Best makeup products in 2017.

By Beauty junkie - 3.1.18

Happy new year if you are reading this on the day I posted. 
I am so happy to share with you my favorite products of 2017. and I divided then into two categories - first one is makeup and second one will be skin and hair care.
I must say that this year brought me a good products I have had a luck to get some stuff from UK and I bought products I wanted for so long that now I must say that my makeup kit is almost complete. That is why I put resolution in new year to buy just makeup I need and to use products I have.
Also I made promise to myself not to buy makeup in 3 months and I started that in December. Hopefully I will make it.

Sreća Nova godina. Nadam se da ste uživali u slavljuu i da ste i sebi i drugima poželeli mnogo lepih stvari. Jako sam uzbuđena zbog svega što predstoji u 2018. jer sam planirala toliko toga i zapravo ovaj post objavljujem sa nestrpljenjem, jer želim da sa vama podelim svoje favorite od prošle godine i da ih zajedno komentarišemo.
2017. godine sam uspela da kupim toliko dobrih proizvoda za šminkanje, da se domognem nekih dugo željenih proizvoda i kupim nešto u inostranstvu. Šminkanje je moja istinska strast u kojoj uživam, koja me inspiriše i smiruje. Sada mogu reći da je moja kolekcija šminke skoro kompletna i da mi gotovo ništa drugo ne treba i zato sam sebi zabranila kupovinu šminke 3 meseca, pa ćemo videti kako ću ovom izazovu odoleti. Prvi mesec je bio decembar i dobro je prošao, videćemo šta će biti za ostala 2.

Now let's talk about product I was in love with in last 12 months. I must say some came at the end of the year but stole my heart while others are long favorites of mine.
I will show you what eye shadows I consider as must have for complete makeup look, also I will show you which palettes are just right and enough for makeup in a life time.
So this is best makeup for me in last year...

A sada da započnemo priču o omiljenim proizvodima koje sam koristila prošle godine. Neke sam otkrila na kraju 2017, ali su brzo postali deo moje svakodnevice i neki su pravi dragulji u mojoj kolekcij. Pričaćemo i o skupljim i jeftinijim proizvodima i zašto su mi bili favoriti.
Pa da počnemo...


I have few palettes that I used during whole year and some favorite eye shadows. I got Naked 1 palette this year but as you'll see it is not in my favorites and now I would recommend to you to buy one of these 4 palettes from picture below instead of Naked palette.
Which palettes are these you will find out next.

Pričaćemo o paletama koje sam izdvojila. Iskreno uz ove 4 palete ništa drugo vam ne treba - imaćete potpuni "makeup look", jer se u njima nalazi sve što vam je potrebno za svaršenu šminku za svaku priliku. Videćete 3 palete koje je moguće kupiti dok je Colorpop paleta sastavljana od njihovih pojedinačnih senki koje sam ja birala i njihova imena videćete ispod. 


As you can see these 4 palettes are my favorite. With these 4 you have complete makeup look. You have products for face and eyes and I can't be more happy about having them. 3 palettes are made by brands and Colourpop one is palette that I made with single shadows from this brand.
Latest addition to my makeup bag is Juvia's palace Magic palette and Tarte face clay one. I will have full review about Juvia's palette and you will see colors on my eyes and all swatches. I can say that this palette has most creamy and pigmented shimmery eye shadows that I own. Matte shades are a little dry but colors are beautiful and pigmented.
Tarte face clay palette is one I use for face and eyes. Full post about this palette is here and I can say that Tarte shadows and bronzers in this palette are so soft, creamy and good that I think these are best matte shades I have and I prefer this one over my Naked 1 palette.
BH cosmetics highlighter palette is one I use the most. I always go back to this one even when I try other highlighters. Post about it is here and you can see from picture that I use it a lot. This is affordable palette that costs around 20$ but you can always find good deals on BH cosmetics site and buy it for less money. 
Colorpop custom made palette become a mast for me in last few months. I bought single press eye shadows from Colourpop three times and came up with this. All shade names will be listed on picture below. I like these shadows and how affordable they are. Some of them are so good and so beautiful in color and pigment that I always use them and prefer them that some expensive once.



