Amika proizvodi za negu kose!!!

By Beauty junkie - 13.4.14


Već sam pisala o brendu AMIKA koji se zahvaljujući alexandar-cosmetics nalazi na našem tržištu.
O ovom brendu preparata za negu kose ne možete previše saznati putem youtube kanala, ali možete videti neke recenzije proizvoda, pogotovo presa za kosu i figara. Upravo jednu njihovu presu za kosu videćete u videu Camile Coelho - OVDE.
Zahvaljujući ovom videu i ja sam sebi uzela ovu presu, ali o tome je bilo reči u prethodnom postu. 

Kupovina prese za kosu značila je i kupovinu preparata za negovanje kose, kako je ne bih spržila i kako bih je lakše oblikovala. 
Moja kosa je prirodno jako suva i teška za održavanje. Pre sam 2 puta nedeljno išla kod fizera, ali nove finansijske okolnosti naterale su me da sama sređujem kosu. To je značilo mnogo istraživanja o proizvodima i isprobavanje različitih brendova, dok nisam našla onaj koji mi odgovara. A to je AMIKA.


U avgustu prošle godine imala sam napad panike, jer je kosa prestala da mi raste. Kako se farbam mogla sam da primetim da nemam izrastak i da se dužina kose ne menja To je trajalo sve do oktobra i bila sam uplašena, frustrirana i tužna, ali sam i čitala dosta o tome i čak rešila da idem kod lekara da vidim da li je sve u redu sa skalpom i sa hormonima, koji takođe mogu uticati na rast kose. Pre svega toga, rešila sam da se ošišam malo više i da vidim da li će to dati neke rezultate. 
Uporedo sa tim otkrila sam AMIKU.
Napominjem da sam i šampon promenila, izbacila one komercijalne uvozne poput Loreal, Gariner, Glis Kur i drugih i počela da koristim domaći STILL šampon. Kosa mi sad i pored toga što koristim presu 2 puta nedeljno brzo raste i ja sam prezadovoljna.

Što bi babe rekle - Pu, pu! Da ne čuje zlo!  :)

Zaista sam zadovoljna STILL šamponom med i čokolada, ali o tome u nekom novom postu.
U oktobru sam sebi kupola presu i proizvode AMIKA za negu kose - Kremu za kosu koja se ne ispira i njihovo ulje za kosu. Ovi proizvodi su ujedno bili preporuka zaista ljubaznih devojaka na štandu alexandar-cosmetics u tržnom centru UŠĆE.

Live in cream - Krema koja se ne ispira ( 250ml )



Ovo je krema koja se stavlja na kosu prosušenu peškirom i omogućava lakše ravnanje kose. Krema ima sjajne čestce i zaista je kremasta, nemasna i brzo se upija u kosu... DIVNA JE!!! 
Od kako je koristim kosu je mnogo lakše ispraviti i to samo jednim prelaskom prese preko pramena, sa temperaturom oko 170 stepeni. 
Na slici je moja krema, slikana upravo sad, koju sam kupila u oktobru 2013. god. Kako vidite proizvod se stvarno sporo troši, jer na kosu do ramena dovoljno je pola pumpice. Do sada nikada nisam pritisnula pumpicu do kraja i ne znam koliko proizvoda izađe. Cena kreme u Ušću je bila 1830.din. Na sajtu alexandar-cosmetics cena je nešto niža, kao i u drugim njihovim objektima. 
Ovo je ulaganje u vašu kosu koje se zaista isplati. 

Krema sadrži DIMETHICONE silikon za koji kažu da je štetan.
Ako taj silikon ne stavljate na koren kose nema neželjenih uticaja. Njegova uloga je u stvaranju filma na vlasi kose koji će je sačuvati pri korišćenju proizvoda za stilizovanje, a pored toga služi i za glačanje dlake. Nije dobro koristiti ga u šamponima, upravo on je bio razlog prestanka rasta moje kose. Ne spira se vodom već šamponima koji u sebi imaju sulfate  što je u principu svaki šampon.

