RECENZIJA - Gariner BB krema pure active

By Beauty junkie - 8.6.14

Ćao svima...

Tokom meseca maja nisam mnogo pisala i gotovo da nisam bila aktivna.
Zbog poplava u Srbiji moja odluka je bila da novac koji bih inače trošila na kozmetiku iskoristim za pomoć onima kojima je najpotrebnija.
Nisam kupila NIJEDAN KOZMETIČKI PROIZOD u proteklih mesec dana, već sam novac donirala putem SMS broja 1003, i kupovnom higijenskih sredstava koji su potrebni uvek.
Zato ovog meseca sledi više postova!!!

Mesec maj je prošao, i ja još uvek šaljem SMS na 1003
( nadam se i vi ), ali sebe sam pre par dana častila novom Garnier BB kremom - PURE ACTIVE, koja je namenjena problematičnoj koži.



U Lilly drogrijama je trenutno na sniženju i košta 549 din.
Ovaj proizvod sadrži 2% silicilne kiseline,  mineralne pigmente + SPF 15.
Prodaje se u dve nijanse: light/clair (koju sam ja uzela) i medium (boja koja je tamnija, čak i od standardne Garnier BB kreme).
Pakovanje sadrži 50ml proizvoda, i na prvi pogled izgleda praktičnije od pakovanje BB kreme iste kompanije za masnu kožu koju posedujem.

U prethodnih 4-5 dana nosila sam ovu kremu, i moji utisci su sledeći:
  • krema je gušća po teksturi od BB kreme koju imam za masnu kožu, što mi se sviđa
  • lako se nanosi, i prekrivenost je srednja, i više vuče ka prozračnoj, što se vidi i u samom nazivu proizvoda, tj. u opisu ove nijanse
  • krema može da se nanosi u slojevima ( ja sam probala sa dva sloja na problematičnim mestima ) i tada se postiže veća pokrivenost

  • krema daje mat finiš koži
  • na licu će se lepo stopiti sa kožom i tek posle nekoliko sati može se javiti sjaj na T zoni
  • postojanost kreme je slaba - rumenilo i bronzer brzo spadnu sa kože
  • krema ima miris koji podseća na miris krastavca
Na slici vidite pakovanje nove BB kreme. Ako koristite Garnier BB kremu za masnu kožu znate da je vrlo tečna i da samo pakovanje postaje musavo, a krema nekontrolisano curi ako ga ne držite uspravno ( čepom okrenut nagore ), posebno kada se potroši bar polovina tube.
Od novog pakovanja sam očekivala više, ali ispada da se umuzga već nakon prvog korišćenja i izgleda kao na slici.

Na sledećoj slci je prikaz dve kreme - razlika u pakovanju i na koži. Sve je slikano na dnevnoj svetlosti. Odmah možete uočiti razliku u teksturi, i boji. 
Prva, tamnija krema je "standardna" BB krema za masnu kožu, a druga je nova BB pure active krema.
Moja BB krema za masnu kožu je u nijansi medium, a BB pure active u nijansi light. Obe boje mi odgovaraju, a najbolje su kad se pomešaju.



Pošto  BB pure active nije dugo stajala na mojoj koži odlučila sam da je pomešam sa "standardnom" BB kremom. Tako sam jednu  potamnela, tj. drugu nijansu posvetlela i stvorila kombinaciju koja je ODLIČNA. Nosim je na licu tokom dana, a može i uveče, jer BB krema za masnu kožu pruža veću pokrivenost i veću trajnost na licu.
Obe keme je neophodno fiksirati, i za to koristim Essence matirajući puder, ili NYX mat puder, o kojima sam pisala u ovom postu.

Da zaključimo i sumiramo utiske o BB PURE ACTIVE kremi!!!!

ZA:
  • Cena je vrlo povoljna, pogotovo jer je proizvod na akciji, zato što se tek pojavio
  • Krema je dobre teksture i lepo prijanja na kožu
  • Namenjena je mladima i onima koji imaju problematičnu kožu
  • 2% silicilne kiseline neće isušiti vašu kožu, pa je možete koristiti na celom licu ( ako obrazi počnu da reaguju stavljajte je samo na T zonu i mešajte sa nekim drugim puderom ili BB kremom )
  • Sadrži SPF 15 što je dobro za letnji period koji dolazi
  • Daje utisak lepe i sjajne kože
PROTIV:
  • Slaba prekrivajuća moć ( ovo je moj utisak, jer meni najviše odgovaraju proizvodi koji imaju srednju prekrivenost )
  • Slaba trajnost na koži i lako klizaje sa lica
  • Krema miriše na krastavac i potrebno je vreme da se naviknete na taj miris
Nastaviću da koristim kremu, tj. kombinaciju ove dve kreme, koja mi baš, baš prija. 
Mislim da će samo BB krema PURE ACTIVE biti super za leto, čak i kad dobijem boju, jer je prozirna i lepo će se stopiti sa kožom, a dovoljno je lagana i ima zaštitni faktor pa može da se koristi i pri visokim temperaturama. ( Napomena: Ako mate nepravilnosti na koži proizvodi sa zaštitnim faktorom vam nisu prijatelj. Upravo SPF podstče lučenje sebuma i koža se zato brže masti i jače sija, ali kod ovakvih proizvoda koji su namenjeni za svakodnevnu upotrebu, ne za posebne prilike, to nije veliki proble. Možete ga rešiti blagim tapkanjem papirne maramice na zone koje se maste )
Kod ove BB kreme još nisam videla kako deluje na nepravilnosti na koži, što je još jedan razlog da nastavim da je koristim. Da bi se videli rezultati potrebno je da se krema koristi bar 3 nedelje do mesec dana, i ovo važi za sve proizvode koji se bore protiv bubuljjica, crvenila i drugih problema na koži. Tako da čekam...

U ovom postu toliko!!!
HVALA VAM ŠTO ME PRATITE!!!

Kiss :)
Dunja, beauty junkie









  • Share:

You Might Also Like

2 comments