Kada pogledam ove 4 palete moram reći da sam oduševljena svakom pojedinačno i verujem da će zvučati glupo, ali toliko sam  srećna što ih imam, kao kad dete dobije omiljenu, dugo čekanu igračku. Najnovija paleta u mojoj kolekciji je ona koja je najduže čekana Juvia's place Magic paleta senki - šarena, prelepa, divna. Uskoro će na blogu biti zaseban post o njoj, ali ova paleta kao što vidite ima prelep dizajn i senke u njoj su neverovatno pigmentovane, a sjajne senke su mekane i puteraste i najbolje koje posedujem. Mat senke su malo suve, ali pigmenti u njima su neverovatni i sve ovo je razlog što volim ovu paletu i smatram da u svojoj kolekciji morate imati jednu Juvia's place paletu.
Još jedna miljenica sa ove slike je Tarte Face Clay paleta o kojoj sam već pisala ovde i koja je nadmašila svojim kvalitetom UD Naked 1 paletu koju sam takođe konačno probala prošle godine. Ova paleta sardži senke za oči i bronzere, tj. pudere za konturisanje koji će pomoći da oblikujete lice. Sve nijanse su neutralne, mekane i divno pigmentovane. Paleta me je oduševila odmah i stalno je korstim. Definitivno je proizvod koji je odličan za one posebne prilike i ako sebe želite da častite kvalitetnom paletom čija cena je preko 6000din zaberite baš nju. 
Ako vam je to mnogo novca u ovom postu pokazaću vam i jeftiniju alternativu koja je za svaki dan.
Treća paleta je moja miljenica među hajlajterima koju koristim svaki dan od kada sam je kupila i kojoj se stalno vraćam čak i kada probam neke druge, skuplje proizvode. U pitanju je BH cosmetics spotlight paleta hajlajtera. Savršena paleta za 20$, koju često na njihovom sajtu možete naći na sniženju i kupiti u pola cena. Kvalitet je odličan i ovo su definitivno moji omiljeni hajlajteri. Post o ovoj paleti je takođe tu.
Za kraj par reči o paleti koju sam sastavila od senki Colourpopa. Kupovala sam ove senke u tri navrata i nekako se ispostavilo da su se ovih 12 izdvojile. Savršeno staju u malu praznu paletu, a sa njima su mogućnosti za kreiranje različitih izgleda neograničene. Neke od ovih senki su mi omiljene među svim drugim pomenutim, neke imaju jedinstvene nijanse i posebne su. Svakako za 4$ ove senke su savršene. Odnos cene i kvaliteta je odličan, a ja obožavam da radim sa njima i igram se. Još jedan post o svim ovim nijansama će biti na blogu, a do tada nijanse su napisana na slici gore.


One affordable palette that is definitely worth your money is new Golden Rose melas contour palette that has 3 products for face. If you can spent 50$ on Tarte try this one it is just 10$. All shades are well coordinated and look so good on skin. Highlighter is so shiny on skin and this is thrue everyday palette and as you can see it is used every day now.

When it comes to foundations and face products I can say that I like more drugstore once.
Last Maybelline relist 24 hours super stay foundation is the best one I tried this year. I use it daily and I have used off one bottle already. You can find full review of this post on blog and I can say that this foundation proved to be so good for oily skin. I heard that it gets to oily on some skins but that is not case with mine. I do not use primer with it and I can use it without concealer. I have tree shades now and I will buy more.

If we talk about concealers I will sat that still Catrice liquid camouflage one is the best for me. I tried Colorpop one but it doesn't have that much coverage and I use it on daily basis but this one is so good for special occasions and full coverage one but can be a little drying on skin and can show all dry patches if you have dry under eye area.

