MAYBELLINE Colossal go extreme LEATHER BLACK maskara!!!

By Beauty junkie - 18.11.14

Cao svima.
U koliko ste poslednje nedelje posetili bar neku Lilly parfimeriju mogli ste na kasi videti novu maskaru MAYBELLINE Colossal go extreme u verziji LEATHER BLACK. Cena joj je bila na akciji 599 din.


Kako mi je maskara bila potrebna, jer se pređašnja, žuta MAYBELLINE istrošila, ja sam posegla za ovom.
Misao koja je prolazila kroz glavu bila je "Wow! Sigurno će biti ekstremno crna, baš mi to treba". Inače od svih maskara ovog proizvođača najviše volim verziju u roza boji sa crnom čipkom, mislim da se zove One by one.
Nakon nekoliko nedelja korišćenja, bolje rečeno 2 nedelje, evo i mojih utisaka.

Pakovanje je isto kao kod drugih Colossal maskara, razlika je samo u boji, jer je nova varijanta upakovana u crnu flašicu / tubu.

Iako sam očekivala ekstremno crnu maskaru taj efekan na mojim trepavicama nije vidljiv.
Maskara je ista kao i žuta, koja je na slici, s tim što mogu reći da je nova maskara malo gušća po teksturi, pa ne smete da pravite veliku pauzu ako stavljate više od jednog sloja, jer se brzo osuši.

Na mojim trepavicama svaka maskara je ista. Nažalot ni jedna maskara mi do sad nije dala neki "Wow" efekat zbog kog bih je opet kupila. Sve su mi odgovarala izuzev 2000 kalorija (Maxfactor), koja mojim trepavicama nije učinila apsolutno ništa.

Četkica ove maskare je ista kao i kod žutog pakovanja, i efekat na treavicama je isti. Lepo ih rastavi i uvije, taman koliko meni treba da bi izgledale malo duže i bile primetne.
Grudvica nema, ali zaista mislim da se osuši mnogo brže nego standardna Colossal maskara.
Nažaost ovo miže biti i posledica otvaranja maskare, jer kod nas u drogeriama one stoje izložene bez zaštite i svako može da ih otvori.
Na slikama ispod videćete kako izgleda četkica nove verzije Colossal maskare, kao i standardne maskare iz ove linije.

Nova Colossal maskara - leather black

Žuta Colossal maskara
Za kraj tu su i slike Colossal leather black maskare na mojim očima, u  jednom i  dva sloja (slikane su na prirodnom svetlu zahvaljujući suncu u proteklih par dana).
Zbog slika sam napravila duži razmak u nanošenju dva sloja maskare, pa su se trepvice teže raščšljavale i izgledale za mrvicu slepljenije.



Da sumramo utiske:

ZA
- standardna MAYBELLINE maskara koja za pristojan novac daje maskaru dobrog kvaliteta, koja može odgovarati svima
- četkica maskare je gumena i lepo razdvaja trepavice, bez grudvica, i na njoj ne ostaje višak proizvoda, kao što je to slučaj sa drugima maskarama
- ovu maskaru bih preporučila svakome ko do sada nije koristio neku od maskara iz MAYBELLINE kolekcije (ako je to moguće). Cena i kvalitet koji dobiijate su u srazmernom odnosu, a kako su ove maskare često na popustu možete ih naći po više nego pristupačnim cenama

PROTIV
- maskara je malo gušća od standardne verzije, pa je potrebno brzo je naneti i ne praviti veliku pauzu kod nanošenja dva sloja
- nije mi jasno čemu naziv "leather black", pošto je po boji ista kao i druga koju sam koristila, nema jako crn pigment


U vom postu toliko. Ako ste pobali ovu maskaru pišite mi svoje utiske.
Ujedno pišite mi koja je vama omiljena maskara i vredi li probati neke skuplje maskare i zašto.
Do sledećeg čitanja
Pozdrav!!!
Dunja

HVALA ŠTO ME PRATITE!!!




  • Share:

You Might Also Like

4 comments

  1. Da li si probala Maybelline Rocket? Ona mi je bila super,kao i ta sa crnom cipkom koju si spomenula.Mogu da ti preporucim Essencovu ljubicasto-crnu Multiaction maskaru,bila mi je fenomenalna,stvarno je multiaction:) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne secam se te Rocket, misli da tu hvali Tanja Bur?! Od Essence imam onu pink sto svi hvale, ali mi posle par sati ostavlja tragove na kapcima i ispod njih, kao da se razmaze. I pored toga bas sam htela jos neku njihovu maskaru da probam, tako da si mi pomogla svojim komentaro. Hvala puno!!! Pozzz

      Избриши
  2. i ja sam sad ubacila post o ovoj maskari, pa ako hoces, posjeti me. inace super blog imas. pozz xxx

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Bindi. Vec kliknula da pogledam, jer me interesuju iskustva i drugih. Ja je sada stalno koristim i ok mi je, kao i prethodna, samo sto sam se nadala boji koja je jako crna. Hvala na kmentaru.pozzzz :)

      Избриши