My make up! - LICE :)

By Beauty junkie - 7.4.14

Moj prethodni post bio je slika novih Manna proizvoda koje sam kupila. Iako je od tada prošlo skoro dve nedelje, potpunu recenziju još uvek ne mogu da napišem, jer mislim da je za rezultate upotrebe ovih proizvod potrebno minimum mesec dana korišćenja.
Ako imate problematičnu kožu kao ja do sada ste sigurno naučili da kozmetičke kreme i drugi prparati pokazuju prve rezultate nakon mesec dana korišćenja, svakodnevnog, a ponekad i nakon tri meseca. Zato je bitno da svoje kreme ne bacate odmah i ne očekujete čudo posle prve dve-tri upotrebe.

Dok se post o Manna egzotičnim puterim ne pojavi pišem vam o mojim omiljenim kozmetičkim proizvodima.
Primetićete da su svi prizvodi dostupni u drogerijama poput DM-a i Lilly-a, kao i u Alexandar cosmetics prodajnim objektima. Svi proizvodi su u kategoriji LICE, jer zbog problematične kože postajem opsednuta ovim proizvodimma i još uvek tražim pravi proizvod koji će matirati moju kožu tokom dužeg vremenskog perioda, a ne samo na par sati.
Iskreno već sam se toliko navikla na taj sjaj na licu da ga ponekad zaboravim, ali nikako ne zaboravljam da se našminkam, skoro svaki dan, zbog bubuljica na licu, čak i u 28. godini, ne izlazim iz kuće bez pudera. Zato je logično da predstavljanje omiljenih proizvoda počnem upravo od pudera.



PROIZVOD No 1.

GARNIER BB krema za masnu i mešovitu kožu

Svima dobro poznata. Njeno predstavljanje je suvišno. Ako imate masnu kožu ovaj proizvod spada u onu kategoriju "MORAM JE IMATI". Formula je dosta tečna, pa je potrebno naneti je direktno na lice, barem kod mene tako funkcioniše.
Ako ne želite da koristite prste i da vam ruke budu sve od kreme nakon nanošenja preporučujem vam da koristite četku za puder. Ukoliko imate masnu kožu lica obavezno fiksirajte ovu kremu nekim kompaktnim ili transparentnim puderom. Kompaktni puder pruža veću pokrivenost nedostataka na koži, a transparentni puder finu mat završnicu.




Proizvod No 2.

Četkica za puder, proizvođča Blush, broj 34

Ovo je četka za šminkanje koju naprosto obožavam.
Možete je kupiti u Alexandar cosmetics za 590din. što je po meni super cena za ovakav proizvod. Četkica je ravno sečena, gustih sintetičkih vlakana, koja su kratka. Namenjena je nanošenju upravo tečnih pudera. Proizvod pomoću nje možete nanositi tapkanjem ili povlačenjem većih poteza. U oba slučaja je odlična. Pomoći će vam i kada treba da stopite korektor i podlogu, tj. puder, ili ako konturišete lice kremastim bronzerom ili tamnijim puderom.






Proizvod No 3.

Rimmel NATURAL BRONZER

Bronzer koji je u moje ruke dosao slučajno. Na početku je problem bio sjaj koji se nalazi na proizvodu kad ga tek kupite, ali on brzo nestane i tada dobijete divnu bakarnu nijansu, koja je topla i daje licu svež izgled. Ovaj bronzer je sjajan za blago konturisanje lica, ali ja ga koristim i kao senku. Ako želim da postignem svež izgled i dodam toplu nijansu na kapke koristiću ga na prevoju kapka, bliže obrvama. 
Za brz i svež izgled rano ujutru koristim samo ovaj bronzer, ajlajner i maskaru i spremna sam za 5min.





Proizvod No 4.

