AVON - olovke za usne - moji utisci

By Beauty junkie - 26.3.15

Ćao svima.
Danas vam predstavljam proizvod koji mi se jako svideo i koji rado koristim u posledjih mesec dana.
U pitanju su AVON olovke za usne , koje su sigurno najjeftinije koje možete pronaći kod nas, jer su često na sniženju u katalogu Avona i tada im je cena samo 250din u aktuelnom katalogu cena im je 329 din (što je cena većine prpoizvoda ovog tipa po drogeriama), a standardna je 490 din.



Olovke su lepo dizajnirane, u standardnom crnom Avon pakovanju, vrlo mekane i prijatne na usnama. Dolaze upakovane u kutijicu, sa mehanizmom na uvlačenje i izvlačenje. Pri otvaranju osetićete i blag miris, koji imaju, a koji ja baš ne znam kako da opišem. Na vrhu svake olovke je ispisan naziv nijanse i prikazan trakom u boji u kojoj je i proizvod iznutra. Kad ih odlažete uspravno ovo je od pomoći ako ih okrenete vrhom nadole.

Ja posedujem tri nijanse: true red, pink cashmere i mystery mouve.
Ove boje su vrlo nosive i pogodne ispod različitih karmina.


True red  je "prava" crvena nijansa. Narandžasti podton dominira, a ova olovka je odlicna ispod svakog karmina crvene boje, izuzev možda tamno crvenog. Osećaj na usnama je svilenkast, a olovke bas dugo traju, i ja bih ovu nosila i samostalno koliko mi je lepa ova boja. Na slici nije ni upola lepa koliko uživo.

Pink cashmere je nežna neutralna nijansa, ono što zovemo "Nude", roza podtona, koja je idealna za sve karmine svetlije nijanse. Na usnama ostavlja blag sjaj, kao da poseduje malo finih šljokica. I na pakovanju vidite da je boja pri vrhu olovke malo sjajnija u odnosu na druge dve. Baš tako i izgleda na usnama.

Mystery mauve je tamnija roza nijansa braon podtona, koja se odlično slaže sa tamnijim karminima, ali i sa onim izrazito pink boje. Mislim da je ova boja idealna za sva godišnja doba i da vrlo lako može da se nosi i samostalno bez karmina preko. I opet mislim da nijansa nija lepo ispala na slici.


Evo i kako izgledaju boje na ruci.


Iako je slikano na prirodnom svetlu ne vidi se pravi intenzitet boja.

Moja ocena ovih olovki za usne je 9/10.

Verujem da na tržištu ima boljih, ali ja ih još nisam probala, jer sam tek od skoro počela intenzivno da nosim karmine i da "mackam" usne još nečim sem balzama ili labela.

Od mene toliko u ovom kratkom postu.
Pišite koje olovke i karmini su vaš "must have", jer kao što rekoh početnik sam kad su  ove stvari u pitanju.

Do novog posta veliki prozdrav!!!
Dunja!!!
Pratite me na Face-u. KLIK

HVALA ŠTO ME PRATITE!!!


  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. Анониман29. март 2015. 18:40

    Lep post a lepe su i olovke, imala sam Pink Cashmere i bila sam zadovoljna, slagala mi se sa svim roze nijansama ruzeva :) Mogu da ti preporucim Impaline olovke za usne, kao i Essence, Flormar, Classics, GR Dream Lips, sve su vrlo pristupacne cenovno a odlicne. Sto se ruzeva tice, ne znam kakve preferiras, ali Avon ima izuzetnu ponudu pa pogledaj katalog, mozes da narucis 5 testera za 100 din i vidis koji ti odgovara, Golden Rose ima divne ruzeve za male pare ( preporucujem Velvet Matte i Vision liniju), Rimmel ima fine ruzeve takodje, Essence, Aura.. Eto,nadam se da sam ti pomogla bar malo :) Inace, ni ja nisam bila neki ljubitelj karmina, ali blogovi su ucinili svoje i sad nema nazad :) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kristina bas mi je trebao neki ovakav savet, jer pokusavam sebe da nagovorim da vise nosim karmine. Hvala puno. :)

      Избриши