Četkice za šminkanje - update

By Beauty junkie - 15.3.15

I opet JA!!!
Ćao svima.

U poslednja dva meseca tekst o četkicama za šminkanje je najčitaniji na blogu, pa sam rešila da napišem novi, jer sam od tada kupovala četkice i promenila način šminkanja.
Sebe sam častila za 8. mart kupiovinom RT četkica, Nic's picks (klik). Za naše uslove ovo su skupe četkice, iako ih sestre Čepman dizajniraju i prodaju kao drogerijski brend, koji je pristupačan, a kvalitetan. Nažalost mi živimo u državi Srbiji, gde su ovakve stvari luksuz.

Ali... Ako imate sreće, kao ja, možete kupiti ovaj set po ceni od 25 eura. Da, da!!! Preko iherb-a sam uspela da ovaj set nabavim za nekih 25e.
Kako?
To je bila moja prva kupovina na njihovom sajtu, vrednost je bila preko 40$ i dobila sa popust od 10$. A "guglovanjem" možete naći i kodove za popust. :)
Ovaj set i kokosovo ulje čekam još, trebalo bi da stignu 19.03.2015. Ova dva proizvoda sa najjeftinijom poštarinom koštala su me 35$ ili 32e.

Iako sam ovo uzela ja ne kupujem preskupe stvari, jer mi jednostavno budžet to ne dozvoljava. Četkice koje trenutno posedujem su vrlo pristupačne i jeftine, a opet odnos cene i kvaliteta više nego odličan.
U Alexandar-cosmetics prodavnicam dostupne su četkice brendova CALA i Blush, a u drogeriama možete naći par Essence četkica i AURA četkice.

Dok ne stigne RT set, predstavljam vam četkice za šminkanje koje trenutno koristim. (stari post možete videti ovde )


Kao što vidite držim ih u dve teglice, podeljene tako da su u jednoj sve četkice za oči, a u drugoj četkice za lice. Teglice su od iskorišćenog džema, ili nekog drugogo proizvoda koji je ovako upakovan. Već dugo želim teglice da napunim nečim, što bi dalo lep vizuelni efekat i držalo četkice čvrsto, pa ako imate predlog pišite šta da kupim.

Ovo su sve četkice koje koristim, van teglica:




Predstaviću vam prvo ČETKICE ZA LICE.

U mojoj skromnoj kolekciji nalaze se:

AURA stippling brush (tvor četka)
Koristim je za nanošenje tečnog pudera ili BB kreme. Ili puder/kremu nanesem prstima, pa utrljam četkom, ili ih nanosim sa dlana ruke direktno na četku, pa na lice. Koristim kružne pokrete, jer u suprotnom može biti malo bockava na licu. 
Četkica ima vlakna različite boje i dužine, veštačka su. Meni je stvarno odlična i ne planiram da je menjam, mada sam čula da je za nanošenje pudera odlična i četkica Blush 2 ili 32, nisam sigurna. 
Mana - ovakve četkice se teško peru. Bitno je da kad vidite da su dlačice do pola prljave, tj. pokupile proizvod perete četkicu, kako biste lakše izvukle sve što je ostalo u njoj.

ORIFLAME četkica za rumenilo
Ova četkica je kupljena, jer je bila extra jeftina, 249 din u jednom katalogu. Vlakna su veštačka i malo grublja, ali za rumenilo solida
Ja volim kad je četkica za rumenilo malo grublja, jer lepše pokupi proizvod, i lakše se nanosi na lice. Ko ima osetljivu kožu ovo će mu biti baš tvrda četkica i grebaće ga, jer vlakna su baš veštačka i ne baš prijatna. Koristim jeu hitnim slučajevima, kad je druga četkica sa ovo namenom oprana. 



Četka za rumenilo
Ova četkica zaista nema svoj naziv, jer je došla kao poklon sa jednim bronzerom. Imam je baš dugo i stalno joj menjam namenu. 
Sada je ona četka za rumenilo, jer je mala, lepo popunjena i grublja, što sam već rekla da volim kod četki koje imaju ovu svrhu. 
Na lice lepo nanosi proizvod, a obimom je velika, tako da nema bojazni da ćete rumenilo ili bronzer naneti tako da na jednom mestu ostane veliki krug. Dovoljno je i gruba i nežna za lice, a zbog veličine savršena je da je nosite sa sobom, ako je potrebno.

