Is it that good or just hyped - RCMA no-color powder

By Beauty junkie - 26.8.17

Today I bring you review of one product I see all over the YT ans Social media. It is RCMA no-color powder, that is suitable for all skin types makes your skin flawless and oily free.
This powder I saw firs on channel Kathleen Lights and also as a statement product in Wayne Goss makeup kit. I wanted it for a long time but it is not that available in Europe like in the US. I bough it form beautybay.com and it costs around 14 euros. IT's not that cheep but you get a lot of product and it should be life saver when you have oily skin and do makeup on others.

Posle dužeg vremena opet ja. Čekajući pakete sačekao me je i kraj meseca sa malo postova, ali nameravam to da promenim što pre, tako da nas očekuje brdo noviteta i recenzija bar narednih meseca dana i više. 
Izgleda da je avgust bio zatišje pred buru. 
Danas vam donosim recenziju dugo očekivanog proizvoda koji je jako hvaljen na društvenim mrežama. Zato proveravamo ima li opravdanih razloga za te pohvale ili ne. 
U pitnaju je RCMA no color powder, kako kažu najbolji puder u prahu za matiranje i setovanje šminke. 


This powder comes in plastic clear bottle with black top that has big holes in it. This is usually the biggest flaw that everyone speak about and I am totally on the board with it because this packaging is not working good and makes you loos a lot of product if you put it directly on the brush from the cap.

I tested this powder on different foundations and on top of the foundation but also beneath foundation. These are my thoughts about it:

This is powder that needs good hydration underneath because it picks up dry parts of the skin and shows those as a small dots on the face, at least that's the case with me. This is noticeable only when you come super close, but from the distance it looks perfect, my face with it looks flawless, smooth and nice. It helps to have even skin tone and really makes my skin super matte. I tested it on the hot summer days when I was walking two km and all I can say is that this looks great.
Even if you get hot and sweaty this doesn't mean oil. If you wipe off sweat you will left with soft face mate looking like when you applied powder no need for touch ups.

Puder dolazi u plastičnoj boci sa poklopce koji se otvara i ima izbušene velike rupe. U pakovanju je 3 oz proizvoda ili ti 85 gr što je velika količina. Kupila sam ga na sajtu beautybay.com za nekih 14 eura što nije toliko jeftino, iako često ovaj puder svrstavaju u jeftine proizvode, ali mi ipak živimo u Srbiji. Ako ga kupujete za profesionalnu upotrebu, onda se svakako isplati, a ako uzimate samo za sebe razmislite o tome koliko je vremena potrebno da se jedan ovakav proizovd potroši pa proverite svoju računicu. 

Pakovanje samog proizvoda je ono što mu se najčešće zamera, jer je poklopac vrlo nepraktičan i ne možete pokupiti proizvod četkicom tako da ga ne rasipate.
Slažem se da je vrlo nepraktičan i sve postane neuredno i prašnjavo zbog njega, nađe se uvek na meni, na stolici, podu itd.  

Testirala sa ovaj puder na različite načine, noseći ga sa različitim puderima, i kao puder za setovanje, ali i ispod tečnog pudera. 

Ono što sam primetila u vezi sa ovim puderom jeste da je potrebna dobra podloga i hidratacija za kožu. Povremeno zna da se veže za suve delove kože, ali ne jako već u tačkicama koje su neprimetne kada gledate iz daljine, ali ako se približite jako videćete ih na koži. U svakom slučaju to je primetno kod mene možda se neće desiti kod svakoga.  
Ovaj puder pomaže u ujednačavanju tena i izgleda besprekorno na licu, popuni sve porice i ne izgleda jako i prenapadno, ali svakako pazite sa doziranjem, jer ako ga stavite puno izgledaćete puderasto, ali se i to da popraviti sprejom za setovanje šminke. 

Testirala sam ga tokom ovih toplih dana, dok sam pešaćila 2km i mogu reći da i kada se oznojite i lice vam bude vlažno, neće biti masno. Ako pokupite znoj sa kože lice će vam izgledati kao da ste tek naneli šminku i neće se brže izmastiti. 


The best effect on the skin this powder has when you set it with setting spray. That way you get perfect canvas for makeup. Usually I set it quickly and then on top of it I put bronzer, highlighter and blush and set it again for perfect makeup that will last whole day. This is just for full makeup looks I'm doing on every day you don't have to set it with setting spray but be careful with amount of product you use because if you put it to much it will look to powdery.

Messy cap and powder all over my floor and table is the worst you get from this product. Everything else is perfect.

Only foundation that this powder didn't go well with was my The ordinary foundation, that tends to set into lines around my nose and with this powder didn't look flawless as I used to.

You can see on the pictures below how messy this gets, but powder is so finely milled that really needs different packaging that will be compact and user friendly.

Kada vam je potrebno šminkanje za posebe prilike ovaj puder je sjajan u kombinaciji sa seting sprejom. Ja volim da ga nanesem na celo lice i blago poprskam sprejom, a nakon toga nanosim konture, rumenilo, bronzer, hajlajter i još jednom sve poprskam sprejom kako bih bila sigurna da će šminka trajati ceo dan. 
Pri korišćenju za dnevnu šminku ovo mi nije potrebno. 

Puder je zasita sa razlogom hvaljen, jer odnos cene i kavliteta jeste odličan i puder premašuje moja očekivanja. 

Nije magičan svakako, ali jeste bolji od većine koje sam probala. 
Puder se nije dobro pokazao samo sa The ordinary tečnim puderom, ali možda je to i moja greška, jer sam puder koristila tek jedan dan pa mi je trebalo vremena da se naviknem na to koliko je proizvoda zaista potrebno. 

Puder je fino mleven i zato leti na sve strane, ne ostavlja beli trag na koži, što je jako bitno i najvše će odgovarati nama masnokošcima, ali prelepo izgleda na svima.


In conclusion - this is the product that is hyped for reason and makes your makeup perfect. I tried it on me and others and I am always amazed how it looks and how face makeup looks when I put it on top.
It's not magic I will get oily true out the day but not as much as I used to. My face will look shiny but natural and it keeps makeup on place even with this hot weather outside.

That is all for this post. Hope you like it. 
I am sure that I will continue to use this product and that I'll buy it again. The price is not so cheep if you think about it but it has 3 oz = 85 g and it will last you a long time. 
Till next time... 
Buy!
Dunja!!!

Da zaključimo - ovo je odličan proizvod koji vam preporučujem ako imate masnu kožu ili ako vam je potreban za profesionalnu upotrebu. 
Moja koža nije potpuno mat tokom celog dana kada ga imam, ali se prosija jako malo i izgleda prirodno. Tokom ovih toplih dana poboljšao je celokupan izgled moje šminke i njeno trajanje. 

Toliko u ovom postu.
Nadam se da vam se sviđa i da sam vam dočarala zašto je ovaj proizvod toliko hvaljen i popularan. 
Do novog čitanja... 
Pozdrav!
Dunja!!!

  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. I sama sam citala dosta recenzija na temu istog, te mi je drago da cujem i tvoje misljenje! Odlican post, zaista, veoma opsiran ali interesantan i s velikom porukom. Ja nemam masnu kozu ali mislim da bi mi ovaj proizvod itekako dobrodosao!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Msm da je ovo proizvod za sve i stvarno mnogo lepo izgleda na kozi i pomaze da sminka duze traje.

      Избриши