winter skin care - moja nega kože zimi

By Beauty junkie - 18.2.18

Every skin type needs different skin care depending on weather changes and conditions. Oily skin can be a little dry and dehydrate in the winter time so extra care is needed. Also, warm weather and sun impact oil production so more oil control is a must for summer time.
This post will show you products I use for skin care in the winter time.

Kada je nega kože lica u pitanju svako godišnje doba zahteva drugačiju negu, i svaki tip kože ima neke svoje karateristike i svoje osobine po kojima ćete znati šta vam je kada potrebno. Moja koža je masna i ponekad dehidrirana. Čini mi se da više proizvoda za negu koristim zimi nego leti, i da moja koža potpuno drugačije reaguje na hladno i toplo vreme. 

Cold weather an wind have an impact on my skin and it becomes dehydrated and dry in some parts. Usually, my cheeks are dry and T zone of my face stays oily. I need special care, extra care for some parts of the face and this time I do not need oil control face products.
I know it is a lot of products when you see all together but I learned over the years how important proper care is and that you need to adjust your skin care depending on weather changes. Usually, I have special winter and summer care and I adjust it over spring and autumn time.

Danas je poprilično koraka u mojoj svakodnevnoj rutini i znam da svi proizvodi na okupu mogu izgledati kao mnogo, ali ja sam se navikla i držim se onoga što mi odgovara. Hladno vreme i vetar zaista promene moje stanje kože pa joj je potrebna dodatna hidratacija, dok joj proizvodi za matiranje kože gotovo nisu potrebni. 


In y everyday skincare I try not to use too many products and I try products that are made in Serbia as well as hyped products in the beauty community. I use some products regularly and I love and talk about these products all the time (Byrra skincare for example). But from time to time I try something new and now I am trying to incorporate some Korean skincare into my routine - I'll talk about them in this post.

My day skincare must be quick and efficient and I have maybe more steps then people will usually have but this is what works for me. In my night time skincare, I have more steps because I have more time for it and I love to treat myself with good skin care products and if they are affordable this is a win.
Rarely happens that I miss skincare because I learned by now how important it is if you have skin like mine that is oily / completely oily and blemish and acne prone. You need to take a good care of t and learn what your skin loves.
My skin now looks the best in my whole life. I look young, fresh, healthy and I love that now U can go out without makeup and now I use less makeup than before.

U svojoj svakodnevnoj nezi kože trudim se da koristim dostupne proizvode koji nisu preskupi, a najviše volim što mogu da koristim proizvode domaćih kompanija. Svakako svi znate da hvalim Burra kozmetiku, bez koje bukvalno ne mogu, a novo otkriće je Lipo kozmetika čije proizvode vidite na slikama, a post o ovom fenomenalnom domaćem brendu koji parira svetski poznatom The Ordinary je već na blogu.

U poslednje vreme ubacila sam i neke proizvode koreanske kozmetike i svoje utiske o njima podeliću u ovom postu.

Mogu slobodno reći da dnevna nega kože ima manje koraka od noćne, što je i razumljivo obzirom da ujutru želim sve to da obavim brzo i krenem na posao. Nisam baš ranoranilac i ne volim ujutru da ustajem, pa zato moja nega kože mora biti brza i efikasna i kada imam samo 5-6 minuta za nju.
Retko kod mi se desi da propustim negu kože i uveče je gotovo nikada ne propuštam. Svakodnevno primetim kako mi  se koža menja i mada sada imam više godina mislim da mi koža sada izgleda mnogo bolje nego kada sam bila mlađa i imala mnogo problema sa aknama i bubuljicama. Sada znam da držim sve pod kontrolom i jako sam zadovoljna ukupnim izgledom.


My day skincare routine starts with a gel cleanser. I use Cosrx good morning gel cleanser that everyone talks about. I wasn't too sure how it is when I tried it f the first time, but now I can say that this cleanser is gentle to the skin and it leaves it fresh and clean without dry feeling. In cold, winter time I really enjoy this because soaps can leave my skin dry and tight feeling. This product comes in a 150ml tube and I have this one for more than two months. 
This cleanser is Korean skincare and it costs around 11$ that is not too affordable so I can't say you must have it - regular soap with tea tree oil can also be used as a daily cleanser for oily skin and it works great and costs less.

The important thing to know when it comes to skincare is how you apply products - first use liquid once and after that ticker once. That way you will get the most from every product and they will not intervene one with another and stop benefits that you should get form proper skincare.
After morning face wash I use Salicylic acid 2% - The Ordinary one and I use it as a spot treatment.
If I have more spots on my face I use Azelaic acid suspensor that is also from The Ordinary brand but this product is more suitable for night time care especially if there is a sunlight in the daytime because these acids - salicylic and azelaic need sun protection during the day.

