TIME'S UP / VREME JE...

By Beauty junkie - 26.1.18

Time's up... The line you had to hear last week in every media. Time is up for treating women as not equal and time is up for tolerance towards sexual harassment. Golden globe promote this and all women attending this event wore black to support each other and to show the world we are equal when it comes to salary, positions in the entertainment world and worldwide, but also to make a statement towards sexual harassment that women experience more than man and often from men.  
But in my post, I would like to say time is up for women who promote themselves on social media as a sexual object and also allow others to think of women as a sexual object in general. 

Vreme je!!! Verujem da ste čuli za izraz "Time's up", koji se pojavio prošle nedelje i koji je obuhvatio sve medije, jer se tiče pokreta za jednakost među polovima i prestanak seksualnog uznemiravanja i maltretiranja žena. Na dodeli Zlatnog globusa sve žene koje su posetile glamurozni događaj nosile su crno u znak podrške i portesta kako bi pokazale da su ujedinjene u rešavanju ovog problema, u postizanju jednakosti za žene na svim poljima i kako bi povećale svest o seksualnom uznemiravanju koje žene širom sveta svakodnevno trpe. 
U ovom postu nećemo se baviti ovim temama na način koji je to prikazano u medijima, ja želim da pričamo o tome kako mi, žene utičemo na sliku koju drugi imaju o nama i kako same možemo da doprinesemo da se ta slika žene kao seksualnog objekta promeni. 


You will find on social platforms a lot of popular people and a lot of popular women showing their body constantly so they could get more attention from followers and be more recognized in media.
The family that promotes body image and sexual pictures on social platforms the most is Kardashian-Jenner. Pictures that these ladies post frequently are an image that they provide to followers and the sad truth is that youngest of them has most followers and most sexual content of all. 
What is wrong with pictures like this?
Why shouldn't you follow this trend and shouldn't post a similar picture online? Why should we stop supporting this image of women they promote I'll address in this post. Also, this is just my opinion and I am completely aware people will react to this differently. But I would like you to share with me your thought on these questions and react on people not treating you equal as men or others.

Na društvenim mrežama pronaći ćete mnogobrojne poznate kako dele i postavljaju slike na kojima su bez odeće, u kupaćem kostimu ili provokativnim pozama. 
Sigurno u tome prednjači klan Kardašijan-Džener koji skoro svakodnnevno pažnju privlače slikama sa minimalno odeće, u provokativnim pozama i sl. Žalosno, ali tačno, najmlađi član ove porodice, Kajli ima milionski auditorijum koji je prati, a njene slike su najprovokativnije u odnosu na slike njenih sestara. Ne zaboravimo da Kajli ima samo 20 godina, kozmetičku kuću i mnogobrojne pratioce, ali njena transformacija od devojčice do devojke praćena je mnogobrojnim hirurškim intervencijama koje su uobličile njen današnji izgled i koje su je transformisale. Njeni pratioci su tinejdžeri, mahom, i njen uticaj na ovu mnogobrojnu populaciju, koja je u najtežim i najkritičnijim godinama je nasumnjiv. Ono što se po mom mišljenju javlja kao problem tolikog uticaja porodice Kardašian-Džener je njihov stav koji imaju prema ženskom telu i njihova neobazrivost kada, kako i šta postavljaju i kakvu sliku i poruku to prenosi.
Zašto je pogrešno postavljati obnažene slike na socijalne mreže?
Zašto ne treba da pratite ovaj trend? Zašto se treba suprotstaviti trendovima koje porodica Kardađian-Džener i drugi uticajni u zajednicama i na društvenim mrežama promovišu? Ovo su pitanja na koja odgovaram iz mog ugla, kao žena i devojka, kao neko ko smatra da se o tome ne govori dovoljno, a trebalo bi. 
Zlatni globus nam je dao priliku da otvoreno govorimo o slici koja se o ženama stvarna putem društvenih mreža i kako pojedinci utiču na to, ali i kako sami možemo da promenimo tu sliku.
pictures taken from Instagram - slike su preuzete sa Instagram profila
Posting naked pictures on social media or pictures in underwear and bikini that are not advertise of some company that will see millions all over the world will make image of you as you are just body, just flash and all attention you will get thru sexual impact posts and sexual pictures will reflect in you being treated as a sexual object. This way you are the cause of women being treated all over the world like sexual objects, seeing them as a body, just that or acting towards them in that way.
Don't get me wrong I had my part in this showing pictures of me in a bikini and on my holiday but when we get the bigger picture all that celebrity people do and how they behave impacts a lot more than mine picture. Awareness of your body and loving your body does not mean showing them every day without clothes. Sometimes clothes will show more than the naked body and will be more sexy but appropriate.

