NEGA SUVE KOSE!!! SAVETI

By Beauty junkie - 9.7.14

Nega kose je izuzetno važna za svaku ženu. Često prođe mogo vremena dok shvatite šta vašoj kosi odgovara i kako da je negujete.
U ovom postu daću vam par saveta za negu izuzetno suve kose, kakva je moja.
Moja kosa je srednje dužine, ošišana na paž. Dlaka je izuzetno gusta i jaka, i deblja je od niti konca, što govori o kvalitetu kose, alli je ujedno jako teška za održavanje.
Do pre godinu dana nisam mogla da zamislim negovanu kosu kod kuće. Išla sam stalno kod frizera i kosa nije mogla nikako da se ispravi bez angažmana profesionalaca. 
Danas sam jako zadovoljna svojom kosom. Negujem je sama. Idem ređe kod frizera, ali uvek imam frizuru i zdravu i negovanu kosu.
Kako sam stigla do ovih rezultata? Čudom, ali i čitanjem i informisanjem. Sve je počelo u oktobru 2013. god. Posle mora sam redovno ošišala krajeve kose, a zatim shvatila da mi je kosa za tri meseca izrasla samo 1cm.
Za mene je ovo bio šok. Htela sam da idem kod lekara, a istovremeno sam gutala postove, vedeo zapise i članke o kosi kako bih saznala šta mi je.
Pre nego što sam otišla kod lekara ošišala sam se kratko, i rešila da probam neke domaće proizvode umesto komercijalnih, stranih proizvoda. Promena je bila neverovatna. Kosa je počela da raste, i sad nastavllja da raste baš brzo, a ja sam prezadovoljna.
Da biste i vi imale / imali lepu i negovanu kosu moji saveti su:




1. Izbegavajte DIMETHICONE - Ovo je silikon koji se nalazi u većini komercijalnih proizvoda za negu kose, koje kupujete u drogeriama. Služi za žaštitu dlake od spoljnih uticaja, poput vlage, prese, fena itd. Cilj mu je da glača dlaku, ali mana mu je što se ne spira vodom. Danas se nalazi u gotovo svim šamponima, pa ga je samim tim nemoguće sprati sa kose, izuzev ako koristite šampon koji ga nema u svom sasvtavu. Pored ovog postoji još sličnih silikona koje prepoznajete na pakovanja po nastavku -CONE. Svi oni se ne rastvaraju u vodi, već ih morate sprati šamponom bez silikona. Korišćenje preparata sa ovim silikonom je uslovilo da mi se kutikula dlake zatvori i zato mi kosa nije rasla 3 meseca. PROMENA ŠAMPONA je bila pravi blagoslov za mene.

SAVET: probajte šampone domaće proizvodnje.
Šamponi STEVAN STILL su sjajni, posebno kolekcija DOUBLE BUBBLE. Namenjeni su različitim tipovima kose, kupuju se u marketima, cena im je oko 250 din, a dobijate 400ml proizvoda. Ja koristim dva njihova šampona, MED I ČOKOLADA i KOKOS. Pošto je ambalaža od 400ml sama ne mogu brzo da ih potrošim, pa menjam dva da mi se kosa ne bi zasitila jednog istog proizvoda. Miris ovih šampona je intenzivan i lep. Kosa će vam biti čista, čućete kako škripi pod rukom, a ujedno njima spirate sve silikone sa kose, jer ovi šamponi ne sadrže silikone uopšte i pravljeni su za kosu žena sa ovog područja.
Ja kosu perem 2 puta nedeljno, jer je jako suva i stalno šamponiranje i trljanje joj ne prija. Retko kad ću je prati češće, ako izuzmemo more, a tada posebno vodim računa da koristim što blaže šampone. STEVAN STILL šamponi su upravo takvi i zato ih još više volim.

Evo i slike mojih šampona. LOVE THEM!!! (slikano je pod prirodnim svetlom, bez dorađivanja slike)




2. HIDRATACIJA KOSE - Ovo se postiže raznim maskama za kosu. Ja lično balzam za kosu ne koristim, već dve maske za kosu koje stavljam posle šamponiranja. U pitanju je jedna vrlo pristupačna maska za kosu, 360 din. je 1000ml proizvoda. Svii ste već čuli za njih.