Best setting powder for me last year was RCMA no color powder. If you have oily skin this is for sure best powder you can use. It doesn't have white cast on face and it looks great on pictures. Packaging is to big and hard to use but if you disregard that powder is worth it and abroad it is super affordable.

Setting spray of the year is UD all nighter. It is the best for me and I can be sure when I using it that my makeup will be put whole day. Pump on this one is great but mine stopped working even though I have half of bottle.

Not forget about mascarac. Most affordable ones are the best for me for sure in 2017. I used Golden Rose silver one and it is the best affordable mascara I own and second one Essence I love extreme is my old favorite that I buy when other mascaras don't work on me. So if you need good mascara no need to spet 20$ these are just 3$ and they are great.

Kad smo već kod paleta pokazaću vam i odličnu, pristupačnu paletu koju sam dobila krajem godine, a koja je savršena za konturisanje lica, a dostupna je za manje od 1000 din. Reč je o GR Metals paleti koja je namenjena konturisanju lica. U njoj su tri proizvoda - broner, rumenilo, hajlajter - koji su odlično ukombinovani i pigmentovani i ovo je prava palete za svakodnevno šminkanje koju ja stalno koristim. O svim novim GR proizvodima pričala sam ovde.

Omiljeni puder ove godine je definitivno Maybelline 24 Super Stay tečni puder koji se pojavio pre par meseci. Posvetila sam mu poseban post, a u godišnjim favoritima je s razlogom - ovo je definitivno jedan od najboljih pudera za masnu kožu koje sam probala. Prekrivanje mu je savršeno, kao i trajnost i mada neki kažu da im se na licu jako sija, ja nisam imala takvo iskustvo. Koliko ga  volim govori i slika , jer imam 3 nijanse, jedna bočica je skoro prazna i planiram da kupim još. Za 1000 din dobijate neverovatan puder koji ja obožavam.

Korektor koji volim i ove godine je stari favorit Catrice liquid camouflage. Drogerijski korektor koji ima odličnu moć prekrivanja, prelepo izgleda na koži i nikuda se ne pomera niti se skuplja u borama oko očiju. Zna biti malo suv za suvu kožu, ali za mene je najboljli. Probala sam i druge korektore, ali ovome ni jedan ne parira.

Masnoj koži je neophodan puder za setovanje i fiksiranje šminke, ali i za potpuno matiranje koje će pomoći da šminka duže traje. Tu je moj omiljeni proizvod RCMA no color powder - pravi setujuči puder u prahu, koji je transparenta, koji se odlično stapa sa kožom, ne daje veštački izgled i matira me najduže od svih. Ovo je puder koji je jako pristupačan u inostranstvu, ali da biste ga dobili ovde kod nas morate platiti 14$. Nedostatak ovog pudera je svakako pakovanje, ali ako nađete svoj način za korišćenje, ovaj proizvod će vam trajati jako dugo.

Kad smo već krenuli redom pričajmo i o spreju za setovanje koji najviše volim i koji sam stalno koristil u prošloj godini. To je UD all nighter sprej za fiksiranje šminke koji zaista pomaže da ona traje duže. Ovaj sprej je odličan za masnu kožu i ima super pumpicu koja lepo rasprši sprej. Moja se nažalost malo pokvarila iako mi je još pola bočice ostalo, ali svakako ću ga iskoristiti. 

Još dva proizvoda sa gornje slike i prelazimo na karmine. 
Kao što vidite dve super jeftine maskare su moji favoriti za prošlu godinu. GR maskara je jedna od boljih koju sam rpobala, jer ima malu i preciznu četkicu i na trepavicama pravi čudo. Essence I love extreme je maskara kojoj se uvek vraćam kada druge nisu ništa posebno. Za 300 tj. 400 dinara možete kupiti jednu od ove dve maskare i biti sigurni da vam nije protrebno 2000 din da bi vam trepavice izgledale super. Uložite te pare u neki drugi proizvod ili ih sačuvajte kako biste kupili nešto što dugo želite.


