AURA vs NYX fiksator šminke

By Beauty junkie - 6.11.14

Već dugo planiram ovaj post, ali proizvode sam morala dobro da testiram da bih vam predstavila moje iskustvo.

Pred vama su dva fiksatora šminke - NYX dewy finish i AURA Fix me.
Neću ih poređati po nekom kriterijumu, niti po tome koji mi se više ili manje sviđa.
Oba proizvoda služe čemu su namenjena, cene ovih proizvoda su različite, za nekoga i značajno.
AURA je svakako dostupnija, mada se i Aleksandar cosmetics proširuje i trudi da stigne do svakog potrošača.
Po kvalitetu proizvodi su vrlo slični.
Na vama je samo da vidite koji vam više odgovara na osnovu samog pakovanja i/ili cene, a ako vam moji utisci pomognu pri izboru jednog od ova dva proizvoda biću jako srećna.


Pisaću vam prvo o AURA fix me fiksatoru, koji sam potrošila testirajući ga, jer sam stalno dobijala različite razultate pri korišćenju ovog proizvoda i nikako mi se utisci nisu sumirali.
AURA fiksator dolazi u elegantnom crnom pakobanju, sa nalepnicom na čepu, tako da znate da nije korišćen pre nego što ste ga kupili.
Maloprodajna cena je 435 din, ja sam moj primerak dobila od kompanije, a sadrži 75 mililitara.
Mogu reći da planiram ponovo da ga kupim, jer sam zadovoljna proizvodom, i cena je mnogo pristupačnija od NYX fiksatora.



UTISCI:

Najbolja odlika ovog proizvoda je njegova pumpica.
Ovo je sprej koji se nanosi baš kao i sprej za kosu.
Prvi utisak će kod većine biti snažan miris alkohola, ali on brzo izvetri. Iako je u početku i meni smetao, čini se da je to samo pri prvih par korišćenja proizvoda, kasnije je miris bio mnogo blaži.


Sprej je super. Sam način nanošenja je vrlo praktičan, jer ravnomerno možete da nanesete proizvod, koji, pošto je pod pritiskom, hladi, a ujedno se brzo suši.
JAKO MI SE SVIĐA što zaista možete da osetite kako se šminka stegla, ne znam kako najbolje da vam opišem.
Taj osećaj je na koži bukvalno 5 sekundi, ali vam je u tim trenucima jasno da proizvod "radi".

BITNO: oči držite zatvorene, poželjno je sve dok se proizvod ne osuši. Ako lice bude više vlažno, i prerano otvorite oči može doći do skupljanja senki u prevojima kapka, tako da ne žurite.
Proizvod na mojim masnim kapcima izdrži oko 8 sati, da mi se senke ne skupe u prevojima kapak.
Lice bude besprekorno mnogo duže, ni puder, ni rumenilo se ne pomere, ali imajte na umu da ja redovno koristi AURA COVER ME tečni puder, koji je i sam vrlo postojan i ne pomera se sa lica.

JEDINI NEDOSTATAK ovog proizvoda je što ne matira kožu, ali smatram da je za dnevnu upotrebu sjajan.
Kožu ne isušuje niti imate nekih neželjenih posledica pri korišćenju, jer ovaj proizvod neće doći u dodir sa kožom, već samo sa šminkom koju ste već naneli na lice.
Moram priznati da me malo intrigira što na roizvodu piše Made in Turkey. Ne znam šta bih na to rekla, nadam se da je u pitanju samo pakovanje ne i sam proizvod.

Evo i sastava proizvoda:



A sada par reči o NYX dewy finish spreju.

UTISCI:

Nyx fiksator je pakovan u boćicu od 60 ml. Pakovanje  je standardno, sa pumpicom iz koje izlazi tečnost. Pumpica fino funkcioniše i lepo raspršuje proizvod. Cena 846 din.


Kao i prethodni fiksator i ovaj ima sprecifičan miris, ja bih rekla da malo "smrducka", ali miris brzo nestane.
Nanošenje je kao i kod svih drugih fiksatora - neophodon je da sprej naprskate sa udaljenosti od 20 cm, i da ne preterujete. Tri pritiska na pumpicu biće sasvim dovoljna.
Ovaj spe u odnosu na AURA će malo više navlažiti lice, pa obavezno držte zatvorene oči dok se lice ne osuši.
Sprej fiksira šminku nekih 8 sati. Meni su posebno problematični kapci i senke se lako skupljaju u prevojima i bukvalno klize sa njih. Uz podlogu za senku ovaj fiksto će vam zadržti šminku na licu najviše 10 sati.
Kao i AURA fiksator i ovaj možete koristiti dnevno, ali i za neke svečanije prilike.

Ovaj fiksator ne matira, i meni ne odgovara u potpunosti, tj. mojoj koži, ali za one sa suvom kožom ili normalnom, mislim da će odgovarati i šminku držati mnogo duže,

Evo i sastava proizvoda:


A vi?
Imate li neki sprej za fiksiranje šminke, ili nekih od gore pomenutih?
Pišite kakva su vam iskustva!!!
Čekam vaše komentare.

Slike na blogu kao što vidite su različite i obrađene, jer sam se igrala sa novim programom za slike.
Ako imate na svom "pametnom telefonu" aplikaciju PIXLR za editovanje slika znajte da je stigla i verzija za vaš kompijuter, pa ako želite probajte je. Link do progrmčića je ovde. Program je lak za korišćenje i ime neke super efekte koji će vam se sigurno svideti ukoliko niste baš profi u sređivanju slika (kao ja) i ne snalazite se još sa programima kao što je photoshop.

U ovo postu toliko od mene.
Pozdrav!!!
Dunja

HVALA ŠTO ME PRATITE!!!



  • Share:

You Might Also Like

3 comments

  1. Jos uvek nisam probala nijedan fiksator jer najduze sto drzim sminku je 5 sati. :D Ali po tvojoj uporedbi izmedju ova dva, verovatno bih uzela Aurin. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja imam bas, bas masno lice i fiksator moram da koristim. I ja stalno posezem za Aurinim. Funkcionalniji je, a iskreno izgleda da mi od NYX-a izlaze bubuljice. Nisam 100% sigurna, moram jos da ga testiram.

      Избриши
  2. Ja prodajem KRYOLAN fiksator sminke.od 400 ml...kupljen u Nemackoj..pa ako nekog zanima..buduci da je poznata i kvalitetna marka..neka se javi na mail..
    neobicno_obicna@yahoo.com

    ОдговориИзбриши