NYX TAME&FRAME BROW POMADE

By Beauty junkie - 21.3.18

U današnjem postu konačno pričamo o dekorativnoj kozmetici i novom proizvodu koji sam probala.
Moram priznati da ne posežem često za NYX cosmetics proizvodima, jer nažalost u mom mestu nema Alexandar cosmetics radnje, a kupovina online sa njihovog sajta nije "my cup of tea" zato što nema besplatne poštarine i zato što je smešno što u Srbiji morate platiti poštarinu za svaku porudžbinu, a kod online kupovine na stranim sajtovima  besplatnu poštarinu može dobiti i kada potrošite samo 10 evra, ili 15evra. Srećom od skora je NYX kozmetika dostupna i na sajtu Lilly drogerija, ali i u njihovim radnjama.

Jedna takva radnja je u Ušću i naravno obradovalo me je što među svim sitnicama koje Lilly nudi mogu da nađem i NYX kozmetiku. I mada su mi pred očima bili svi proizvod koje želim da probam posegnula sam samo za par njih.
Danas vam predstavljam njihovu pomadu za obrve koja je uspela da me odušev nakon samo 3 nanošenja, a zašto saznajte u postu.


Ovo je verovatno jedan od retkih postova u kom vam pokazujem proizvod koji je već korišćen, a sve to zbog moj radoznalosti i činjenice da sam naravno pri prvom otvaranju zabila svoj nokat u samu pomadu. 
Taj mali peh učinio je da odmah probam proizvod, pre nego što sam ga slikala, i zaljubila sam se na prvu loptu. 
Moja pomada je u nijansi Brunette, ali mogla bih i tamniju nijasu Espresso da probam. 
Još u prodavnici sam se iznadila kada sam je dotakla prstima i osetila teksturu, jer je mekana i kremasta i ima srednju pigmentaciju tako da se jako lako radi sa njom. 
Bila sam skeptična u vezi sa ovim proizvodon i generalno pomade ovog tipa mi se čine kao previše truda i rada i kao nešto što daje onaj oštar izgled obrvama kao na instagramu čiji ja nisam favorit, jer takve obrve znače i jaku šminku, a to nije za svakoga, niti za svaki dan. 
Često ove pomade izgledaju i kao da imate tetovirane obrve i znaju da se sijaju i daju potpuno veštački izgled svemu. 
Naravno sve je stvar i ukusa i tehnike koju koristite, ali ja lično ne volim Instagram obrve, mada razumem ako vam se to sviđa i vidim da nekima one baš lepo stoje.
Pomada je mekana i lako se razmazuje i nanosi. Za moj ukus najviše mi se sviđa kako je mogu naneti kraćom koso sečenom četkicom za ajlajner i obrve koja je malo gušća - na slikama to je siva, mala RT četkica, koja odlično nanosi ovaj proizvod.
Pigmentacija je odlična. Proizvod nije suviše taman, ni svetao, srednje jake pigmentacije koja je odlična za prirodniji izgled obrva.
Jako lako se nanosi, jer je makana i lepo se razmazuje. Ujedno jako brzo se suši i tada ne možete da je pomerite, pa je potrebno raditi po malo, i paziti na ruku da vam bude mirna da ne biste pogrešili. Lako ćete je skinuti u prvih minut - dva nakon nanošenja, ali kasnije ova pomada ne mrda.


Pomada ima 5g i dolazi upakovana u malu teglu i kartonsku kutiju. Iskreno, od NYX-a očekujem malo bolji dizajn na kutijama, nekako sa više elegancije i smisla - sama unutrašnja pakovanja su uvek lepa, jednostavna i čista, ali kartonska pakovanja su nekako u potpunom neskladu sa ostalim.
Pomada je dostupna u 5 nijansi i ja mislim da će svako naći svoju. Cena proizvoda je 849 din.
Ovo nije proizvod baš za potpune početnike, jer se brzo suši i onda se teže skida, ali ako ste do sada probali olovke za obrve ili senke za obrve ovo može biti sledeći korak.
Kako sam počela obrve da popunjavam ovom pomadom, svi su primetili da su mi obrve drugačije, ali u isto vreme dobijam mnoštvo komplimenata kako mi obrve lepo izgledaju i svi su u čudu kad kažem da ih sama crtam i da koristim jedan proizvod.
Iako sam bila skeptična, ovaj proizvod je potpuno nadmašio sva moja očekivanja, i jedva čekam da probam još novih NYX- ovih stvarčica - sledeći na listi su ajlajneri u boji.

Iskreno mi se sviđa ova pomada i po meni je čista desetka - pigmentacija, trajnost, lakoća sa kojom se nanosi i ukupan izgled koji daje mojim obrvama, ali i mom licu. 
Kako izgleda kada je nosim možete videti na slici sa desne strane bloga, iznad koje piše "ABOUT ME".
Da li ste već probali ovu NYX pomadu? 
Pišite mi svoje utiske i predloge šta je dobro i šta treba probati za obrve. Ja sam pre ovog porizvoda koristila olovke za obrve Auta i GR senku za obrve, a vi?

Do novog čitanja pozdrav.
Dunja!


  • Share:

You Might Also Like

0 comments