Moji favoriti za negu suve kose...

By Beauty junkie - 14.3.15

Ćao još jednom!!!

Ponovo se redovnije gledamo i čitamo, jer je moj miljlenik, moj laptop ponovo u funkciji.

Ovo je post koji pišem, jer sam u poslednje vreme skroz promenila rutinu u nezi kose.

Moja kosa je jako suve, talasasta i neukrotiva.
Trudim se da je stilizujem zbog posla, pa je često peglam ili uvijam što je dodatno oštećuje.

Prošle godine, tačnije pretprošle (2013), imala sam baš veliki problem, jer mi kosa nije rasla. Tada je krenulo moje istraživanje o tome kakve proizvode treba koristiti za kosu i koje sastojke treba izbacivati iz upotrebe.
Shvatila sam da silikon Dimeticone nikako ne odgovara mojoj kosi kada se nalazi u šamponima ili balzamima.
Od tada ga izbegavam i značajna poboljšanja vidim.

Trenutno puštam kosu, ali to ide malo teže zbog fizičkih oštećenja koja nastaju usled upotrebe prese za kosu, ali se trudim i to da smanjim, pa je sada koristim svake druge nedelje, dok je u prethodnom periodu to bilo gotovo DVA puta nedeljno.

Nega suve kose je vrlo zahtevna i podrazumeva bavljanje kosom, kako bih ja to rekla.
Mislim da i kod kose kao i u modi važi "Manje je više", pa smatram da je bolje koristiti par odabranih proizvoda, nego stavljati sve i svašta na kosu.
Ovo su proizvodi koje ja redovno koristim.

ŠAMPON...

Uloga ovog proizvoda je da sa vaše kose skine nečistoće i proizvode na bazi silikona koji znaju da se nagomilaju na kosi. Da biste sprali silikone morate koristiti šampon bez njih. U suprotnom samo dolazi do nagomilavanja silikona na vlasima, pogotovo na temenu kose i to onemogućuje kosi da diše, raste i regeneriše se.
Moj trenutni izbgor je Garnier Ultra Doux šampon sa medom. Šampon dolazi u pakovanju od 200ml i od 400ml. Cena mu je za 200ml - 269din, a ja sam uspela i veliko pakovanje da nađem po istoj ceni. Probajte i vi. Ceo mesec mart u Lilly drogeriama su Garnier proizvodi na sniženju.
Šampon je gust i prelepo miriše na med. Potrebno ga je naneti dva puta na kosu da bi bila potpuno čista.  ( Dok sam ga slikala za blog bio je otvoren. Miris je toliko divan, a opet dovoljno jak da sam ga osetila direktno iz boce. Prosto mami, na mojoj kosi ovaj miris ne ostaje, jer nakon njega koristim druge proizvode koji su dosta mirišljavi )


Odnos cene i kvaliteta ovog proizvoda je odličan. Kosa nakon njega neće biti slamasta, već lepo oprana, ali ne preterano škripava pod rukom, što ja lično ne volim.
Piše da je bez parabena, ali ne i silikona. Na sadržaju stoji AMODIMETHICONE, što je silikon, ali kad sam "proguglala" ovaj silikon se ne taloži na kosi, iako ima završetak CONE, što obično upućuje na teže silikone, pa vlas neće patiti od njega i moći će da diše. Ovaj silikon se spira vodom što je takođe plus.

MASKA ZA KOSU...

Ovo je proizvod koji ja koristim umesto balzama za kosu. Kada koristite masku smatram da balzam nije neophodan i da ne treba obe stvari koristiti istovremeno. Za moju kosu kombinacija šampon-maska je najbolji izbor.
Maska mojoj kosi daje veću hidrataciju, mekoću i svilenkast osećaj. Ni sa jednim balzamom to nisam mogla da postignem.
U svojoj rutini uvek imam dve maske koje na semu koristim. Jedna je uvek bez silikona, parabena i drugih štetnih sastojaka, dok je druga malo "zagađena", kako bi se kosa zagladila i lepše izgledala.

Trenutni favoriti su mi 2 maske:

Prva je In sight Dry Hair maska za kosu, 250ml, je 330 dinara. Postoji i pakovanje od 500ml, koje košta 550 din.
Maska je bez mineralnih ulja, parabena, silikona, veštačkih boja, bez alergena i 100% napravljana u Italiji. Nekako to lepo zvuči, jer smo mi na ovim pordnebljima navikli da su stvari iz Italije uglavnom dobre i kvalitetne i verujemo im više nego brendovi iz drugih zemalja.
Maska je poprilično gusta i miriše prelepo na kokos, a na sajtu alexandar-cosmetics.com ovo piše o njoj:

Hranljiva maska za dubinsku ishranu suve kose, obogaćena kokosovim uljem,  puterom od koštice ploda indijskog drveta (illipe butter) , bademovim uljem, fitokompleksima i organskim ekstraktima ovsa. Jača i hrani suvu i dehidriranu kosu.

Ne sadrži SLS, mineralna ulja, parabene, silikone, veštačke boje i mirise koji mogu izazvati alergijsku reakciju.