Lip products of this year definitely were Golden Rose matte lipsticks as always and their smart lips. Also I just love Colourpop satin liquid lipsticks. Formula is so soft and long wearing that I love having them and using.
I will list all colors and about products you can read on blog in separate posts. I know a lot of you already heard how good some of these are and it is true. I don't thing any matte lipsticks can beat GR when it comes how good and affordable they are. Smart lips are new, satin finish and long lasting.

Ako pričamo o proizvodima za usne moji favoriti se ne menjaju.
O GR mat tečni karminima i vrapci na granama znaju, jer ih svi pominjemo i to sa razlogom, jer za malu cenu dobijate odličan, dugotrajan mat karmin koji ne suši usta i čije boje su odlične. Moje boje su na slici i možda ćete videti da je broj 16 skoro prazan, jer je najčešće korišćen.
Novi Smart lips Golden Rosa su mi brzo postali omiljeni - kremasti su, pigmentovani i dugo traju na usnama.
Colourpop satenski tečni karmini su mi takođe favoriti, jer mogu biti mat ili satenske zaršnice, prelepih su boja, pigmentovani i dugo traju na usnama. Mislim da se o njima ne priča dovoljno, a stvarno su posebni. Malo je teže doći do njih, ali nikako nemoguće ako pratite njihov sajt.

This is all. Maybe you expected much more but this time I just choose product I use frequently and I really, really love and would recommend to others. All these products are like this and I would like to hear from you if you have tried some products I recommended  and what do you think about it.

In next post I'll speak about best skin and hair care from last year.
Till then...
Buy!
Dunja!

I to je sve u  ovom postu. Izabrala sam za vas samo proizvode koje stalno koristim, koji su me oduševili i koje bih vam rado preporučila bez žaljenja. Naredni post će biti o omiljenim proizvodima za negu lica i kosu.
Do tada pišite mi koji su vaši favoriti za 2017. i šta nam je zajedničko.
Do novog čitanja...
Pozdrav!
Dunja


  • Share:

You Might Also Like

6 comments

  1. Osim većine ovih paleta, sve sam spomenute proizvode spomenula i znam zasto ih svrstavas u svoje favorite, te se mogu pridruziti tvojim recima da su najbolji, GR ruzevi definitivni must have svake devojke, Maybeline puderi-vrhvrhvrh jos su sad na nekoj ludoj akciji, preporucujem, a najpre bih volela da probam ove palete, izgledaju bozanstveno! Odlican post draga Dunja!

    Happy New Year 2018!♥
    My blog: http://thestoryofagothic.blogspot.rs/
    New post is here, visit me! Malefica ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na komentaru. Nadam se da ces probati neke od ovih paleta jer su stvarno sve odlicne, a neke vrlo pristupacne.

      Избриши
  2. Super post! Prvi put sam na tvom blogu i mnogo mi se dopada, zapratila sam te pa ako želiš uzvrati <3

    Vildana from Living Like V
    INTERNATIONAL GIVEAWAY ON MY BLOG

    ОдговориИзбриши
  3. Srecna Nova, Dunja, i sve najbolje! I ja rado koristim GR tecne mat ruzeve i False Lashes maskaru. Smart Lips sam gledala pre par dana u Liliju ali nisam kupila nijedan, ucinilo mi se da su previse sjajni za moj ukus (ili se varam?). Preporucujem da probas Deborah Velvet Matte tecne ruzeve, imam jedanu nijansu zasad i odusevljena sam. Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sve najlepse u Novoj godini Kristina. Smart Lips nisu presjajni, ali nisu ni mat, meni odgovara ta doza sjaja, a sto se tice predloga moracu da zadem do Deborah stalka, jer dugo nesto njihovo nisam probala.

      Избриши