L'oreal smooth sugars clear scrub - recenzija

By Beauty junkie - 7.4.18

Znate da negu kože ponekad shvatam i suviše ozbiljno i da volim da imam ustaljenu rutinu koja će dati željene rezultate i mojoj koži omogućiti zdrav i svež izgled uz kontrolu bubuljica. 
Uvođenje novih proizvoda u moju svakodnevnu rutinu nije lako i uvek biram pažljivo šta kupujem i kako koristim. Kod izlaska novih L'oreal pilinga za lice mislila sam da mi neće trebati i da ih neću kupiti, ali kada sam pročitala da su na bazi šećera i da mogu i za usne da ih koristim posegla sam za onim koji ima najlepšu boju, a ujedno je namenjen masnoj koži kakva je moja. 


Danas, nakon par nedelja korišćenja vam donosim moje utiske o L'oreal šećernom pilingu sa semenkama kivija.
U poslednje vreme L'oreal izbacuje nove proizvode za čišćenje i negu lica, počevši od maski za lice, preko gelova i micelarne vode pa do novih pilinga. Svi proizvodi imaju lepu ambalažu koja je primamljiva, elegantna i jednostavna i pri lansiranju svakog od ovih proizvod isti se javljau u tri varijante u zavisnosti od potreba kože i efekta koji treba da postigu. Nije drugačije ni sa novim pilinzima kojih ima 3. Svaki je namenjen određenom tipu kože i rešavanju pojedinačnih potreba koje imaju suva, normalna i mešovita koža.
Pri izboru mog pilinga vodila sam se upravo tim odrednicama, i za svoju kožu izabrala piling sa košticama kivija koji treba da ukloni mitisere sa kože i odumrle ćelije. 
Piling je napravljen od prirodnih sastojaka i sa šećerom pa je pored upotrebe na licu pogodan i za piling usana. 
30 ml ovog proizvoda košta 999 din a ja sam svoj piling kupila na snizenju za 699 din što je bila odlična ponuda. 
Piling dolazi upakovan u staklenu teglicu kroz koju se vidi sama boja piling i semenke kivija. Proizvod prelepo miriše, na slatko i to dodatno doprinosi užitku pri njegovom korišćenju.
Evo šta proizvođač kaže o ovom proizvodu:
Po prvi put laboratorije L’Oreal Paris predstavljaju spoj 3 vrste šećera u kombinaciji sa semenkama kivija za momentalno otkrivanje čiste, sveže kože koja je mekana poput kože beba. Pogodan za lice i i usne. Piling sa eksfolijantima 100% prirodnog porekla. Spoj finih kristala 3 vrste šećera za dubinski, a nežni piling. Semenke kivija, za glatku kožu, i smanjenu vidljivost mitisera esencijalno ulje peperminta, bogato umirujućim svojstvima, i za smanjenu vidljivost nepravilnosti na koži ulje od limunske trave, za čišćenje kože. Osim efekta pilinga, ova kombinacija pruža koži negu. Lagana, gelasta tekstura, prijatnog mirisa, pruža vam jedinstveni užitak u čišćenju kože uz efikasno zagrevanje kojim se koža intenzivnije čisti. 

Piling je namenjen mehaničkom uklanjanju odumrlih ćelija i uklanjanju mitisera. Preporučeno je da se koristi 3 puta nedeljno. Iako na reklami mozete videti kako modeli nanose piling u debelom sloju na lice ja mislim da je to preterano i nepotrebno. Dovoljno je piling staviti na suvo lice na nekoliko mesta i to ne u prevelikoj količini - ja ga stavljam na obraze i čelo malo više nego na ostatak lica, a zatim na nos, slepoočnice i iznad gornje usne kako bih uradila i piling usana. Nakon toga ruke pokvasim mlakom vodom i počnem da trljam lice.
Na ovaj način deo šećera će se istopiti i samim tim piling će biti ređi i lakši za masiranje na licu. Veće površine masiram kružnim pokretima duži vremenski period. Nikada ne stavljajte piling na predeo oko očiju,  jer je koža tu mnogo tanja. 
Uz piling lica radim i piling usana i ovaj proizvod je odličan za to,  jer je nežan dovoljno da ne izgrebe usne, a opet šećer će lepo ukloniti suve delove usana i hidrirati ih. 


Isti uticaj piling ima i na lice. Nisam primetila da uklanja mitisere, ali nakon njegove upotrebe koža mi je vidno mekša. Šećer nije agresivan za kožu i topi se pod prstima, a ujedno drugi sastojci hidriraju kožu i ona izgleda lepo.
Nisam se pokajala što sam kupila ovaj piling i preporučila bih ga svima koji još nisu probali pilinge ovog tipa ili se boje da ih koriste, jer je ovaj piling blag prema licu, ima dve svrhe jer radi i piling lica i usana i odlično moriše tako da ja doživljavam dane kada radim piling kao pravi mali spa tretman, jer udovoljavam sebi. 
Pri povratku iz Belgije prvo jutro sam odmah koristila piling da skinem dubinski sve nečistoće sa lica i da dodatno očistim kožu nakon toliko sati puta. 

Ako nađete ovaj proizvod na sniženju obavezno ga probajte. Verujem da su i druga dva pilinga odlična i ja razmišljam da nakon ovig probam i drugi, namenjen sjaju kože. 
L'oreal me je zaista prijatno iznenadio, jer odavno ne koristim kozmetičke proizvode iz drogerija, jer nisu dovoljni za negu moje masne i problematicne kože, ali ovaj je odličan, jer doprinosi čistom i svežem izgledu kože koji je meni uvek potreban.

Do novog čitanja pozdrav. 
Dunja. 

  • Share:

You Might Also Like

0 comments