Best from Golden Rose!

By Beauty junkie - 11.12.18

Brend sa kojim najduže sarađujem, ali čije sam proizvode volela mnogo pre naše prve saradnje jeste Golden Rose. 
Sigurna sam da već znate da je ovo turski brend koji je dugo prisutan na tržištu, ali poslednje 2 godine značajno su unapredili svoje proizvode i poboljšali ukupan izgled brenda. Probili su ih njihovi mat tečni karmini, koji su mi i dalje među omiljenima, a mislim da želim gotovo sve nijanse da imam. 
Zato sam rešila da napišem post u kom ću vam preporučiti proizvode koji su po meni najbolji i vredni svakog vašeg dinara.


Na slici su svi moji favoriti, mada ću u ovom postu pričati i o nekima koji fale i koje treba opet da kupim. 
Ne moram ni da pričam koliko volim njihove karmine, jer na slici možete videti čak 3 tipa karmina koje imaju. 
Tečni mat karmini su mi omiljeni, a imam i svoje omiljene nijanse. Ne moram mnogo da govorim o njima, jer sam ih pominjala čak 3 puta do sada u ovim postovima - klik, klik, klik.
Na mojim usnama oni traju jako dugo. Neke nijanse su postojanije od drugih, ali sa 32 nijanse, koliko ih trenutno ima u kolekciji tečnih mat karmina, mislim da će svako pronaći nijansu za sebe. Moje omiljene nijanse su 16, 09 i 05. Mislim čak da mi je nijansa 16 pri kraju, jer je stalno koristim, i to ne samo na sebi. Stvarno prelepo izgleda na različitim tenovima, nijansama usana i svima se svidi kada je probaju kod mene.
Ujedno nijansa 16 je jedna od najpostojanijih koje imam. Nijansa 05 je njalepša ljubičasta nijansa koju sam probala - jako je tamna, postojana, prelepo ide sa različitim tipovima šminke i jedna je od prvih nijansi koju sam kupila.
Nijansa 09 je prava crvena - ona na koju pomislite kada je šminkanje za praznike u pitanju. Nije ni tamna ni svetla, već baš onakva kakva treba da bude. Uvek kada me pitaju za savršeni crveni karmin, ja pomenem baš ovaj. Znam da je kompanija GR dodala 3 nijanse crvene svojoj kolekciji (mislim da su brojevi 30, 31, 32) i jedva čekam da ih probam i vidim u prodaji. Makeuparena ih je već pokazala na svom Instagramu i rekla da je nijasna 30 njoj savršena, tako da moram i nju da probam.

Pored tečnih mat karmini mislim da se ne priča dovoljno o smart lips hidratantnim ruževima u ovim bucmastim olovkama. Ovo mi je jedna od omiljenih nijansi, broj 14. Ovo su kremasti, dugotrajni ruževi koji se ne skidaju lako sa usana, ali imaju sjajnu završnicu. Jako mi se sviđa dizajn olovke i to što je ova olovka na odvrtanje i nema potrebe zarezivati je. Hoću još nijansi ovih karmina da uzmem, ali nikako da dođu na red u mojoj listi želja.

Uz ove Smart lips karmine na slici su i Mat karmini Golden rose u olovci. Ovo su sigurno najpristupačniji karmini na tržištu, a prelepe su  teksture i savršeni za svaki dan, ali i kad izlazite i treba vam da ponesete nešto sa sobom što je lako za nanšenje, što će vam trajati na usnama i što nećete preplatiti. Ovi karmini su oko 200din i možete ih pronaći u mnogo nijansi, a meni je omiljena 21.


Jedan od proizvoda koji koristim saki dan od kad sam ga dobila, koji je iz nove kolekcije i apsolutno je savršen i odliča jeste novi HD kompaktni puder u nijansi Translusente. Ovo mi je postao omiljeni puder za setovanje ispod očiju i celog lica. Toliko ga volim da sam uzela i nijansu banana, koja nije na ovim slikama.
Ovo nije mat kameni puder - ovo je divan puder satenske završnice, koji je baš zato pogodan za sve tipove kože i to posebno za područje ispod očiju, jer ga neće osušiti niti dati onaj stariji izgled koji daju mat puderi ovog tipa.
Ovo nije puder koji smanjuje masnoću na licu, skuplja sebum itd, ali je toliko lep na licu, prijatan, i postojan da mi je stalno pri ruci i zamenio je sve druge pudere ovog tipa koje imam.
Mislim da je ovo svakako jedan od proizvoda koje morate probati.

