MOJE ČETKICE ZA ŠMINKANJE!!! love them all

By Beauty junkie - 5.7.14

U toku dana malo je vremena koje posvetim samo sebi. Rad u školi znači da uvek mislite na druge, na njihove potrebe, želje, brinete o njima i često vas sve to iscrpi.
Za mene je zato moj kutak sa šminkom i sam čin šminkanja jedini deo dana kad sam 100% posvećena sebi i kada mogu da priuštim ona mala zadovoljstva zbog kojih dan počinje lepo.
Do pre par godina sve ovo mi nije bilo toliko važno. Krajem fakulteta prvi put sam shvatila kako funkcioniše šminkanje i šta mi je sve potrebno da bi sve to izgledalo baš onako kako ja hoću. Tada sam sebi kupila prvu četkicu za šminkanje očiju. Sećam se da sam je naručila preko Oriflame. Još uvek je imam i videćete je u ovom postu.
Vremenom četkice za šminkanje su postale dostupne i kod nas, i čak pristupačne. Još uvek su MAC i Sigma četkice za mene skupe, ali mislim da sa malo novca možete naći dosta dobrih četkica koje će vam služiti i koje mogu promeniti vaš doživljaj šminkanja.



Alexandar-cosmetics ima najveći izbor četkica brendova CALA i BLUSH koje su pristupačne i dobrog kvaliteta. U ovom postu videćete par njih, koje koristim svakodnevno. Pored ovih brendova videćete i četkice koje se mogu kupiti i u Lilly drogeriama, ali i neke koje su mi drage kao uspomena ili zbog načina na koji sam do njih stigla.
Kao što sam već rekla četkice za šminkanje sam kasno otkrila, ako izuzmemo četku za rumenilo, jer je to moja majka uvek imala, i samo taj deo opreme za šminkanje mi je bio poznat.
Kao i kod svih drugih moje prvo šminkanje značilo je upotrebu ruku, tj. prstiju, a kasnije onih malih četkica što dobijate uz senke i opet prstiju.
Pošto sam tokom srednje škole i fakulteta igrala folklor šminka mi je bila više nego poznata i uvek sam morala da imam sve - od pudera, senki, ajlajnera, maskare, rumenila, pa do veštačkih trepavica.
Danas je šminkanje rutina, za mene nema nepoznanica i danas mu dajem mnog više značaja, jer je umetnost u malom, koja me oduševljava.
U ovakvoj priči četkice za "platno" su neophodne, a one koje ja posedujem i koje baš voli jesu sledeće:



1. ČETKA ZA RUMENILO - brend ove četke ne znam. Ovo je ujedno četkica koju posedujem najduže.  Pokupila sam je mami, pre dosta vremena, a posebna je po tome što joj je to bio poklon od tate sa nekog putovanja. Dugo je bila zapakovana u lepoj kutiji, a ja sam bila prva osoba koja ju je koristila. I dalje je u odličnom stanju, iako ima sigurno 7 godina - izgubila je malo na punoći, ali su vlakna i dalje mekana i zaista je odlična za nanošenje rumenila.
Sigurna sam da ću je i dalje koristiti, a sumnjam da ću je ikad baciti, jer će mi uvek biti draga uspomena.












2. ESSENCE ČETKICA ZA PUDER - Essence je brend koji možete naći u DM i Lilly drogreijama. Četkice su izuzetno povoljne i mislim da ova košta oko 169 din. Četkica je mala i odlična za putovanja. Staje u svaki neseser ili u torbu. Moja četkica je od stajanja u futroli, sa kojom dolazi, spljoštena što mi savršeno odgovara, jer joj je u mojoj rutini šminkanja namena konturisanje lica bronzerom, a pošto je tako spljoštenog oblika daje odličnu kontrolu pokreta. Dlačice su izuzetno meke i prijatne na licu, što je jako bitno kad imate problematičnu kožu. Za mene je ova četkica pun pogodak, jer je odnos cene i kvaliteta više nego odličan.




3. ESSENCE ČETKICA ZA SMOKEY EYES - ovo je naziv četkice koju vidite. Njena veličina je normalna, boja ista kao i kod prethodne četkice ovog brenda, jer spada u njihovu stanardnu kolekciju. Cena joj je oko 229 din. što je izuzetno pristupačno, a četkica je od veštačkih vlakana i namenjena je stvaranju "smokey" izgleda. Rekla bih da najviše podseća na četkice koje obično nazivaju "pencile brush", koje služe za umekšavanje linija i postizanje tog "razmazanog" izgleda. Od kako sam je kupila zaista je mnogo koristim, a kratke dlačice i njihova gustina omogućavaju lako korišćenje i kontrolisanje, što je svakako dobro za one koji tek počinju da eksperimentišu sa četkicama za šminkanje.






4. CALA ČETKICA ZA SENČENJE OČIJU - Na slici vidite broj četkice, koji je 313. Ovo je jedan od brendova koji možete naći u prodajnim objektima Alexandar cosmetics. Četkice brenda CALA su izuzetno pristupačne i jako kvalitetne. Asortiman četkica je velik, i koriste ih čak i profesionalni šminkeri. Cena ove četkice je 299 din. Odlična je za nanošenje senki na ceo kapak, a kad je pokvasite njom možete nanositi i pigmente ili senke u prahu. Dlačice su mekane i guste, pa se boja na kapak nanosi ujednačeno i brzo. Ako počinjete sa šminkanjem ova četkica je moja preporuka, jer je laka za korišćenje, a ako kupujete samo jednu četkicu neka to bude ova, jer sa njom možete i da umekšavate linije senke, pošto je izuzetno mekana i odgovarajuće dužine vlakana za to.