Next step for my oily skin care routine s moisture to the skin and I use products with Hyaluronic Acid - now I use a product made in Serbia, brand called Lipo cosmetics - Hyaluronic gel cream or I will use The ordinary Hyaluronic acid and B5. Both are easily absorbed into the skin and they are a good option for oily skin people because they provide enough hydration for skin do not clog pores and skin doesn't become oily as it would during the day.
After this part, I use day cream and the best one I found is Burra day cream. It is also made in Serbia and I use the 5th jar of it. This is by far the best moisturizer for oily skin and only product that I found that can comper to it is The Ordinary Natural moisturizer - and both are great in winter and summer time. 

Moja dnevna nega počinje umivanjem i za to korostim u poslednje vreme Cosrx gel za umivanje. Reč je o koreanskom brendu i ovo je proizvod koji svi hvale. Kupljen je na sajtu iherb.com za nekih 8$ mada mu je redovna cena 11$. Ne mogu reći da je ovo povoljno, jer kada ovakve proizvode koristite svakodnevno lako se potroše. Tuba ima 150ml i gel je providne boje. Jako je nežan i prijatan, a njegova prednost je što očisti kožu, a ne osuši je. Lice je glatko, čisto i nije suvo posle njega. Skoro dva meseca mi traje ova tuba i imam još proizvoda u njoj. Sigurno ću ga kupiti opet kada bude na akcij, jer mi jako prija iako sam iskreno govoreći prvo bila neodlučna da li vredi ili ne. Svakako nije nešto što morate probati, jer i drugi gelovi rade isto, a možete koristit i sapun da se umijete i očistite lice. 

Kada nanosite proizvode na lice bitno je da idete od tečnijih ka gušćim kako bi se sve upilo lepo i kako gust proizvod ne bi blokirao druge proizvode. 
Moja nega počinje Salicilnom kiselinom, ako imam bubuljice i ovo je proizvod koji se koristi za ciljano nanošenje. Ovu kiselinu kupujem sa sajta Deciem i brenda je The ordinary. Ako imam većih nepravilnosti na licu koristiću Azeličnu kiselinu istog brend, ali samo ako napolju nije sunce, jer ovu kiselinu više koristim u noćnoj nezi kože, a kada je nanosite na lice potrebna vam je i zaštitna krema sa SPF-om.

Sledeći korak je hidratacija - tada koristim neku laganu gel kremu sa hialuronom - trenutni izbor mi je Lipo kozmetika hialuron antirid gel. Koristim već drugu bočicu i zaista mi prija, jer je jako lagan i lepo i brzo se upija. Druga opcija za nas sa masnom kožom je The Ordinary hialuron + B5. Ovaj dodatni korak u nezi me je potreban kako bih sačuvala svoju  kožu od hladnoće i vetra.
Nakon ovog gela nanosim kremu koja je bogatija i doprinosi nezi kože. Naravno moj izbor je uvek Burra dnevna krema. Trenatno probam i neke druge, ali Buri se uvek vraćam, jer su sastojici savršeni i jako prijaju mojoj koži. 
Jedina krema koju koristim pored Burra kreme je The Ordinary Natural moisutrizer koja je odlična za nas sa masnom kožom, jer ima taman dovoljno hidratacije da spreči spoljašnje uticaje na koži i da nahrani kožu kako se ne bi previše mastila. 


When it comes to night skincare I have few more steps because I can afford it.
I always, but always take off my makeup -  I think I have never slept with makeup since high school. I use micellar water to remove makeup and I prefer Loreal one but now I am using Mixa micellar water.
After that, I use bar soap or cleanse Cosrx that I mentioned for deep clean of my skin.
If I use bar soap I always use one with tea tree oil because this oil makes oily skin super clear and makes all bacterias go away.
In the night time, I use tonic with fruit acids AHA and BHA acids that really helps my skin.  This is the only step I miss some time but I really see a difference in skin, how it feels and looks when I do not use it.
Next step is a Q10 serum that helps with the aging of the skin and lines that you have. Oily skin is blessed with less aging than other skin types because of excessive oil production. When skin is dry it gets older quicker. This serum is from brand LIpo cosmetics and it is made in Serbia, super affordable and nice and I compare this brand to The Ordinary because of similar products and similar price point.
The last step is night cream and my favorite one is from Burra cosmetics and it is their night cream. I tried it just a few months ago and I love it. It will be too much for my skin in the summertime but now when it is cold and windy this cream helps with a dryness of my skin and dehydration.
An extra step in my skin care can be Salicylic acid or Azelic acid - I use them depending on how much spots I have on my face.