BITNO - većina "markiranih" šampona iz drogeria ima uz sulfate i dimethicone, što nije dobro za kosu. Preporučujem vam da koristite šampone domaće proizvdnje, običan šampon breza, kopriva i sl. 
Ja najprijatnije iskustvo imam sa STILL šamponom MED I ČOKOLADA. Kupujem ga u marketu AMAN, i 400 ml košta 249. din. Ovo je ujedno način da uštedite na kupovini šampona, a novac potrošite na proizvode poput maski za kosu i preparate za čuvanje kose, kao što je ova krema.
Još jedan odličan proizvod jeste ALLIN šampona za kosu - crveni. Jakog je mirisa, jer mu je osnovni sastojak beli luk. Uloga mu je u smanjenju opadanja kose i bržem rastu iste. Bočica od 200 ml košta 445. din. što ja malo skuplje u odnosu na obične šampne. Ovaj proizvod je izuzetno tečan, jer je mešavina vode u kojoj su stajale biljke koje su naznačene na pakovanju i male količine sulfata, pa ne peni mnogo. Meni jedna bočica treje tačno mesec dana, što je 8 pranja. Kosu morate šamponirati dva puta. Veće pakovanje bi bilo bolje, jer ovako imate utisak da ga potrošite za tili-čas, a nije ni jeftino.

JOŠ O AMIKI!!!
U ponudi AMIKA proizvoda je i malo pakovanje kreme za kosu, od 6 ml, koje je dovoljno za jednu upotrebu. Na ovaj način možete da probate proizvod, ili da ga kupujete po potrebi, ako vam cena većeg pakovanja ne odgovara - preskupo vam je.

AMIKA - ulje za kosu 10 ml



Još jedan proizvod koji je došao sa presom i kremom. Slika levo je proizvod u bočici od kapi sa oči, jer je pakovanje od 10 ml meni bilo vrlo nepraktično. Na slici vidite koliko proizvoda još imam. Flašica od kapi je napravljena za 5 ml kapi, ali u nju staje cela bočica ulja, i dozer na vrhu je vrlo praktičan. Od oktobra ostalo je još 2-3 ml, a ni jedno pranje kose nije prošlo bez upotrebe ovog ulja. Kupujem ga sigurno opet i to veće pakovanje od 30 ml. Pakovanje od 10 ml sam platila 450. din. na Ušću.

Ulje je jako masno i  ja bukvalo koristim samo 5 kapi, u poslednje vreme i na mokru i na suvu kosu, a ponekad i drugi ili treći dan, ako imam elektriciteta u kosi i dlačice štrče na sve strane.
Ulje hrani kosu, brzo se upija, sprečava pucanje krajeva i ne masti kosu.
Ima istu ulogu kao bilo koje silikonske kapi za kosu, ali je mnoooogo masnije. I ono sadrži DIMETHICONE, ali već sam rekla kako se ovaj proizviod ispira.
Ulje se stavja na same krajeve kose i možete proći rukama kroz kosu kako biste potrošili sav proizvod koji ostane na dlanovima. Kosa je sigurno nahranjena i sjajna i to se primeti. 

Od kako koristim ove proizvode dobijam zaista puno komplimenata o izgledu moje kose. Ljudi obično ne veruju kad kažem da je sama stilizujem i negujem i da ne idem kog frizera. 

Kao i krema za kosu i ovaj prizvod ima samo moje pohvale. Neverovatno je da 10 ml proizvoda traje više od 6 meseci, što vam govori o kvalitetu proizvoda i potvrđuje da su profi proizvodi za kosu mnogo isplativiji od onih koje kupujete u drogeriama.

DA SUMIRAMO!!!

Proizvodi AMIKA su jako kvaliteni, lepo dizajnirani i zaista poseduju odličan odnos cene i kvaliteta.

Sigurno ću ponovo kupiti oba proizvoda, i probati neke nove.
Toplo ih preporučujem svima koji imaju suvu kosu i koji je sami stilizuju. Razlika u kvalitetu kose je primetna već nakon prve upotrebe, a ako ih koristite duže videćete kako vam je kosa lepa, sjajna i negovana.

AMIKA je najbolji izbor za vašu kosu 100%.


Do sledećeg gledanja POZDRAV!
Dunja Beauty junkie.

Pred kraj evo i slike njihove prese koju imam. U pitanju je keramička presa, koja košta 5 490. din. Kupla sam je preko sajta alexandar-cosmetics i poštarina je izašla 240. din.
Presa je sjajna, ali potvrdu toga bolje ćete videti u videu koji sam gore pomenula.




Pozdrav! 

Hvala što me pratite! :)






  • Share:

You Might Also Like

0 comments