NOVO u oktobru!!!

By Beauty junkie - 1.11.14

Ćao svima!!!
Novembar je tu, pa želim da vam pokažem čime sam se to častila u oktobru.

Ovako sve to izgleda zajedno.



Oktobar je postao mesec kada ja najviše novca potrošim na sebe, na ovaj ili onaj način.
Smatram da ovo nije previše stvarčica, jer na slici su i neki meni omiljen predmeti i deo šminke koju koristim svakodnevno.
Sve sam kupila od svog novca, i osećam se zaista lepo što sam se častila.
Već na prvi pogled je jasno da sam se nameračila na kupovinu četkica za šminkanje, i u narednom periodu planiram da se njima posebno posvetim, tj. kupovini istih. Za sada su mi Real Techniques četkice preskupe, iako sam ih videla i u Srbiji u DM-u, pa se zadovoljavam jeftinijim varijantama koje mogu da se kupe u Allexandar cosmetics, a konačno sam probala i AURA četkice.

Zato ćemo početi upravo od njih.
Novo u mojoj skromnoj kolekciji je:
Blush 14D
Blush 13A
Cala 311 blending brush 
AURA stippling brush
AURA lash &brow brush



UTISCI: 
Ono što do sada mogu reći jeste da mi je omiljena nova četkica CALA blending brush 311. Ona je koso sečena i malo dužih dlačica, pa sjajno sjedinjuje senke i omekšava linije.
Druga omiljena mi je AURA stippling brush. Nju sam već prala, jer je koristim za nanošenje pudera i mogu reći da ni jedna dlačica nije otpala, a da sam posebno bila uzbuđena što ću probati ovakvu - TVOR - četkicu.
Odlična je za tečnije pudere, a kako ja koristim AURA cover me koji je malo gušći ja ga nanosim prstima, pa preko toga ovom četkom da bih dobila prirodan izgled i stopila puder sa kožom.
(Za ovaj konkretan puder mislim da treba da probam neke od pljosnatih četkica za podlogu, a AURA ima jednu takvu u ponudi, pa možda uskoro budem posedovala i nju) 
Takođe je odlična kada nanosite korektor kao hajlajter, da ga sjedinite sa puderom i izjednačite prelaz koji može da postoji u nijansama pudera i korektora.

Sledeći na listi su:
NYX rumenilo - nijansa PB25 PINCHED (rozikasto rumenilo sa zlatnim sjajem)
NYX Baked blush (već mi je palo i odvojilo se) - nijansa BBL05 FOREPLAY (suptilno rumenilo roza-kajsija nijanse koje ima u sebi i iluminator i bronzer)
ESSENCE long lasting krejon - SREBRNI
ESSENCE long lasting krejon - CRNI



Proizvodi za kosu:
TAFT lak za kosu - perfect flex
BATISTE - suvi šampon - a hint of colour (medium & brunette)
MOSCHINO funny parfem 90 ml (jedan od omiljenih)



UTISAK:
Ovo sam morala da napišem!!!
Najjači utisak ove kupovine je cena BATISTE šampona za suvo pranje.
U DM-u ovaj šampon, standardni, koji nije namenjen kosi u odnosu na boju košta 509 din.
Verzija šampona koji vidite na slici je u Lilly drogeriama na sniženju 559 din, a redovna cena je 659 din.
Zaista me čudi ova razlika u ceni.
Nisam još probala proizvod, ali planiram uskoro, ali mislim da oni koji planiraj da kupe ovaj šampon treba da imaju na umu i ovu razliku u ceni, jer nije mala.
BATISTE šamponi su odlični, i nije potrbno da kupujete one koji su posebno formulisani u odnosu na boju kose, regularan će sasvim fino odraditi posao ako znate pravilno da ga koristite, i moći ćete i do dva dana da budete mirni kada je mastan koren kose u pitanju.

Za kraj:
Bioten maramice za skidanje šminke za osetljivu kožu


UTISCI: 
Maramice su na akciji u Lilly drogeriama, dva pakovana za 189 din, što je povoljno. 
Postoje i u varijanti za mešovitu kožu, ali one nisu na akciji. 
Zaista su velike i premekane, baš imate lep osećaj na licu. Lepo mirišu, ali bile bi još bolje da je jedna strana sa teksturom, kako bi vršile blag piling na koži. 
Celokupnu šminku možete skinuti sa jednom maramicom, ali generalno sve maramice ovog tipa su u pakovanju od 20 kom, što je malo. Kompanije bi trebale da razmisle o većim pakovanjima koja bi duže trajala i bila jeftinija za kupovinu.

Eto toliko od mene ovog prvog novembra.
Uskoro očekujte jednu dugo spremanu recenziju!!!
Do novog čitanja
Pozdrav !!!
Dunja
HVALA ŠTO ME PRATIT!!!

  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. Avon cetkice i cetke su odlicne... sto se tice vlaznih maramica,ipak dajem prednost drug sredstvima sa vatom ili tuferom
    :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas ni jednu Avon cetku nemam, moram probati. Maramice sam kupila iz prostog razloga što me ponekad užasno samara da skidam šminku tuferima i kremom ili nekim skidačem šminke, pa je ovo brže rešenje. Naravno umivanje u oba slučaja je obavezno. Hvala na komentaru. :)

      Избриши