SIMPLE skincare light moisturizer

By Beauty junkie - 4.3.18

New post about skincare. I know I write a lot about it but sometimes I just buy new skin care products and other times I buy just makeup. Now it is that time for skin care products and finding new once. I must say that nothing excites me in makeup world and that all looks similar and seen before to me. Is it just me?

Još jedan post o nezi kože. Znam da sam ponekad dosadna, ali trenutno me ni jedan proizvod koji je dekorativna kozmetika ne fascinira niti oduševljava, čini mi se da je sve već viđeno, ali zato kada je nega kože u pitanju stano probam nešto novo i istražujem.
Danas vam pišem o proizvodu i brendu za koji mnogi kažu da je među najboljima u Evropi, a ujedno je jako povoljan, jer se cena proizvoda kreću od 3 do 5 evra. U pitanju je brend SIMPLE skincare i njihov blagi losion za lice ili u originalu light moisturizer.


Today I am writing you about SIMPLE skincare brand and their light moisturizer. This product is one of those that people mention all the time on YT. I heard about it from Nikkia Joy because I see that a lot of times we have similar skin problems and love and hate similar products. 
Simple skincare brand is familiar in Europe, UK, and the USA and they are really affordable. This moisturizer costs between 3 and 5 euro and I bought it on my trip to London. I was really excited to try it because of all good things I heard about it. 
The product has simple and clean design and I really like this green white packaging. You get 125 ml of product and brand says that they make products with no harsh chemicals, no artificial perfumes, and colors. Products are dermatologically tested and non-comedogenic so they are suitable for oily, acne-prone skin. 

Ovaj proizvod je jedan od onih koje često viđam na videima stranih jutjubera, i posebno ga preporučiju kada je nega masne kože u pitanju. 
Brend je dostupan u Evropi, UK i USA, a ja sam ovaj losion kupila kada sam bila u Londonu u superdug drogeriji. Cena je bila manja od 3 funte, a za taj novac dobijate 125 ml proizvoda.
Kod nas ovaj proizvod nije dostupan, ali možete ga naći na sajtu lookfantastic.com mada često može biti rasprodat. 
Pakovanje proizvoda nije baš praktično, jer je bočica veća i plastika tvrđava,  ali i dalje sve funkcioniše lepo i jako lako istisnete količinu proizvoda koja vam je potrebna. Kada budem potrošila više od pola proizvoda videću kako će se ponašati i da li ću moći da u potpunosti iskoristim svih 125 ml. Sam zeleno-beli dizajn je meni vrlo privlačan i izgleda lepo, a uz to sve izgleda jednostavno i čisto. 


My skin is oily in all parts and depending on the weather outside it can be dehydrated or extremely oily. This winter I had more dry patches on my face due to cold weather and wind. This is why I need good hydration and I use two products in day and night time routine to help me have that hydration. I always use some mild moisturizer with hyaluronic acid and face cream on top of it.
This SIMPLE moisturizer I used as a second step for the day and for night time routine just to see results.
It shows that this is really light moisturizer perfect for oily skin. It is light on the skin and absorbs easily into the skin. There's no sticky feeling on the skin and all parts of my face are nourished and look even without dry spots on it.
I think this a perfect way to give your skin all it needs for affordable price and in the summertime, this will be perfect moisturizer.

Brend navodi na samom proizvodu da u njemu nema veštačkih parfema, boja niti jakih hemikalija koje mogu da utiču na kožu - proizvod je dermatološki testiran i nije komedogen što pogoduje ljudima sa aknoznom kožom. 
O ovom losiounu sam najviše slušala od Nikkie (Nikkia Joy) sa YT kanala koji vodi, jer često se desi da nam se isti proizvodi sviđaju i ne sviđaju, a uz to ona ima masnu kožu kao ja. 
Kada kažem masnu kože mislim da mi je cela koža lica masna i da je ponekad dehidrirana, jer joj nedostaje vlage. To je posebno slučaj sada kada je jako hladno i kada duva vetar. Hidratacija sprečava preterano lučenje sebuma i pomaže da koža izgleda bolje i zdravije. Zbog toga ove zime mi je potrebna dvostruka hidratacija u vigu gelastog proizvoda najčešće sa hialuronskom kiselinom kao prvi korak nege, a zatim neke kreme koja će mi dodatno nahraniti kožu.
Ovu kremicu sam upravo koristila kao drugi korak u nezi kože.
Ovo je definitivno lagana krema / losion koji je posebno pogodan za masnu kožu, kako ne bi zatvorio pore ili ostavio težak osećaj na licu. Bele je boje i vrlo lagan, jako se brzo upija i koža je nahranjena nakon njega. Za leto ovoj je savršena kremica, uz to za 500din dobijate 125 ml proizvoda što je duplo i troduplo više od standardnih krema, pa verujem da će vam dugo trajati.



If you have dry or normal skin I think this is not the moisturizer for you and SIMPLE skincare has other option that is called Rich moisturizer and price range is the same.
If you decide to try this product I must say that when I first tried it I wasn't blown away and I thought for some time that this is causing me to break out - but luckily it was something else and I am now using this cream for over a month.
This is mild moisturizer that works and makes my skin healthy and satisfied so it doesn't get dehydrated from wind and cold. When I compare with my favorite day cream, it is less rich and has fewer ingredients like acids that provide deeper hydration but the overall impression is good and I really enjoy using this cream. It is white in color and skin absorbs it quickly. Doesn't have any smell or I just can't feel it.
The only bad side of it is packaging that is nice but also I don't know how it will act when a bottle is half empty. The bottle is from harder plastic and it is not practical when we think about using off the whole product because I don't think it could be squeezed from this it.

Ne znam kako bi se ovakav tip kreme / losiona pokazao na suvoj koži, jer je njoj potrebna veća hidratacija. Ovo je definitivno lagana dnevna krema koja masnoj i mešovitoj koži najviše može da da, a za suvu i normalnu kožu SIMPLE ima i verziju kreme koja se u originalu zove - rich moisturizer. 
Za nekih mesec dana koliko koristim ovu kremu mogu reći da sam baš zadovoljna kako se ponaša na koži. Jako je blaga, a opet dovoljno hidratantna da mi navlaži kožu i da hidrataciju. Iako je hladno nije mi koža suva, niti imam suvih delova. 
Ako je poredim sa Burra dnevnom kremom definitivno je blaža, ali i dalje dovoljna mojoj koži tako da sam zadovoljna izborom. Bila sam jako skeptična i posle nedelju dana mislila sam da mi izaziva bubuljice na koži, ali srećom ispostavilo se da nije krema uzrok. 

If you have opportunity to try this product I am recommending you to do so because you'll spend just a few euros or dollars for nice product that could be your safe lotion for every time when you do not want to spend a lot of money on creams and really good friend in summer days because it is so light on skin.
Hope you liked this post.
Write me if you tired some of the SIMPLE skin care products and advise me what next would you read on my blog.
Till next time... Buy.
Dunja!

Ako ste u prilici da probate ovu kremicu, ako je možete naći u Evropi probajte je. Za male pare dobićete odličan proizvod velike mililitraže koji je odlična podloga i hidratacija za dan za masnu i mešovitu kožu. 
Ako ste probali ovu kremu obavezno mi pišite svoje utiske, ali i da li vam se sviđa post i o čemu biste još čitali na blogu. 
Do sledećeg posta pozdrav. 
Dunja! 


  • Share:

You Might Also Like

2 comments