To su SERICAL maske za kosu. Trenutno koristim zelenu - PLACENTA i za moju kosu je sjajna. Koristim je na dva načina:
- Prvi način - kao masku za kosu pri redovnom pranju, i tad je držim na kosi 3 do 5 min.
- Drugi način upotrebe je za dubinsko hidriranje kose. Masku stavljam na opranu i isceđenu kosu - neštedeći, zavijam kosu u kesu, običnu, i držim na glavi bar pola sata. Ovo pakovanje radim jednom u dva meseca, jer zahteva više vramena. Kosa je nakon toga neverovatno glatka i sjajna. Nakon prvog kokrišćenja maske na ovaj način bila sam presrećna, jer moja kosa nikada nije bila takva na dodir.
Maska nema štetnih silikona i zato je odlična za kosu. Odnos cene i kvliteta je sjajan, a s obzirom da dolazi u tako velikom pakovanju dugo će vam trajati ili može više vas da je kupi pa da je podeli. Složićete se da je cena od 360 din. jeftinija od mnogih drugih proizvoda za negu kose, a možete je kupiti na svakoj pijaci, nema potrebe da putujete i tražite je. Pored ove maske dobra je i plava - MLEČNA maska, a sad se pojavila i ljubičasta, koju planiram da probam.
Kod ove maske jedino njen miris može da bude problem. Meni lično ne smeta, miriše na prirodno i na kosi ne ostavlja snažan trag.

Druga maska koju koristim spada u skupllje brendove i kod nas nije dostupna. Možete je kupiti u Hrvatskoj i drugim zemljama EU i cena joj je oko 7 eura, ili 800 din.
To je AUSSIE 3 MINUTE MIRACLE maska za oštećenu kosu.
Sigurno ste već čuli za nju. Ovo je Australijski brend, a evo kako ja dolazim do nje.
Ako neko ide u inostranstvo uvek ću zamoliti da je potraže - znam da je ima u DM marketima, i daću novac za nju. Obično tražim dve maske, jer ih ne koristim pri svakom pranju, pa mi dugo traju. Ova koju trenutno ima kupljena je u martu 2014. god. u Beču. Ova mask sadrži DIMETIHCONE, pa ne sme da se stavlja na koren kose.
Nema potrebe da je držite duže od tri minuta, jer je izuzetno hidratantna. Na dodir ćete primetiti razliku na kosi. Biće negovana, glatka i sjajna, naročito nakon feniranja, tj. stilizovanje.
Ovu masku koristim jednom u 2 nedelje, nekad češće, ako kosu perem često ili je sređujem za neku posebnu priliku. Miris joj je kao gume za žvakanje i to one stare, ako se sećate - ČUNGA-LUNGA žvaka. Meni je malo prejak, ali ne ostaje na kosi tog intenziteta.
SAVET: Ako imate prijatelja, rođaka, poznanika u SAD ili Kanadi pitajte ih da vam pošalju ovaj proizvod. Pakovanje je ljubičasto, drugačije od ovog za evropsko tržište, a cena je samo 3$ i pri tom možete naići na akcije kada 3-4 pakovanja koštaju samo 10$.


3. ZAŠTITA KOSE PRE FENIRANJA/STILIZOVANJA - Ovo je jako bitan deo nege kose. Ako koristite fen ili presu / figaro za kosu, ovaj korak ne smete da propustite. U Srbiji sada možete da kupite neke kvalitetne preparate za negu kose pre feniranja, koji su malo skuplji, ali se isplati kupiti ih, jer dugo traju.
Ujedno za ovaj deo nege kose ja dajem najviše novca, jer je za suvu kosu neophodan, kako se kosa ne bi još više sušila, već ostala negovana i zdrava.
Proizvodi koje koristim i preporučujem su:
- AMIKA live in krema - O njoj je bilo reči u ovom postu. Ovaj korak je bitan pogotovo ako koristite prsu za kosu ili figaro, jer live in proizvodi štite dlaku od pucanja i isušivanje pri većim temperaturama.
Krema sadrži DIMETHICONE, ali vam neće štetiti ako je ne stavljate na koren, i biće vrlo korisna kad peglte kosu, jer pomaže glačanju dlake i rezultati su mnogo bolji. Do korišćenja ove kreme ja nikako nisam mogla da ispravim kosu, ni presom za kosu. Sada to činim na nižoj temperaturi, a zbog korišćenja ove kreme kosa je sjajna, glatka i prijatna na dodir.