Stay matte but not flat powder foundation

Kompaktni puder NYX kompanije koji sa može koristiti kao puder ili kao fiksator tečnog pudera. Ako ga nanosite samog možete to činiti sunđerom koji je mokar ili suv. Na youtube kanalima možete videti samo pozitivne komentare o ovom proizvodu, i ja imam isto mišljenje. Jedino što čete tamo videti jeste da ovaj puder nanose četkom, a ja vam preporučujem da ga nanosite sunđerom, onim koji dolazi uz proizvod ili običnim touglastim kozmetičkim sunđerom, jer kada koristite četku dosta proizvoda se otire i ostaje u pakovanju. Kad se puder nanosi sunđerom prekrivenost je veća i iskorišćenost prizvoda je potuna. ( Znam svi da proizvodi za naše tržište nisu isti kao za američko i zapadno-evropsko, pa odatle i razlika u teksturi proizvoda )
Ukoliko pratite youtube beauty kanale znate da NYX kozmetika spada u kozmetiku koja se može naći u drigerijama. Kod nas je možete kupiti u Alexandar cosmetics prodajnim mestima u celoj Srbiji. 
Ako vam je koža masna toplo preporučujem ovaj puder, koji licu daje svilenkasti osećaj, ali kada ga nanosite ne preterujte, jer može izgledati kao da imate masku na licu.
Prirodna boja mog lica je nešto tamnija, pa vidite da je broj pudeta 09 tan bronzage.


Proizovd No 5.
NYX rumenilo

Kad već govorimo o licu i proizvodima koji služe za ulepšavanje istog, nezaobilazna stvar je rumenilo. Ono koje ja trenutno koristim je iz linije NYX rumenila, nijansa Peach. Ovo  je blago roza rumenilo, sa primesama boje breskve. Savršeno se slaže sa nijansom bronzera i daje vam svež i zdrav izgled. Nikoko nije prenapadno i prejako, jer je odgovarajuće pigmentacije, dobro se stapa sa kožom i ima svilenkastu strukturu. Ovo rumenilo nema primese sjaja, spada u mat rumenila i to je ono što mi se posebno dopada. Kada vam je koža masna, poslednje što želite jeste još sjaja.
Na slici moje rumenilo je već polomljeno, ali iako je palo, sam proizvod je netaknut, a jedino je pakovanje stradalo. Ako ste nespretni i trapavi kao ja ovo je korisna informacija, jer svva moja prethodna rumenila su pri padu  postajala prah. Tako da još jedan LIKE za NYX ruenilo.

Proizvod No 6.
ESSENCE matirajući transparentni puder

Ovo je novi proizvod u mojoj kolekciji,  koji je kupljen u martu. Razlog za njegovu kupovinu jeste blog tanjicabb i njen youtube kanal gde je govorila o proizvodima iz drogerija koje vredi kupiti. Upravo ovaj puder je bio na njenoj listi, pa sam rešila da ga probam. Cena mu je samo 409din. i za taj novac dobijate divan svilenkasti transparentni uder, koji služi za matiranje lica. Od kad sam ga kupila moram reći da ne posežem često za NYX-ovim puderom koji sam već pomenula. Ovaj puder koristim za dnevni look, za posao, a čak ga i ne stavljam preko celog lica, već samo na delove koji se maste - uglavnom T zona. Za večernju šminku i dalj se okrećem NYX puderu, jer poseduje boju i prekriva nepravilnosti. 
Essence puder nanosim četkom za puder, jer se ovaj proizvod ne otire se, ne ostaje u pakovanju, a daje svilenkastu teksturu licu. 
Matirajući efekt je isti kao kod većine pudera koje kupujete u drogeriji, nekih 5 sati. Moje lice je jako masno i mislima da u mom slučajusjaj izbija već nakon 2 sata. :( 




Toliko u ovom postu. Pozdrav!!!

Hvala što čitate moj blog :)

P.S. - Program za editovanje slika koji ovde koristim je vrlo jednostavan i koristan. U pitanju je PHOTOSCAPE, a OVO je link za preuzimanje. Nadam se da vam se sviđa post i da će vam se svideti programčić. 

Dunja beauty junkie ;)



  • Share:

You Might Also Like

0 comments