Njegovo veličanstvo - CRVENI SAKO

By Beauty junkie - 10.12.14

Kako se praznici bliže i oseća se miris snega u vazduhu i novogodišnja atmosfera se primećuje po okićenim ulicama grada, meni je u mislima samo jedna boja, koja asocira na radost, Deda Mraza, Novu godinu i poneko sujeverje. Ta boja je, pogađate - CRVENA!!!

To je boja veselja, ljubavi, boja koja vas može ozariti samo ako je nosite, i tmurna jutra i dane pretvoriti u slavlje i veselje i dati novi pogled na svet.
Moj omiljeni komad garderobe, dugo čekani i konačno nađeni jeste - CRVENI SAKO.

Danas vam ispredam priču o njegovim moćima.
Crveni sako je odlicna investicija. U zimskim danima može da se kombinuje sa crnom, belom ili teget bojom, a odlično se kombinuje i sa animal printom.
Ovaj sako može da zameni svaki detalj na garderobi, uvek dominira kombinacijama i dodatno ih ističe.

SAVETI ZA IZBOR SAKOA:
Dobra dužina sakoa i kroj mogu da učine čudo za figuru.
Moja savet svim devojkama/ženama jeste da se trude da dobiju figuru peščanog sata, uvek.
Sako ne sme da bude premali ili prevelik, a to se vidi na ramenima, jer tada nema potpunu formu i nećete dobiti željeni izgled.
Većina garderobe može da se prekroji, ali je kod sakoa to malo teže, ako nemate dobru krojačicu. Sakoi mogu biti sastavljeni od mnogo delova, pa njihovo sužavanje može biti problem.
Odlična dužina sakoa je do linije kukova.
Danas možete videti i duže sakoe, koji posebnolepo ističu vitku figuru i produžavaju je.
Ako sako ima dugme uvek probajte da ga zakopčate, i to govori o veličini i da li vam je broj odgovarajući.

Pre nego sto vam pokažem moje odevne kombinacije, želim da vam pokažem kako to rade drugi blogeri i inspiraciju koju možete naći na PINTEREST-u.

Pa počinjemo:
Sa bloga Hello, Gorgeous! skinula sam par kombinacija. Ovde cete naći divne kombinacije za posao.
U Srbiji je tesko obući se, jer je sve skupo u odnosu na druge evropske zemlje, a pogotovo USA, ali zato je bitno odabrati važne odevne komade, koji će vam koristiti u različitim prilikama i u različitim vremenskim uslovima.
Crveni sako je definitivno jedna od tih stvari.
I evo i odevnih kombinacija koje sam odabrala


Na sledećoj slici videćete kako mogu da se nose čak 2 košulje ispod sakoa, i nakit koji može u mnogome da doprinese kompletnom izgledu.

prva slika je preuzeta sa interneta, druga pripada gore navedenom blogu

Moje odevne kombinacije su namenjene za radni dan, ali i za izlazak u grad.
Dnevna varijanta je kombinacija sa farmerkama i košuljom na plavo-bele prugice, a za večernji izlazak biram crne helanke, košulju i crveni sako.


Narukvica koju vidite je rad devojke iz mog mesta Asja Accessories. Njen nakit moete neći na Facebook-u ( klik ).

Evo i druge kombinacije, i detalja uz nju.


I za kraj malo da se vidim i ja. :)


Sva odeća sa slika je kupljena u Srbiji i nije markirana, nego iz lokalnih butika. Izuzetak je crna košulja koja je H&M, i krem čizme, koje su kupljene u Primadonni.

Nadam se da vam se sviđa ovaj post.
Inače crveni sako podpada pod "must have" za ovu Novu godinu, što se mene tiče.

Koje odevne kombinacije vi volite za NG. Pišite mi.
Do novog posta...
Pozdrav
Dunja!!!

HVALA ŠTO ME PRATITE!!!

  • Share:

You Might Also Like

4 comments

  1. Kad ce biti jos ovakvih modnih postova?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala za komentar. Joj! Modni postovi se dugo slikaju, a ja zbog posla nisam bila u mogućnosti da ih snimama, ali u planu imam jedan o tome kako da prepravite stvari koje vec posedujete i o jednoj cvetnoj haljini. Bice uskoro, nadam se. Pozzz

      Избриши
  2. Kad ce biti jos modnih postova?Ovaj je odlican.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala za komentar. Napisala sam već u prethodnom komentaru, da planiram 2 posta, nadam se uskoro.

      Избриши