Noćna nega ima malo više koraka, jer mogu da izdvojim vreme za nju. 
Uvek, bez izuzetka skidam šminku micelarnom vodom - trenutnno imam ovu Mixa micelarnu, ali najviše volim Lorealovu. Njom samo skidam šminku, a nakon toga sledi umivanje ili Cosrx gelom ili sapunom sa uljem čajnog drveta. 
Sledeći korak u nezi je tonik za čišćenje tilca sa voćnim kiselinama, koji ponekad i preskočim, ali primetila sam da mi koža mnogo bolje izgleda kada ga korstim. 
Nakon tonika nanosim serum sa enzimima Q10 koji proizvodi Lipo kozmetika. On pomaže oko sprečavanja znakova starenja i kod prvih bora.
Salicila i azelaiča kiselina su i u noćnoj nezi kože opcionalne i u zavisnosti koliko imam bubuljica na licu odlučujem da li ću koristit jednan ili drugi proizvod.
Noćna nega posle Q10 seruma podrazumeva moj novi favorit za negu masne kože, a to je Burra noćna krema, koju sam tek probala i zaljubila se u nju. Prva tegla je potrošena, ali kako je nestašica ove kreme i ne mogu da je kupim dnevna krema Burra kozmetike sada mi služi i kao noćna krema dok ne obnovim zalihe. Ova krema mi je odlična za hladne dane, jer je masnija i tokom noći nahrani moju kožu u potpunosti. Za leto će mi verovatno biti previše masna, ali i tada Burra dnevna krema ne izostaje iz moje nege.

I use more than just this I have a special care that I use every 4 days or once a week. My special care products are face masks, sheet masks form Korean brands. I buy them at a local drugstore but also I  buy some special once at site iherb.com. On this site you can find Tony Moly masks but also much more and every month they have more K-beauty products. I feel lie with masks I get more moisture and I really think that they help overall feeling in my skin and I will use them till I feel I have benefited from them.

Dodatna nega za moju kože na svaka 4 dana ili bar jednom nedeljno jeste nega maskama za lice. Kupujem najčešće maske za lice u maramici, jer su jako praktične i lako se nanose. Maske kupujem u DM-u ili Lilly-u,a pored toga neke kupujem sa sajta iher.com. Volim koreanske maske, jer je njihova kozmetika poznata i učinkovita, a ovakve maske se kod njih koriste mnogo duže nego u zapadnom svetu. Od domaćih proizvoda posebno mi se sviđaju Multiaktiv maske za lice koje imaju tri koraka i svaki je odličan.


I hope that all this have helped someone who has similar skin to me. I tried so many things from high school when I got acne and blemish on my skin but what is the most important about skin care is that you need to know your skin. You should listen what it tells you and how it reacts to changes. Never try more than one new product, always listen how it reacts to weather changes, no one knows your skin better than you, remember that.
Till next post...
Buy!
Dunja!

Ne znam da li ste pohvatali sve, i shvatili koje proizvode koritim kada... Trudila sam se da vam prenesem što više korisnih informacija. Pre svake nege kože bitno je da poznajete svoje lice, svoj tip kože, da osetite kako se ona ponaša u kom vremenskom periodu i da saznate šta joj prija. Niko neće poznavati vašu kožu bolje od vas samih i zato slušajte šta vam poručuje i kako se ponaša. 

Ako imat predloge za dobru dnevnu i noćnu kremu za masnu kožu pišite mi ih, treba mi još neka kremica kao opcija kada nestane Burre. 
Do novog čitanja pozdrav!
Dunja!

  • Share:

You Might Also Like

5 comments

  1. Interesuje me koji piling koristis?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Cao. Tonik sa vocnim kiselinama funkcionise kao hemijski piling tako da one klasicne mehanicke pilinge ne koristim kako sam probala ovo. Mnogo je finije i bolje za moju kozu i lakse za koristiti.

      Избриши
  2. Poštovana Dunja, već neko vreme čitam tvoj blog i iskreno najviše me je privukla činjenica da se borimo sa istom kožom lica i odusevljenje tvojim potpuno otvorenim stavom o tome, što nije baš često. Zainteresovala sam se za Lipo kozmetiku posle tvog posta, i htela sam da te zamolim za savet oko njihovih proizvoda, jer je tvoja borba ipak mnogo više stručnija, a ja još uvek nisam našla odgovarajuću kombinaciju proizvoda pored pregršt probanih.
    Znači generalno masna ,debela i problematična koža, pregršt zatvorenih komedona koji čačkanjem eskaliraju u katastrofe,zimi dehidrirana i naravno trideseta godina na pragu te se pojavljuju i prvi znaci starenja (predeo ispod očiju uglavnom).Videla sam da si Lipo uporedila sa Ordinary koji je tebi pomogao, te sam se ponadala da rešenje postoji i samo mi je potreban savet oko odgovarajućih Lipo preparata. Hvala ti unapred, divan ti je blog i svako dobro u daljem radu ti želim ! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na divnom komentaru. Lipo kozmetika ti zaista moze ponuditi svastas Ja licno koristim hijaluron gel kremu za hidratacijuh a sad sam uzela i lipogel koji je za bubuljice jos ga probam i nisam potpuno sigurna kako funkcionise. Moja preporuka je da posaljes mail Lipo kozmetici i odes kod njih da ti provere kozu i oni ce ti reci sta sve mozes da koristis. Ako nisi iz BG pisi mi na FB ili Instagramu gde mozemo lakse i bolje da komuniciramo.

      Избриши
  3. Dopada mi se tvoj post.
    Zapratila sam te, pa ako želiš uzvrati.
    Nova sam znacilo bi mi tvoje mišljenje, pa komentariši ako ti nije problem.
    https://mysweetworld9.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши