NYX DEWY FINISH SETTING SPRAY - završni srej za šminkanje

By Beauty junkie - 28.7.14

Ćao svima!!!
Pred vama je novi post - RECENZIJA - jednog proizvoda koji sam u poslednjih mesec dana često koristila.
U pitanju je NYX ZAVRŠNI SPREJ ZA ŠMINKANJE!!! ( DEWY finish )
Moje lice je masno i više bi mi odgovarao MAT finiš, ali, nažalost, nije ga bilo kada sam kupovala fiksator.

DEWY finish znači PRIRODAN IZGLED.
U mom slučaju to znači prirodno mastan izged, ali dobro šta je tu je.
Fiksator sam probala u više prilika. Nisam ga svakodnevno nosila, već uglavnom za večernje izlaske, na svadbu, slavlja itd.
Zvuči kao da ga koristim već mesecim, ali nije tako, jer je jul ove godine bio izuzetno aktivan mesec za mene.



Ovaj fiksator košta 793 din, a dolazi u pakovanju od 60 ml.
Ovo je vrlo pristupačna cena, jer proizvodi
poput ovog mogu da koštaju i više hiljada dinara.
Ovaj je, ako izuzmemo AVON fiksator, najpristupačniji na našem tržištu.
Sprej dolazi u bočici sa pumpicom i savetujem vam da odmah proverite kako pumpica radi, jer je jako bitno da jednim pritiskom dobijete fino raspršenu tečnost, u sitnim kapljicama.

Pri šminkanju fiksator se koristi na samom kraju, i kako samo ime kaže služi da fiksira šminku, kako ne bi klizila sa lica i tokom perioda nošenja nestajala.
Fiksator ujedno ujednačava lice, jer stapa sve slojeve šminke kako ne biste izgledali kao da na sebi nosite masku.

Ovaj fiksator je namenjen ljudima koji imaju suvu ili normalnu kožu. Ako vam se bilo koji deo lica masti ne preporučujem ga. Potrudite se da nađete MAT fiksator, jer uz sve gore navedene uloge on ima ulogu i u matiranju kože i sprečavanju pojave sjaja na koži.

Osnovni sastojak fiksatora je voda. Koristi se tako što ga 2 do 3 puta naprskate na lice sa udaljenosti od 20 cm, kako bi se proizvod ravnomerno rasporedio, a osećaj na licu ne bi bio suviše vlažan.
Kada počinjete sa korišćenjem ovog proizvoda sigrno ćete pumpicu pritiskati 4-5 puta. Za tim zaista nema potebe. 
Sa prave udaljenosti 2 pritiska na pumpicu su dovoljna da osetite kapljice i svežinu na celom licu.

Evo i sastava proizvoda:

UTISCI:

  • Fiksator zaista produžuje trajanje šminke. Probala sam ga sa BB kremom i RIMMEL stay mat puderom, čija moć trajanja je oko 8 sati, na mojoj masnoj koži. U oba slučaja postojanost šminke je bila besprekorna, ali se sjaj mnogo brže probio kroz BB kremu
  • Fiksator pomaže da senke na očima dugo traju. Koristila sam ga i sa pajmerom za kapke, ali i bez njega. U oba slučaja senke se nisu pomakle sa očiju, što je za mene veliki plus, jer imam masne kapke i sam prajmer mi nije dovoljan
  • Kod masne kože najveći problem je to što šminka klizi, posebno bronzer i rumenilo. Sa ovim proizvodom to se ne dešava. Ako je podloga dobra, stajaće besprekorno, celu noć i pored skakanja, igranja i visoke temperature
  • Cena i kavalitet proizvoda su više nego zadovoljavajući, 60 ml proizvoda će trajati dugo, jer ovakve kozmetičke stvarčice nisu namenjene za svakodnevnu upotrebu
Jedina ZAMERKA za ovaj proizvod je što u jednom trenutku postaj vruće pod njim. Osetite kako vam je šminnka na mestu, ne pomera se, ali kao da koža ne diše dovoljno. Ovo je prolaznog karaktera i sigurno ima veze sa samom spoljašnjom temperaturom, jer sam ga ja nosila najtoplijih dana meseca jula kad nije bilo kiše i nevremena.

ZAKLJUČAK: - iako nije u potpunosti namenjem mom tipu kože ovaj proizvod ću sigurno nastaviti da koristim. Jedva čekam da ga probam kada vreme malo zahladni i kada budem radila puno radno vreme. 
Sigurno ću pored ovog NYX fiksatora kupiti i matirajući, koji će mi sigurno mnoooogo više odgovarati. 

Svi NYX proizvodi su se do sad pokazali vredni sve "galame" koja se oko njih diže. 
Ni jedan me nije izneverio niti razočarao i zato nastavljam da proširujem svoju kolekciju šminke upravo ovim proizvodia, jer su izuzetno kvalitetni, a cena je pritupačna.

Pišite mi koji su vaši utisci o NYX fiksatoru i drugim NYX proizvodima!

HVALA VAM ŠTO ME PRATITE!

Pozdrav
Dunja!!! :*






  • Share:

You Might Also Like

0 comments