UPOTREBA: naneti na čistu i vlažnu kosu, ostaviti 5-10 min. i zatim temeljno isprati.ž


Druga maska koju koristim je Aussie 3 minuter miracle.
Ovu masku možete nabaviti u susednoj Hrvatskoj. Košta oko 7 eura za 250ml, i ova maska je za dubinsku hidrataciju  uz minimalno vreme upotrebe.
Samim tim znate da ima dosta hemijskih sastojaka i ja je ne koristim pri svakom pranju kose, već jednom do dva puta mesečno.
O ovoj maski možete čuti samo pohvale na YT i po blogovima. Zaista je sjajna i pomaže kosi, nakon upotrebe kosa je sjajna i oporavljenja, pod rukama ima svilenkast dodir, ali ja je ne bih koristila pri svakom pranju.
Mirisom podseća na žvake, i miris nije prejak, ali se ne zadržava na kosi. 
Maska se drži na kosi 3 minuta, kako kaže i na samom pakovanju, i nakon toga se ispere.



POSEBA NEGA ...

Ovo je jako bitan deo za sve nas koji sami stilizujemo kosu upotrebom preparata za stilizovanje, poput prese i figara.
Za mene je ovaj deo i najbitnija stavka.
Zato smatram da je sledeći proizvod pravi dragulj i neophodan deo svačije rutine, pogotovo ako koriste fen, presu, figaro... sve što ima veliku temperaturu i tako može da ošteti vlas kose.

U pitanju je Kerastase Ciment Termique. Ovo je jedan od High end brendova, firme L'oreal, koji se ne može kupiti kod nas, izuzev u nekim salonima. Ja sam ga naručila online sa sajta www.lookfantastic.com i zaista sam ga jeftino platila, jer sa ga kupila za vreme Black friday popusta.

Cena je tada bila 15 eura, za 150ml proizvoda, dok je standardna cena trenutno oko 29 eura.


Ovo je zaista visoko kvalitetan proizvod namenjen očuvanju kose pri visokim temperaturama, i po mom mišljenju vredi novca koji za njega dajete. 
Ovaj poizvod je inače često na popustu, ne svim online sajtovima za prodaju kozmetike i tada ga možete naći i po ceni od 20 eura.
Proizvod je ređe teksture i divnog citrusnog mirisa, koji ostaje na kosi. Dolazi upakovan u kartonsku kutiju. 
Koristi se na mokroj kosi, bez ispiranja i nakon njegove upotrebe kosa će vam biti neverovatno svilenkasta i glatka
Ovaj proizvod ravna kosu, a meni je zanimljivo da dan nakon upotrebe, tj. pranja kose ovaj proizvod  joj daje još lepši izgled.

Evo i slike sa opisom proizvoda i sastojcima koji su u njemu.



Ja ovaj prozvod posedujem od decembra. Pri svakom pranju nanosim ga na kosu izuzimajući koren kose. 
Pakovanje u vidu tube je praktično i nećete nikada istisnuti više proizvoda nego što vam treba ( na moju dužinu kose dovoljna je veličina badema ). 
Do sada sam potrošila polovinu tube, a ne koristim ga samo ja, već i moja sestra, koja uvek traži da joj dam "ono zeleno", aludirajući na boju ambalaže ovog proizvoda.

Svi proizvodi koje sam navela u postu su moja topla preporuka, bar da ih probate, pogotovo ako imate suvu kosu.

Jasno vam je iz post ko je moj favorit i smatram da ako ikad budete imali koju hiljadu viška ili želeli sebe da častite nekim skupim proizvodom posegnete baš za Kerastase cimet termique, jer verujem da se nećete pokajati.

Toliko od mene u ovom postu.
Pišite mi da li vam se sviđa post...
Izdvojte svoje favorite za negu kose, i one skupe i one jeftinije...

Do novog posta...
Pozdrav!!!
Dunja
pratite me na face-u (klik)
HVALA ŠTO ME PRATITE!!!

  • Share:

You Might Also Like

6 comments

  1. Анониман14. март 2015. 16:39

    Preporuka za negu suve kose su Serical pakovanja za kosu. Jeftina ,kolicinski ih ima dosta a odlicna.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Potpuno se slazem. Pre sam koristila zeleno pakovanje sa placentom, i sigurno ću ga opet kupiti, to ili plavo mlecno pakovanje. Cena im je smešna, a mogu da se koriste i kao dubinsko pakovanje, da stoje ne kosi pola sata ispod kese ili providne folije.
      Pozdrav.

      Избриши
  2. Dugo posmatram taj sajt preko koga si porucila Kerastase, zanimaju me iskustva sa carinjenjem i koliko dugo si cekala da ti stigne?
    Odlican post, pisi jos na ovu temu,ocekujem Assuie i Kerastase zelenu masku da mi stignu uskoro,i jedva cekam da ih probam!
    :*:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala za komentar.
      Oko carine - nisam je platila, jer je vrednost pošiljke bila ispod 50e.
      Čekala sam oko 3 nedelje, jer su bili praznici: NG i ostalo. Stiglo je ranije nego što sam se nadala. Dobiješ u mailu od njih kad da očekuješ pošiljku, to je poslednji dan kada ti je mogu uručiti paket.
      Za Aussie vidi da ti nego uzme u Hrvatskoj, ima u DM-u.
      Pozzz

      Избриши
    2. E bas si me obradovala sa carinom :D ! Assuie mi donosi drugarica iz Nemacke, a za posle cu se snalaziti ako mi odgovara, da probam i to cudo :) Pisi ako porucis opet nesto! Veliki pozdrav!

      Избриши
    3. Drago mi je da sam pomogla. Odmah da kazem da Assui nije cudotvoran, ne na mojoj kosi, ali vecina plavusa tako kaze. Kerastase je meni mnogo bolji, a nazalost i 4 puta skuplji.

      Избриши