Domaći brend koji me je oduševio - domaća verzija brenda The Ordinary

By Beauty junkie - 25.12.17

Moja koža ovo godine je mnogo napredovala i popravila se zahvaljujući odgovarajućoj nezi.
Koliko god govorila o tome čini mi se da ne mogu dovoljno da naglasim koliko je nega kože bitna posebno ako volite da se šminkate ili ako imate neki problem na koži. 
Kiseline i odgovarajuće kreme su moju kožu očistile i sada imam čisto lice i zaista sam zadovoljna ukupnim izgledom. Iako znam koji mi proizvodi odgovaraju neophodno je da ih s vremena na vreme menjam kako mi se koža ne bi navikla na proizvode i vremenom prestala svojstva i prednosti koje sam imala zahvaljujući korišćenju tih proizvoda. 

Za kožu je bitno da i kombinacija proizvoda bude prava. 
Ali priča o proizvodima koje trenutno koristim i kako negujem kožu zimi je za neki drugi post koji će se uskoro naći na blogu. Danas pričamo o domaćim proizvodima koji zaista deluju, imaju odličan sastav i karakteristuke i uz to po ceni i kvalitetu slobodno ih možemo nazvati domaći The Ordinary.

O kompaniji Lipo kozmetika sam saznala na jednom druženju sa Burra kozmetikom gde su mi govorili o potrebama moje kože i posebno moju kožu testirali. Upravo to nesebično deljenje i preporuka brenda kom verujem odveli su mena sajt lipo kozmetike gde sam pogledala proizvode koje imaju. Videćete da su podeljeni u tri kategorije i da postoje proizvodi za individuallnu i profesionalnu upotrebu, kao i proizvodi za mezoporaciju.
Sve podele i podvrste proizvoda su zahtevale dosta čitanja i poznavanja samog sastava preparata, pa sam rešila da ih kontaktiram meilom i predstvaim svoje stanje kože i osobine kako bi mi oni preporučili šta iz njihovog asortimana da probam.
Odgovor sam dobila u roku od jednog dana i tako sam se odlučila da prvo probam samo dva proizvoda, a kasnije možda i više.

U svojoj prvoj porudžbini kupila sam tonik sa AHA kiselinama 5% i hijaluron gel koji je za hidrataciju lica. Nakon ova 2 proizvoda kupila sam još 2 - Q10 antirid za predeo oko očiju i usana kao i Q10 serum koji se nanosi pre noćne kreme.
Danas pričamo o mojim utiscima nakon korišćenja sva 4 proizvoda - hijaluron gel i tonik sa voćnim kiselinama koristim već 2 meseca, a druga dva proizvoda oko 3 nedelje i već neke utiske sam stvorila.


Prvo par reči o toniku sa voćnim kiselinama, tj. sa AHA kiselinama. Njih vrovatno vidite na mnogim proizvodima kao bitne i potrebne sastojke koji poboljšavaju stanje kože i ukupan izgled njen. Kiseline su koži potrebne, jer one vrše blagi hemijski piling kože, koji otklanja odumrle ćelije i na površinu izbijaju nove, mlade ćelije koje automatski čine da koža izgleda bolje.
Koncentracija od 5% je mala i ona je odlična ako tek počinjete da koristite kiseline na licu, jer ćete ih polako uvoditi u svoju rutinu i sprečiti moguće crvenilo, koje se ponekad javlja ili neke jače iritacije. U kompaniji lipo kozmetika ovaj proizvod možete naći u dve varijante - 5% AHA kiselina i 10%.
Ovaj proizvod se nanosi noću nakon skidanja šminke i umivanja i treba da odstoji koji minut na koži pre nanošenje kreme na lice. Uz to tokom dana morate koristiti neki SPF faktor koju god kiselinu da stavljate na lice.
Za moju kožu ovaj tonik je odličan, ali možda i malo blag. Nikakve reakcije i iritacije nisam imala. Koža ga je odlično prihvatila i tek nakon 2-3 nedelje svakodnevnog korišćenja primetila sam da mi koža reaguje i da se malo ljušti na čelu, ali ni na jednom drugom delu. Tonik je jakao prijatnog mirisa i podseća me na  neke žvake iz detinjsta - ali to ujedno znači da ima parfema u sebi, pa budite obaztivi ako vam je koža osetljiva.
150 ml ovog proizvoda košta 330 din i ovo je odlična cena za proizvod koji dobijate. Iako ovaj tonik ima samo AHA kiseline u koncentraciji od 10% možemo ga donekle porediti sa popularnim  The Ordinary -  AHA 30% + BHA 2% pilingom sa kiselinama.
The Ordinary u svom proizvodu ima mešaviinu AHA i BHA kiselina i veći procenat istih, ali  zanimljivo mi je što se proizvod slične namene može naći kod nas i mislim da je odlično probati ga pre nego što kupite proizvode koji imaju tako jaku koncentraciju kiselina kao The Ordinary.
Ovo vam može biti prvi korak u uvođenju kiselina u negu kože i načn da više naučite o njima i svojoj koži.
Pri tom slični proizvodi koštaju mnogo više, a Lipo kozmetika svakako svojom cenom parira svima.