Uz njega na slikama je i famozna paleta za konturisanje iz Metals kolekcije. Kada vidite dno na bronzeru, a tek kada vam kažem da sam dotakla dno na hajlajteru janso je koliko je ovo voljen proizvod. Nova je tu već, ali sam vam namerno slikala ovu istrošenu, ovu što je padala i u kojoj se rumenilo polomilo, ali koju nisam menjala i planiram bar bronzer da potrošim do kraja.
Ova paleta ide na sva moja putovanja, jer je mala, kompaktna, nijanse u njoj su savršene, a ima i ogledalo koje je super janso i odlično za šminkanje. Uz nju mi ponekad ništa sem maskare i nečega za obrve ne treba. Bronzer u ovoj paleti možete koristiti i kao senku, a hajlajter ispod obrve i u uglu oka. Ma odlična je i za 1000 dinara bolju nećete naći na našem tržištu, jer bronzere kao što je ovaj teško je naći - nije ni previše hladan, ni previše topao, baš savršen i odličan za konture i za davanje boje licu.


Verujem da ste pored mat karmina čuli i za Golden Rose maskare i koliko ih hvalimo i volimo mi koji se bavimo pisanjem blogova. Na slici mi je jedna od omiljenih maskara iz drogerija, cena joj je između 200 i 300 din, a savršena je. Četkica je mala i praktična, a kako se sasušuje maskara je bolja. Ovo je maskara iz kolekcije Essential i prepoznaćete je po srebrnim slovima na crnoj tubi. 
Pored nje najčešće koristim još jednu njihovu maskaru u srebrnoj tubi koja se zove False Lashes. Četkice su im slične, a obe maskare su postojane i ne mrve se na očima niti muljaju, ali se i teško skidaju sa trepavica.
Pored ove maskare na slici je jedan novi proizvod, mat crni ajlajner Smart liner, sa četkicom kupastog oblika koja je čvrsta i nije preterano savitljiva. Ovaj ajlajner je jako jednostavan za korišćenje, vrlo crn i mat i jako postojan. Koliko je mat najbolje govori to što jedini drugi jako mat ajlajner koji imam je Tarte cosmetics, ali u ognosu na njega ovaj je postojaniji 100 puta, jer mi se tarte razlije na očima za 2 sata, a razlika u ceni je ogromna. Ovaj ajlajner je oko 400din dok je Tarte 2000. Iz ovoga jasno vidite da cena ne znači kvalitet. 
Inače ja smatram da nema potrebe davati 2000 za ajlajner jer možete kupiti jako dobre ajlajnere po mnogo povoljnijoj ceni. I sama sam rešila nakon fijaska sa skupim ajlajnerom da ih ne kupujem više. 


Za kraj da pomenem i tečni puder koji sam potrošila. Ovo je puder koji sam nosila celo leto, pa sve do sada. Jako je mat, postojan i savršen za moju masnu kožu. Koliko je mat najbolje govori to što mogu da ga uporedim sa L'oreal infallible ili Fenty beauty, a cenovno je povoljniji. 
Odlično se ponaša kada je toplo vreme, nije težak na licu i sigurno ću ga kupiti opet. 


Ovo su svi moji favoriti, ono što bih izdvojila i preporučila svakom od vas. Pored ovoga mislim da treba da probate kolekciju Diamond breeze koja ima odlične, svetlucave sjajeve za usta, kao i sjaj za telo, koji smo svi hvalili. To je proizvod koji je stvarno odličan i jedva čekam da u februaru putujem u toplije predele i da ga opet korostim. 

Koji su vaši Golden Rose favoriti? Preporučujete li mi nešto što nisam pomenula ili možda probala. Znam da olovke za obrve svi hvale, ali kad god odem u drogeriju koja ih prodaje gotovo da ih nema. To je sigurno još jedan dokaz da nešto valja. 
Toliko u ovom postu. Nadam se da vam se sviđa. Ako neko u vašoj okolini voli kozmetiku i šminku ovo su proizvodi koji će ga sigurno obradovati kao poklon za Novu godinu. 
Do novog čitanja pozdrav
Dunja. 

  • Share:

You Might Also Like

4 comments

  1. Slazem se da su se u poslednjih par godina zaista poboljsali...
    Pored tecnih ruzeva ja obozavam i one VM u crvenom pakovanju, ajlajnere, lakove za nokte...
    Odlican post ;)

    Novi post ••○○○○••

    http://xbeautyplace.blogspot.com/2018/12/creightons-proizvodi-za-negu-tela.html?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U pravu si lakove sam skroz zaboravila da pomenem. I velvet matte ruzevi su super. Izgleda da ce i ovaj post imati dopunu :)

      Избриши
  2. Probala sam dosta GR proizvoda, a sa tobom se slazem za vecinu ovih koje si nabrojala. Volim HD i False Lashes maskare, iskrena preporuka za njih, kao i tecne mat ruzeve. Jos nisam probala Smart Lips, HD kameni puder i tecni mat puder, ali nameravam. Kristina

    ОдговориИзбриши