BIG like i BIG dislike!!!

By Beauty junkie - 2.12.14

U prethodna 2 dana uhvatila me neka pomam za kupovinom.
Nije bilo bitno šta kupiti, već kupiti kao vid opuštanja.
Kako sam izgubila svoj omiljeni Blistex rešenje je bilo kupiti novi, a ujedno još nešto za usne, neki karmin-olovku koji sam videla na jednom odg blogova (izvinite devojke zaboravih kod koga).

Znate onaj osećaj kad ste radosni zbog 2 sitnice koje ukupno koštaju 500 din i kad jedva čekate da ih otvorite i probate... Taj osećaj me je izjedao od ternutka kad sam izašla iz Lilly drogerie i odmah otovrila svoj novi Blistex u tubici.
Iznenađenje je bilo OGROMNO!!!

slika ima filtere
Počećemo od onog NEPRIJATNOG iznenađenja!!!
Od ova dva proizvoda potpuni promašaj u kupovini bio je BLISTEX lip relief  u beloj tubici.
Pakovanje sam odmah bacila, jer nisam ni sumnjal da ću pisati jednu ovakvu kritiku i recenziju.
Da ne bih odmah isticala ono što mi se ne sviđa počećemo od dobrih pojedinosti ovog proizvoda koje su svakako prisutne.
Ako ste čitali moj post o mazalicama za usne (klik), znate da mi je Blistex spas pri ovom hladnom i vetrovitom vremenu i da ga baš volim. Zato je ovo razočaraje bilo još veće.

Ovaj BLISTEX kao i prethodni koji sam probala, a koji je u stiku ima predivnu teksturu i izuzetno je hidratantan. Na slikama ćete videti da je beličaste boje, dosta gust i sa blagim sjajem.
Sve su ovo atibuti za jedan dobar sjaj-balzam za usta koji obećava.


Ali onda dolazi iznenađenje...
MIRIS!!!
Joj Bože kako je teško objasniti ga. 
Miris je prejak, nešto između mirisa bolnice, medicinskog nečega i mentola. Pre, pre, prejako. Stavljam ga 2 dana i to samo ujutru i uveče, jer ne mogu da podnesem miris, a kad sam ga već kupila potrošiću ga, jer mi je žao da bacim i tih 240 din, koliko je koštao.
Iskreno ne vidim svrhu da proizvod za negu usana zimi hladi i ima mirim mentola, jer mi smeta na vetru i pri hladnoći.
Bela boja ostaje na usnama u početku, a sjaj se ne vidi, brzo će nestati, što je dobro, a od mirisa će vremenom ostat samo miris mentola.  Ukus ovog proizvoda je diskutabilan. 
Ja ga nanosim iz pakovanja blago, a zatim ga razmažem prstom po usnama, kako bi se što pre upio i kako bih se dokopala ovih kanalića (borica) oko usana koje mi se užasno suše i ponekad ljuspaju.

Ukupna ocena je 2/10.

Drugi proizvod koji me je prijatno iznenadio jeste olovka za usta, tj. karmin u olovci MAYBELLINE Colordrama u nijansi 210.


Ovo je proizvod koji u Lilly drogeriama košta 249 din i za taj novac dobijate sjajan mali ruž za torbu i neseser koji ima prelepu teksturu i dovoljnu postojanost.
Smatram da svi karmini u olovci traju duže od onih u standardnom pakovanju.To su moja iskustva, ali ne znam zašto.
Boja koju sam ja uzela je prelepa mešavina ljubičastih i bordo tonova
Iskreno najviše podseća na nijansu ruža koji je postao jako popularan zbog Kylie Jenner, ali kada kupujete karmine uvek imajte da umu da i ton vaših usana određuje kako će pojedina boja da izgleda na vama.

 
Slikano je na veštačkom svetlu, a na mojim usnama boja je približna ovoj na ruci, što znači da je malo tamnija nego na pakovanju.
Olovka je stajala par sati, do mog jela. Naravno to nije preživela, a nisam ni očekivala s obzirom na cenu, mada to ne mora uvek da bude pokazatelj.
Na olovci/karminu piše INTENSE VELVET LIP PENCIL. Upravo taj VELVET, baršunasti osećaj dobijate na usnama. 
Ne oseti se ukus i miris, niti imate utisak da ste išta stavili na usta, a ja lično mislim da nakon par sekundi olovka dobija polu-mat završnicu, koja je izuzetno prirodna i lepa. 
Što se hidratacije tiče o njoj vam ne mogu pisati, jer sam pre karmina stavila gore pomenuti balzam i tako par puta.

Sveukupan utisak o proizvodu je SJAJAN.
Ocena 8/10.

Ako neko ima drugačije iskustvo sa ovim Blistex-om, molim vas da mi piše. sve se nadam da je samo moj takav!!! :)

Pišite šta su vaši hit and miss/ like and dislike. Očekujem vaše komentare.

Do novog čitanja
Pozdrav!!!
Dunja

HVALA VAM ŠTO ME PRATITE!!!

  • Share:

You Might Also Like

4 comments

  1. Sviđa mi se Maybellinova olovka i po tvojoj recenziji djeluje stvarno odlično. Blistexove balzame nisam nikad probala, nekako me ambalaža ne privlači.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obavezno probaj neku olovku. Za 250din mislim da vredi svake pare, a ja je evo nosim kod kuce, u stanu da bas vidim kako se ponasa. Jos je testiram, ali je prvi utisak WOW!!!

      Избриши
  2. Maybelline olovke su super,imam jednu i baš sam zadovoljna.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja je ne skidam danima, bas je postojana, jedino sto se posle ppar sati malo skupi u uglu usana. desava li se to tebi?

      Избриши