Sastav: Aqua, Glycolic acid, Lactic acid, Propylene glycol, Glycerin,  Potassium hydroxide, Sodium citrate,  PEG-40 Hydrogenated castor oil, Phenoxyethanol/Ethylhexylglycerin , Parfum



Hijaluron antirid gel je proizvod koji me najviše podseća na The Ordinary serum Hijaluronska kiselina 2% + vitamin B5 koji sam korostila. Ovo je gel krema koja je odlična kao prvi korak u nezi kože tokom dana, jer ćete na nju naneti dnevnu kremu i hijaluron će pomoći da se više vode i dobrih sastojaka prenese u vašu kožu. U zimskom periodu ovo mi je neophodno, jer je moja koža dehidrirana i voda joj je potrebna više nego obično. 
Gel je prijatan na koži, jako se brzo upija i pri tom hladi. Mislim da je uz tonik ovo proizvod koji mi se najviše sviđa i sigurno će ga redovno kupovati, jer u letnjem periodu ovo mi može biti jedina dnavna nega.

30ml proizvoda je 550din.

Sastav: Aqua, Phospholipide, Yeast extract, Propylene glycol, Glycerin ,St.John`s Wort (Hypericum perforatum) Extract, Yarrow (Achillea millefolium) Extract, Linden (Tillia cordata) Extract, Matricaria (Chamomilla recutita) Extract, Alcohol, Sodium Hyaluronate, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Sodium Carbomer, Phenoxyethanol/Ethylhexylglycerin, Parfum.



Q10 antirid krema za predeo oko očiju i usana - ova je proizvod bez kog moja koža ne može jer su mi zimi posebno usne suve, a u poslednje vreme i predeo ispod očiju. Iako im posvećujem posebnu negu uvek mi treba još zaštite, jer suva koža znači brže dobijanje bora. 
Krema je velikog pakovanja od 50ml i trebaće mi dugo da je potrošim. Specifična je jer u sebi ima narandžaste kuglice koje su jako prijatne na koži i pod prstima se rasprše i stapaju sa kremom. Krema je ređe teksture pa i na njoj i na hijaluron kremi čuva zaštitni poklopac kako bih mogla da ih nosima sa sobom i ne mislim da će se prosuti ili preliti u veći poklopac kreme. 
Jošnisam videla neko dejstvo na moje bore, ali mogu reći da je hidratacija koju ova krema pruža dobra i da pomaže mnogo oko izgleda područja ispod očiju i oko usana i pri tom ne pecka kao što znaju neki proizvodi. 

30 ml - 660din

Za ovaj proizvod nisam našla sličan na sajtu The Ordinary, ali ako analizirate sastav ovog proizvoda možete videti koliko je dobar.