ESSENCE powder brush
Ova četkica konačnbo ima namenu za koju je i stvorena. Ovo ja mala, simpatična četkica, od veštačkih vlakana namenjena za puder. Ja je upravo tako i koristim. 
Vlakna su premekana, i odlična mi je za transparentni puder, kako bih "setovala" tečni puder i matirala lice. 
Veličina je odlična ako negde putujete, ili samo da je nosite u torbi.
Mislim da je Essence redizajnirao ovu četkicu i da je sad skroz ljubičasta, ali nisam je probala, pa ne znam kakva je u odnosu na ovu koju imam.



ČETKICE ZA OČI:

Njih je malo više, ali svako ko voli da se šminka zna koliku razliku one prave pri nanošenju senki, i drugih proizvoda koji se mogu nositi na očima.

Do sad sam kupovala četkice 3 brenda: CALA, AURA, BLUSH
Ovaj redosled pisanja nije slučajan, već zaista smatram da od četkica koje posedujem kvalitetom se izdvajaju Cala četkice, za njima Aura, pa onda Blush. 

Cala četkice su premekane i vrlo lepo dizajnirane. Izgledaju kvalitetno i ne otpada im ni jedna dlaka pri pranju. Sve dolaze posebno zapakovane u plastičnu futrolicu.

AURA četke su druge po kvalitetu, po mom mišljenu. Zaista su dobro urađene, elegantnog izgleda i deblje drške, koja lepo prijanja u ruci, malo tvrđe od Cala četkica, ali mekane i fine. Pri pranju im neće otpasti ni jedna dlaka. Služe me odlično, a takođe dolaze u plastičnoj futroli, u kojoj su i okačene na AURA stalicima u drogeriama.

Blush četkice su kvalitetom na poslednjem mestu. Dobro su odrađene i neće im otpadati dlake pri pranju, ali su drške tanke, a dlačice ponekad znaju da budu grube, razlikuje se od četkice do četkice. Mislim da su i punoćom mogle biti bolje.


Na slici gore, s leva na desno su sledeće četkice:

CALA 311 i 313
Prva četkica, dužih dlačica je najbolja četkica za "blendanje" koju posedujem. Broj joj je 311. Vlakna su veštačka, na vrhu beličasta, ali moja su se nekako na vrhu obojila pa čak i nakon pranja nisu potpuno bela, kao što i vidite.
Četkica 313, je od istih vlakana kao i 311, samo gušća, više nabijena i kraća. Odlična za nanošenje senki na kapak, ali i u ugao oka. Ona mi je i omiljena za tu namenu, jer i mat i sedefaste senke lepo pokupi i možete njom da nanesete senku više puta kako biste postigli jaču boju.

AURA - Smal angled brush, Sumdging brush i maskara-brow brush
Prva je mala, koso sečena četkica, veštačkih vlakana koja može da se koristi za gel ajlajner i za popunjavanje obrva, i upravo je za ovo drugo koristim.
Jedini problem koji sam imala sa njom je da se u plastičnoj futroli malo isktivila, pa je bilo potrebno par pranja da se vlakna vrate u pravu formu.

Druga četkica mi je trenutno omiljen. U pitanju je smudging brush. Četkica je gusta i napravljena od prirodne dlake. Višenamenska je. Njom možete lako naneti senku na ceo kapak, ali i na donji deo oka, ispod trepavica. Savršeno je meka i ima deblju dršku zbog čega lepo prijanja u ruci i lako se koristi. Zaista je trenutno volim najviše.

Treća četkica vem nije neophodna, ali je svakako vredi imati, pogotovo za sređivanje i češljanje obrva.

ESSENCE smokey eyes brush

Ova četkica, nažalost, više nije u ponudi na stalcima Essence kozmetike. Oblikom podseća na ono što nazivaju "Pencile brush". Odlična je za razmazivanje senke ispod oka, ali i za ciljano nanošenje u spoljašnjem delu oka i blako "blendanje". Zaista mi je žao što je više nema u prodaji, čak bih volela da sam kupila dve, da imam rezervnu, jer im je cena bila vrlo povoljna.


Na slici gore su sledeće četkice:

BLUSH 14B, 16A, 13A

Prva četkice - 14B - je za "blendanje", ali mnogo kraćih dlaka od Cala četkice, i senku nanosi preciznije i jače. Napravljena je od prirodne dlake. Nekon pranja zna da bude malo gruba, ali mislim da to zavisi i od kvaliteta vode i sredstva kojim održavate četkice.

