Empties x 13

By Beauty junkie - 24.2.18

First post about empties products in 2018. year. I have a bunch of products to show you and not all of them are something I'll buy again but some new products made me really happy and I already have backups and use them again.

Prvi post ovog tipa u 2018. godini i počinjemo baksuznim brojem 13, a možda baš zato ova godina će biti posebna i drugačija. Ko zna?!
Postovi o potrošenim proizvodima su uvek među najčitanijim na blogu i u njima sa vama uvek delim utiske o neki super proizvodima koje sam probala, ali i o onima koji mi se nisu sviđali ili su posle određenog vremena zaboravljeni.
U današnjem postu je dosta proizvoda, pa počinjemo sa onim koji imaju najglomazniju ambalažu.


The first product I'll talk about is made in Serbia and it is a shampoo that helps with dandruff from company Biomelem... This one made my scalp and hail clear just after two uses. I have back up of this product and for now, I use just this one for my hair. 
A second product is also shampoo for dandruff and it is known all around the world - Head and shoulders - but this one did nothing for my hair. I used off the whole bottle, it smells nice but really couldn't tell any difference in my hair when I was using it. So this will be a pass for me and I will not recommend it to you.
Two products that I really like and I use both are from Garnier both from line Ultra doux - one is shampoo with honey and the second one is a hair mask with avocado. I used shampoo all the time before I had problems with dandruff and I still love it. Packaging is so nice and I love that is so good for traveling.
Garnier hair mask is one of those I buy when I need a reliable affordable product. I always have 2 or 3 hair masks in my bathroom and this one is a must for me.
Batiste dry shampoo is one of the best in the drugstore but I must say that I think I found better one from Dove still this remains one of those I use all the time and I rebuy. I love the smell of this dry shampoo and that I can always find it at a super affordable price.
Fa deodorant is always in my post but now I may found a better replacement. I need more time to decide but I will make sure to inform you if this is still my favorite deodorant or I found another one.

Proizvod koji sam u skorije vreme počela da koristim i koji sam potrošila, a već kupila novi je svakako Biomelem šampon protiv peruti koji mi je pomogao da se rešim peruti bukvalno nakon samo dva korišćenja. Tečan je i ima blag miris, a trenutno je ovo jedini proizvod kojim perem kosu i za perut je stvarno odličan.
Naspram ovog proizvoda tu je i Head & shoulders šampon koji sam potrošila, ali nikako nije delovao, miris ovog šampona je ok i znam da ga neki voli, ali meni nije pomogao u rešavanju problema sa peruti tako da ga neću ponovo koristiti ili kupiti.
Treći šampon sa slike je Garnier Ultra doux koji sam pre stalno koristila. Sada sam ga zamenila Biomelemom, ali ovo je stvarno dobar i povoljan šampon bez teških silikona. Pakovanje je super, jer je idealno za put, a pored šampona iz iste kolekcije Ultra doux sam potrošila i masku za kosu sa avokadom
Ovo je maska koju stalno koristim i stalno joj se vraćam. Obično u kupatilu imam 2-3 maske pa ih menjam, a kada želim nešto pouzdano, po super cena, a da je dobro za kosu ova maska je uvek moj izbor. 
Batist šampon za suvo pranje kose mi je dugo bio omiljen. I sada imam jedan kupljen u UK, jer mi je bio potreban, a tamo je bio na sniženju, ipak našla sam šampon za suvo pranje koji je za nijansu bolji, a to je Dove, ali i dalje Batist ostaje među omiljenima. 
L'oreal micelarna voda mi je najbolja u kategoriji drogerijskih proizvoda. Korisim je stalno i uvek vijam akcije da je kupim na popustu. Koristim ovu sa plavim čepom, jer je namenjena masnoj koži.
Fa dezodorans je tu kao i u svakom postu do sada, ali možda sam našla proizvod koji mi se više sviđa, a iz DM-a je. Vreme će pokazati.😉
Do tada verna sam ovom proizvodu i svima ga preporučujem, jer nema štetnih sastojaka, a miris je odličan.


On the picture below you'll see a lot of products for skin care. It's one of those months when you use off a lot of skincare so you need small treasure to fill in all again.
As you can see I used my day and my night skincare cream - both made from Serbian bran Burra. I am in love with these products and buy them again and again but now I am trying something new so my skin doesn't get used to these products.
Also, I have here an empty jar of my hyaluronic gel cream also made by Serbian brand called Lipo cosmetics. I have another one open so you know I love it. I think this product is as good as The Ordinary hyaluronic acid + B5.
From The Ordinary brand I have here salicylic acid in a small bottle of 15 m. I have backups of this product because it is great for spot treatment of my blemishes and acne. I love it and this one is most affordable from all others in the market.
Here it is an eye cream from Avon. This one was a total miss. I never used it all. I haven't seen any benefits from it and also this one burns under my eyes and that feeling makes my eyes watery.
NYX dewy setting spray I loved a lot and it is good to spray over eyeshadows to make them more vibrant. I love it more like that then a setting spray I before my UD all nighter I used it a lot. Definitely one of the good one from a drugstore. This one is for a dewy finish but it looks good on oily skin as well.
Golden rose mascaras are one of the best from a drugstore and they are always under 3$. The silver one has a skinny wand and it is one I like the most, pink one was good but somehow it started to feel different on the eyes and make my eyes watery after few hours so I had to say goodbye to it.
Rest of the picture is filled with face masks and as you can see all are sheet masks and some masks for blackheads. Most of them are form Korean skincare brands