Sastav: Aqua, Glyceryl Stearate (and) Ceteareth 20 (and) Ceteareth 12 (and) Cetearyl Alcohol (and) Cetyl Palmitate, 2-octyl dodecanol, Decyloleat, Theobroma Cacao Butter, C12-15 Alkyl benzoate, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Vitis Vinifera (Grape) Seed oil, Aloe vera gel, Algae extract, Glycerin, Cetyl alcohol, Stearyl alcohol, Dimethicone, Phospholipids, Saccharomyces Lysate Extract, Lactose (and) Cellulose (and) Hydroxypropyl methylcellulose (and) Ubiquinone, Tocopheryl Acetate, Carbomer, Caffeine, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum.



Q10 serum je proizvod koji podseća na antirid i koji koristim uveče pre noćne kreme kao dodatnu hidrataciju i zaštitu kože.
Kao i prethodna krema koja u sebi ima enzim Q10 i ovaj serum koji je gotovo vodenaste strukture ima narandžaste tačkice /kuglice koje se nanose na kožu i pod prstima se stapaju sa ostatkom proizvoda. Serum je u pakovanju od 30ml i ima pumpicu koja dozira jako malu količinu proizvoda koji može da se nanosi na lice, ali i na vrat i dekolte, što ja rado činim. Iako piše samo par kapi, ja moram da priznam da mi je za celo lice vrat i dekolte potrebno 5 pumpica, ali obzirom na malu količinu koja se istiska jednom pumpicom, ovo nije mnogo proizvoda kada pogledamo na koliku  površinu kože je nanosimo.
Sastav ovekreme je takođe savršen i gotovo da nema neželjenih sastojaka.
Jako se lako upija i daje odličnu hidrataciju mojoj koži. Kakav efekat na bore ima ne znam, jer zahvaljujući moj jako masnoj koži nemam bore po licu i čelu.

30 ml - 780 din

Sastav: Aqua,  Isopropyl Myristate, Caprylic/Capric Triglyceride,  Glyceryl Stearate (and) Ceteareth 20 and Ceteareth 12 (and) Cetearyl Alcohol (and) Cetyl Palmitate, Decyl Oleate,  Glycerin, Tocopheryl Acetate, Coenzyme Q10, Glyceryl Stearate, Panthenol, Cetearyl alcohol, Dimethicone, Phenoxyethanol/Ethylhexylglycerin,  Xanthan gum



Mislim da LIpo kozmetika zaista ima odlične proizvode koji imaju jako pristupačnu cenu - uz to pored ova 4 proizvoda u njihovom asortimanu je i C serum - sa vitaminom C, koji takođe možemo porediti sa The Ordinary, Niacim serum koji je baš kao Niacin koji ima brend The Ordinary o kom sam pisala ovde. Tu su i retinol i AHA krem i drugi proizvodi koji pokazuju da kompanija zaista prati trendove u kozmetici i nezi kože i kako su domaći brend zaslužuju svu našu podršku i afirmaciju, jer se do sada pokazalo da ono što je napravljeno u Srbiji zaista poseduje kvalitet i često su ti proizvodi daleko isped konkurencije koja dolazi sa svetskog tržišta.

Imate sve moje preporuke da probate ovaj brend - pišite im i daće vam savete za negu kože. Takođe kod njih lično možete otići da se posavetujete o svojoj koži ili pronaći na njihovoj web stranici gde se savetovanje sledeće održava. 
Ja planiram da probam još proizvoda i možda odem na tretmane kože koje imaju, a koji se vrše sa njihovim proizvodima. Mogućnosti su velike baš kao i sam asortima Lipo kozmetike, pa posetiti i njihovu FB stranicu gde se nalaze cene svih proizvoda pod opcijom Shop.

Srećan Božić svima koji danas slave, a ostalima do novog čitanja...
Pozdrav!
Dunja!!!

  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. Predivan post draga ❤❤

    Ukoliko želiš pogledaj moj blog. Nova sam,pa bi mi neizmerno značilo 💋😄

    ОдговориИзбриши