It is time to find different role models and does not support this type of self-promotion that impacts all of us, all women and men, that shows women as sexual objects and is a core of problem because if women between them do not support equality and proper treatment we can expect others to do so.

Kada govorimo o golišavim slikama na društvenim mrežama od kojih svakako prednjači Instagram, možemo reći da je trend slika u donjem vešu ili kupaćem kostim onaj koji se često javlja. Verujem da svi mislite kako je ok postaviti ovakve slike, ali kada govorimo o samopromociji, o predstavljanju sebe kao tela, koje se pokazuje, govorimo o potpuno drugačijem pogledu. Ako na vašem profilu preovlađuju ovakve slike utisak koji dobijaju vaši pratioci i oni koji dođu u kontakt sa vašim sadržajem potpuno se menja. Na ovaj način i vaši pratioci će u vama videti samo slike golog tela, a komentari koji su neprimerni ili imaju seksualnu konotaciju svakako će biti prisutni. Ako kao osoba koju prate milioni imate mnoštvo provokativnih slika, verujem da će većina u vama videti seksualni objekat i ujedno vas tako tretirati. 

Ako pokušavamo da govoirmo o jednakosti, kao žene, same moramo da vodimo računa kako se predstavljamo i da li slika koju šaljemo o sebi je ista kao slika koju drugi vide i tumače. Ja lično smatram da je ovo srž problema i da su nam potrebi drugačiji uzori i oni na koje se ugledamo. Jedino tako možemo govoriti o jednakost.

Also isn't is so strange that these ladies mentioned in my post didn't reply or react to movement #timesup and didn't wear black to help other.
Also on my pictures shown in this post, you will see beauty influencers do the same, act the same and do not think about the influence they have on the audience that follows their work.
I think it is important to make difference between real life and people that show that online, acting the same was you would and of those who play life online without thinking it true what will this show, what message will we get.

Nakon svega rečenog zaista nije začuđujuće što gore pomenute dame nisu podržale pokret #timesup i nisu nosile crno taj dan.
Ali da tema ovog posta ne bude jedna porodica i da ne kažemo da su one jedini uzrok problem, videćete slike poznatih i uticajnih sa YT ili IG koji takođe sebe promovišu na sličan način, objavljujući slike koje šalju poruku - gledajte moje telo, to sam ja. Smatram da postavljanje sadržaja na društvene medije u današnje vreme mora biti promišljeno i svako mora stajati iza onoga što postavi kao da su njegove reči.
I sama sam kriva i sama sam nesvesno uzela učešće u ovakvom pogledu na žene i na seksualnost postvljajući svoje slike u kupaćem i ne misleći o poruci koju to šalje.

It is strange that humankind started communication true pictures on stone and now in 21st centuries, Instagram does this in the same manner but with more technology and more impact on the whole world.
Did we move forward when it comes to this because nowadays pictures on IG are just pictures and fewer people reading capture and this is what we need to think about when we post - what is the message behind it and what are we saying without words.

So in the end right question is in the picture - Do these pictures show who women are? 
Who you are as a woman and what is your message to the world? Share your thoughts, your dreams and be brave to say no when needed and say yes when you want to.
Until next post...
Buy!
Dunja

Nije li čudno što je čovečanstvo komunikaciju počelo pomoću slika u pećinama, a danas u 21. veku imamo IG koji poruke prenosi slikama, komunikacija koja nije naprednija od prapočetaka, ali jeste mnogoljudnija, viralna i tehnološki fascinantna. IG je postala mreža u kojoj se poruka šalje slikama i sve manje ljudi čita zaglavlje nekog posta, a to je razlog više da pazimo šta slikom želimo da poručimo i da li oni koji primaju poruku vide isto što i mi. Sve što je online ostaje zauvek tu i prati vas, neizbrisivo je, baš kao i slike na kamenu koje se čuvaju vekovima. 
Zbog toga odgovornost svih nas je veća i treba misliti unapred šta i kako postavljamo i kome je ono namenjeno, kao i ko je publika koja to čita. Možda ovo izgleda kao previše, ali ako se odlučite da imate javni profil na IG morate imati svest o tome da ste podložni i pohvalama i kritikama javnosti i da će svaka vaša reč proći bezbroj filtera, ljudskog oka, ili uma koje Instagram ne može da predvidi.


Zato na kraju ovog posta ostavljam vam da razmislite o pitanju koje je na slici - Da li ove slike predstavljaju šta znači biti žena?
Do novog čitanja...
Pozdrav!
Dunja

  • Share:

You Might Also Like

0 comments