Drga četkica je 16A, kratkih, gustih, prirodnih dlaka, koja služi za razmazivanje senke ispod oka i postizanje "smokey" efekta. Možete je koristiti i za unutrašnji ugao oka.

Treća četkica je 13A. Ovo je četkica dugih, prirodnih dlaka, koja je namenjena za nanošenje senke na ceo kapak. Izuzetno je meka i savitljiva, pa možete samom četkicom da ublažite ivice senke. Pošto je jako mekana i savitljiva bolja je za mat senke, jer kod sedefastih senki ne pokupi dovoljno kolorita i sjaja. Dlake nisu gusto nabijene, pa je to još jedan razlog.

Koso sečena četkica


Još jedna "bezimena" četkica, koja je kupljena u BIH, u CM marketu za dve marke mislim. Prva koso sečena četkica koju sam probala. Značajno gušća od aurine i odlična za razmazivanje krejona ili za povlačenje senke tako da se stvori jaka ivica i imitira izgled ajlajnera. Naravno može da se koristi za obrve, ali samo ako su vam guste, pa preciznost nije bitna.

Možda vam se učinilo da imam slične četkice, jednu Aurinu i jednu Blush. I da!! U pravu ste! Ali kad ih stavite jednu do druge vidi se razlika.

Evo i slike.


Aura ima duže i mnogo gušće dlake, što se ovde i vidi. Iskreno, dlačice su i mnogo nežnije i lako nanosi senku na ceo kapak, dok Blush četkica više služi samo za predeo ispod oka, ili za ciljano nanošenje senke.

U ovom postu nisam napisala pojedinačne cene četkica, jer ne znam cene svih. Ono što mogu da kažem je da je cena CALA četkica preko 300 din, tj svaka je 329 din, dok su i AURA i Blush četkice koštale manje od 300 din. 
Essence četka za puder je 339 din, a AURA tvor četka je oko 600din.
Četke za rumenilo i puder (tečni, kameni, ili  u prahu ) koštaju više, u proseku oko 600 dinara bez obzira na proizvođača, a govoreći o onim koje se mogu naći u drogeriama i koje nisu brendirane.

Za kraj ovog posta evo i predloga za one koji tek počinju da koriste šmminku ili ne znaju koje četkice da kupe. Moj predlog izgleda ovako.


Essence četka za puder
Cala 313
Cala 311
Aura smudging brush
Aura koso sečena četkica

Što se tiče nanošenja pudera najbolje je da prvo probate rukama, ili onim običnim trouglastim sunđerom, koji prethodno nakvasite, kasnije ćete već videti koje vrste četki postoje i kako da ih koristite. YT kanali tu mogu biti vrlo korisni..

Toliko od mene u ovom postu.
Pišite mi ako imate neke predloge za četkice, neke super dobre i super povoljne. Izbahatila sam se dovoljno kupovinom RT seta. (ne znam da li od bahatiti može i ovaj oblik glagola, ali dobro sad...)

Do novog čitanja...
Pozdrav...
Dunja!

Pratite me i na facebook-u (klik)
HVALA ŠTO ME PRATITE!!!

  • Share:

You Might Also Like

3 comments

  1. Анониман22. март 2015. 23:38

    Svaka cast za post Dunja, odlican je :) Imam dosta cetkica koje ti imas, od takvih najvise volim Calu 311 i Aurinu smudging, njih mozda najcesce i koristim. Na cetkice sam se navukla uz blogove, postepeno sam nadogradjivala znanje o njima i sad mogu da predajem na ovu temu :) Kolekcija ti je dobra, a mogu da ti preporucim Ecotools cetke za puder i rumenilo, i Blush 32 koja je pravi multipraktik. Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na komentaru Kristina. Blogovi zaista mogu da te navuku na proizvode, a i ja moram priznati da postove o četkicama volim da čitam i da mi ih nikada nije dosta.
      Pozdrav.

      Избриши
  2. Dok nisam kupila svoje prve RT četkice koristila sam i kupovala četkice koje su mi pristupačne. Većinom Avon, Essence i Look by Bipa četkice i zaista ima jeftinih a kvalitetnih četkica. Međutim, nijedna četkica koju ja imam u svojoj kolekciji ne može prići ni blizu RT, jednostavno se ne mogu mjeriti s kvalitetom, mekoćom i multifunkcionalnošću s RT. RT nisu jeftine ali mislim da se isplati uložiti u njih jer je omjer cijene i kvalitete ravnomjeran.

    ОдговориИзбриши