Drugi proizvod koji koristim jeste:

- GOT2B GARDIAN ANGEL sprej - švarckopf sprej za zaštitu kose od toplote. Nažalost kod nas ne može da se kupi. Poslala sam kompaniji pitanje o ovom proizvodu i da li je planirana prodaja  u Srbiji. Odgovor je bio negativan. :(
Proizvod možete kupiti u Hrvatskoj po ceni od nekih 700 din. što i nije mnogo.
Ovaj sprej se koristi kod feniranja ili korićenja prese za kosu, a štiti dlaku do 220 stepeni. Sprej ima lep miris. Nanosi se na mokru ili suvu kose. Ja ga koristim samo na suvoj kosi, pre korišćenja prese za kosu. Naprskam ga dosta i obavezno prođem četkom kroz kosu nakon toga, kako bi se proizvod ravnomerno rasporedio i ušao u sve slojeve kose. Kada koristite ovakve sprejeve znajte da će vam kosa pod presom isparavati, ali to nije para od kose već od proizvoda koji je na njoj.
Sprej se ne troši mnogo, naravno ako ga umereno koristite, 4 do 5 puta poprskajte. Ova bočica meni traje od januara 2014. god.

Kod nas u drogeriama nema ovako kvalitnih proizvod za zaštitu kose od toplote, ali ih možete naći u alexandar-cosmetics ili cvrle-hairshop.
Oba sajta i prodavnice su specijalizovane za frizerske salone, ali možete poručiti njihove proizvode online i oni stižu u roku od 2 dana. Poštarina se plaća uvek, pa imajte i to na umu.
Posetite i njihova prodajna mesta.
Alexandar-cosmetics ima dosta radnji po Novom Sadu i Beogradu, a Cvrle-hairshop se nalazi u prolazu kod Robne kuće Beograd na Terazijama i blizu FON-a.


Za kraj evo i slike moje kose drugi dan nakon kovrdžanja presom za kosu. Gornja slika je slikana sa blicom, a donja pod prirodnom svetlosti. Koristila sam sve proizvode iz posta, tj. koristila sam sve sem zelene SERICAL maske za kosu, jer sam stavila AUSSIE. Donja slika je lošijeg kvaliteta iz nepoznatih razloga, ali na gornjoj slici možete da vidite pravu boju moje kose, farbana je, lokne su stare 2 dana, ali se i dalje sjaje i vidite koliko je kosa gusta.

Proizvod koji nisam poenula u ovom postu, a koji redovno koristim jesta AMIKA ULJE ZA KOSU. I o njemu je bilo reči u postu o Amika proizvodima.
Koristim ga redovno, 5 do 7 kapi, na samom kraju fenirnja, peglanja ili kovrdžanja kose i to samo na krajevima. Izuzetno je masno, pa je mala količina dovoljna. Pošto mi je pakovanje od 10ml bilo nezgodno za upotrebu ja sam moje ulje prebacila u flašicu od kapi za oči koja ima dozer koji omogućava lako krišćenje. Cena ulja je 450 din. i 10ml je meni trajalo od oktobra. Trenutno ga imam za još jednu upotrebu, a nakon toga kupujem novo, jer ovaj proizvod sigurno neću prestati da koristim.

U ovom postu toliko.

HVALA VAM ŠTO ME PRATITE!!!

Veliki pozdrav
Vaša Dunja beauty junkie







  • Share:

You Might Also Like

0 comments