
Nijanse nose broj: Nude No 415  i  Crveni No 441


Na slici je i Bourjois puder flower perfection. Puder je poklon. Piše da je postojan i do 16 sati, ima SPF 15 i daje mat završnicu. Nijansa je No55, Beige fonce (dark beige ), i lepo se stapa sa mojom kožom. Nosila sam ga samo jednom. Prekrivenost je srednja ka potpunoj, ne daje potpuni mat finiš i podseća na moj omiljeni AURA cover me puder, ima istu završnicu i ne prosijava se puno nakon 8 sati nošenja. Moraću da ga nosim bar 7 dana, da vidim da li će biti promena na koži i kako će se pokazati uopšteno. Puder je u staklenoj bočici sa pumpicom i ima 30ml. Zanimljivo je da se u poklopcu  nalazi mali sunđer koji bih baš probala, ali prvo moram sve da slikam za recenziju koja sledi. :)


Dva veća proizvoda na slici su dugo očekivana, jer su naručeni preko sajta Lookfantastic
Moram priznati da sam bila jako uzbuđena u vezi sa ovom kupovinom, jer sam prvi put kupovala online. Uspela sam da ova dva proizvoda platim 20e ili 2500din. Pošto je vrednos pošiljke manja od 50e, nije ocarinjena, niti otvarana. Proizvodi su stigli za 15 dana, i sve je bilo lepo upakovano i sigurno dostavljeno. Nisam dobila nikakav poklončić u vidu uzoraka, ali dobro. Moguć je i da ja nisam nešto štiklirala pri kupovini. Jako se radujem korišćenju ova dva proizvoda jer mi baš trebaju.
Na slici vidite šta je, ali daću vam i opise proizvoda.

Kerastase Ciment Thermique proizvod za zastisu kose od toplote o kom sam mnogo čula i koji mi je neophodan pošto se bar jednom nedeljno peglam. Cena mu je bila 15e.

Drugi proizvod je Real Techniques MIRACLE COMPLEXION SPONGE. Ovo je sunđerčić koji se na tržištu javlja kao pandan Beauty blender-u koji koša oko 20e, dok je ovaj samo 5-6e, u zavisnosti od sajta na kom kupujete i akcije na koju možete naići.

Ja sam oba proizvoda kupila sa 25% popusta, u ponedeljak posle Black Friday akcija i mislim da sam mnogo dobro prošla. 
Na lookfantastic sajtu popusti su ujutru najveći, pa se smanjuju sa svakim satom, sto je dobro kad ustajete rano ujutru. 
Kad počnete da kupujete kod njih dobijaćete redovna obaveštenja o sniženjima na mail što je takođe dobro, jer ponekad možete naići na super popuste.

Kako vam se sviđa ovaj post?
Pišite koja su vaša iskustva sa kupovinom na internetu (online) ili ako ste probali ovaj Bourjoise puder, jer me jako zanimaju iskustva.

Do novog posta...
Pozdrav.
Kissic Dunja!!!

HVALA ŠTO ME PRATITE.

  • Share:

You Might Also Like

6 comments

  1. Artdeco bazu već odavno koristim i mnogo je volim :D i mene je iznenadio shimmer koji ima u sebi, ali srećom, ne utiče jako na mat sjenila. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas tako. Ja sam se dugo neckala da li nju da uzmem ili neku skuplju, i mogu reći da se nisam pokajala, stvarno je super.

      Избриши
  2. Одговори
    1. Stvarno?! Baš mi je drago da to čujem od nekog, jer sam planirala sutra da joj se posvetim i vidim kako funkcioniše. :)

      Избриши