Na slici ispod videćete uglavnom proizvode za negu lica. Došao je onaj mesec kada baš sve kreme potrošim odjednom i kada mi treba pravo malo bogatstvo da ih ponovo kupim. Uvek imam neke zalihe, ali nekad se desi i da mi zafali baš onaj omiljeni proizvod. 
Kao što vidite potrošila sam i dnevnu i noćnu kremu Burra kozmetike i sada čekam da ih dopunim, jer noćne nema u prodaji, a trenutno probam i nešto novo kako mi se koža ne bi prezasitila ovih krema i da bih imala zamenu u slučaju da opet nema u prodaji Burra krema.
Tu je i Hijaluron gel krema Lipo kozmetike, koju sam ponovo kupila, jer daje odlični hidrataciju mojoj koži. Stavrno je volim i preporučujem svima, posebno nama sa masnom kožom.
Od brenda The Ordinay sam potrošila njihovu Salicilnu kijselinu koja mi je omiljeni proizvod kada su bubuljice i akne u pitanju, jer služi kao tretman za njihovo sasušivanje.
Tu je i Avon krema za područje oko očiju. Ovo je proizvod koji mi nikako nije odgovarao, jer nisam videla nikakve efekte ni rezultate, a uz to me je jako pekla ispod očiju i oči su mi od nje suzile. 
NYX prej za setovanje šminke - Ovo je odličan proizvod iz drogerija i dugo sam ga koristila dok nisam probala UD all nighter, a pored toga ovaj sprej je odličan za pojačavanje intenziteta senki. Daje blistav izgled koži, a odlično se pokazao i na mojoj masnoj koži, jer stvarno produžava trajanje šminke na očima i licu.
GR maskare su nešto što dugo koristim i jako su dobre i povoljne. Na slici su dve - srebrna i roza. Srebrna mi je jedna od omiljenih, jer ima jako tanak češljić i odlična je za razdvajanje trepavica, gustinu i izduživanje. Roza ima jednostavan, standardni češljić i jedno vreme mi je bila odlična, ali nakon par meseci počele su oči od nje da me peku nakon par sati nošenja tako da sam morala da se pozdravim sa njom. Oči mi inače nisu osetljive i ovo mi se ne dešava, pa nisam sigurna zašto je baš ova maskara izazvala peckanje očiju i suze.
Ostatak slike zauzimaju maske za lice za koje znate da ih stalno koristim. U pitanju su maske u maramici i često kupuje one koreanskih brendova, jer su drugačije i jako zasićene serumima, tako da možete dosta dugo da ih nosite, a višak seruma da iskoristite za vrat, dekolte ili ruke. Mislim da zaista deluju i da moja koža izgleda super zahvaljujući njima u kombinaciji sa ostalim proizvodima koje koristim.


That is all in this post. Hope you like it. What are your most used off products and what do you rely on.
Till next time...
Buy!
Dunja!!!

To je sve u današnjem postu. Nadam se da vam se sviđa. Pišite mi o proizvodima koje vi kupujete iznova i volite. 
Inače kad god završim jedan ovakav post najgore mi je da bacim sva pakovanja u kantu, jer sam svesna da bismo sve mogli da ih recikliramo. Nadam se da će neka od drogerija uvesti tu mogućnost da vratimo ambalažu i možda dobijemo neke poene ili nešto slično, a ujedno tako bismo mnogo pomogli ekologiji i postali osvešćeniji na tom polju.
Do novog čitanja pozdrav.
Dunja!!!




  • Share:

You Might Also Like

4 comments

  1. L'Oreal micelarna, nabolja micelarna svih vremena. :)

    ОдговориИзбриши
  2. I meni je False Lashes maskara bila odlicna, za razliku od ove druge. Loreal micelarnu sam odavno prestala da koristim jer mi je napravila problem na licu, tacnije na kozi iznad usana (vec dugo upotrebljavam Garnierovu dvofaznu i ona mi je super). Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala za komentar. Meni je samo jedna micelarna bila losa, ali valjda mi koza nije toliko osetljiva,ali zato ne smem ni da pridjem maramicama za skidanje sminke haos na licu mi naprave.

      Избриши