5. BLUSH ČETKICA 16A - ovo je četkica za senčenje, kratkih dlačica koja je pogodna za područje ispod očiju, pogotovo za "smokey look". Kratka vlakna omogućavaju precizno nanošenje, ujedno i nanošenje senki u slojevima i postizanje većeg intenziteta istih. Ova četkica je odlična za razmazivanje krejona ili kremastih senki, nakon čega možete da koristite i veću četkicu da biste ublažili linije. Cena četkice je 225 din. što je više nego povoljno i odnos cene i kvaliteta je odličan.











6. BLUSH ČETKICA 14B "četkica za blendvanje" - ova četkica služi za umekšavanje linija pogotovo u predelu prevoja kapka. Četkica nema preduge dlačice, pa je laka za korišćenje, pogotovao ako ste početnik. Senke dobro blenduje i izuzetno je nežna na koži. Četkice ovog tipa sa dužim vlaknima su uglavnom  teže za kontrolisanje, ali i postižu bolji rezultat, jer lakše razmazuju senku. Ako do sada niste probali četkice za blendovanje počnite sa ovakvim, koje ćete lako kontrolisati. Cena četkice je kao i prethodne 225 din. i za zaista male pare dobijate profesionalni pribor za šminkanje, koji meni već traje 6 meseci i pri tom ni jedna dlaka nije otpala, niti se volumen četkice smanjio, iako ih redovno perem.





7. BLUČ ČETKA ZA PUDER br. 34 - O ovoj četkici je bilo reči u ovom postu. Posle 6 meseci korišćenja moram reći da su dlačice sa četke počele da se linjaju, ali da je forma ostala nepromenjena. Četkica je izuzetno gusta, što donekle otežava njeno pranje, pogotovo ako njom nanosite neki teži, gušći puder. Ova četkica ne ostavlja tragove na licu, i zaista ima jako mekana vlakna kojima se puder dobro razmezuje i postiže se prirodan izgled na koži. Moja preporuka je da ako koristite tečni puder, BB kremu i slično probate sa četkicom koja ima duža vlaka - samo i jedino zbog održavanja. Ovu četkicu je potrebno bar dva puta sapunjati ili prskati preparatom za čišćenje četica da biste odstranili sav proizvod iz dlačica. Sve ostalo u vezi sa ovom četkicom zaslužuje punu pohvalu. Cena ove četkice je 590 din. i ovo je najskuplja četkica koju posedujem.





8. KOSA ČETKICA ZA OBRVE - ovo je jedna od onih stvari koje kupite slučajno, za jako malo pare i ispostavi se da su nezamenljive, odlične i vrlo korisne. Ovu četkicu sam pre par godina kupila u Sarajevu u CM marketu za svega 2KM (konvertibilne marke). Od tada je stalno koristim. Odlična je za popunjavanje obrva, a možete je koristiti i za ajlajner. Dlačice su nežne, ali malo duže, pa je potrebno vreme da se naviknete na korišćenje ove četkice. Danas ne mogu da zamislim svoje šminkanje bez nje i ne mogu da je zamenim ni jednom drugom, niti mi je potrebno.




9. ORIFLAME ČETKICA ZA BLENDOVANJE - za kraj ovog posta ostavila sam da vam pokažem jenu od prvih četkica koje sam kupila. Ova četkica je zaista stara i ima dosta staža za sobom. Ovo je četkica za blendovanje sa dužim dlačicama. Danas ima drugu svrhu. Same dlačice nisu mnogo mekane, a i četkica je izgubila na svom obliku. Pošto je imam toliko dugo namenu sam joj promenila i koristim je za konturisanje nosa i njom nenosim samo bronzer na lice. Znam da ću je uskoro zameniti, jer nije dovoljno kvalitetna i sada mogu sebi da priuštim bolje četkice za malo novca, ali sam i dalje sentimentalno vezana za nju.




U ovom postu toliko. Nadam se da ste dobili dosta informacija o četkicama i njihovoj nameni, cenama i kvalitetu.
Ako ste početnik u šminkanju preporuujem vam da kupite bar 3-4 četkice za početak - četkicu za puder (ukoliko koristite tečni puder), četku za rumenilo, i bar jednu, a najbolje dve četkice za senčenje očiju: jednu za nanošenje senki na ceo kapak i jednu za blendovanje. Kasnije ćete sigurno povećati svoju kolekciju četkica, jer kad jednom iskusite šminkanje na taj način nećete nikada više koristiti prste ili one male četkice koje se dobijaju sa senkama.



HVALA ŠTO ME PRATITE!!!
Kiss
Beauty junkie Dunja

Za sve one koji čitaju ovaj post - Na blogu je i "update" o mojim četkicama za šminkanje.
POGLEDAJTE - klik.

  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. Анониман7. мај 2016. 22:01

    sasvim pristojne i upotrebljive çcetke. Besmisleno je bacatinovac na neke nazovi markirane , kad su to samo cetke i rade posao.

    ОдговориИзбриши