Summer essentials

By Beauty junkie - 1.8.17

Summer time when weather is hot and you can't wait to get to the pool or sea to jump into the water and cool down is the hardest one to keep your makeup on point. 
In this time I choose to have makeup - Less is more - to keep fresh looking skin and simple but effective makeup that can last whole day.

Leto je period kada svi jedva čekamo odmor i da se bućnemo u nekom moru ili na bazenu. Ujedno, leto je period kada je najteže našminkati se tako da sve ostane na svom mestu, posebno ako se šminkate svaki dan.
Ove godine moje geslo pri šminkanju jeste - manje je više i rukovodeći se time došla sam do kombinacije proizvoda koja mi najviše odgovara i koja mi omogućava da se ceo dan osećam sigurna kada je šminka u pitanju i da ona bude na mestu i ne istopi se od sunca i toplote.

In the picture below you can see all the products I use daily. I chose light coverage and just bronzer,  highlighter and bold lips.
This look is great because even if you get oily it will look ok, not like you are melting and light coverage makes your skin look healthy and natural.
But before everything I must say that good skin care is a half of your makeup routine. My skin looks much better now and that's why I can have light coverage on face. But to be truth it's not so light because I used to one way of punting makeup.

Na slici ispod videćete sve proizvode koje koristim svakodnevno. Sada češće biram šminku koja ne prekriva sve nepravilnost potpuno, a koja će lepo izgledati na koži i ostati ceo dan ista i kada se moje lice izmasti. Iako ne mogu u potpunosti da se oduprem šminkanju i prekrivanju nepravilnosti na licu, moram priznati da je pravilna nega kože pola posla. Od kada je moja koža u dobrom stanju mogu da nosim prozračnije pudere i ne opterećujem se svakom bubuljicom i porom na licu.


For me best foundation at this time is a mixture between BB cream from Gariner and The ordinary full cover foundation. This mixture has lighter coverage and when you apply it with sponge it gets sheer. I use Catrice cosmetics concealer every time I have bigger circles under the eyes or I just put a small amount of foundation. On top of it I put pressed powder and my favorite one is from drugstore Rimmel stay matte.

Tokom ovih toplih dana kao osnovu za svoju šminku korisitm mešavinu Garnier BB kreme za masnu kožu i The Ordinarz full cover tečnog pudera. Iako ovo nije baš lagano prekrivanje ova mešavina čini da moja koža izgleda ujednačeno, sveže i prirodno, a posebno lepo ako se nanosi sunđerom. Pored ova dva proizvoda koristim i Catrice korektor koji ne nanosim uvek, već samo ako imam veće podočnjake - u suprotnom samo nanesem malo pudera na predeo kože ispod očiju. 
Na tečni puder uvek nanesem kompaktni puder za matiranje, a to je najčešće Rimmel stay matte puder, jer se on najbolje ponaša na mojoj koži.


Brows are "must" no matter how much makeup I wear. These days I mix aura brow pencil and Farmasi brow gel. Both brand are available just in the Eastern Europe - Aura is Serbian brand and Farmasi is Turkish brand that is sold as Avon true catalogs.
Product that is star of the show is Farmasi bronzer. This is so beautiful pigmented bronzer that shows almost mate on the skin, but it's not to orange. You must use it with light hand and fluffy brush that will pick up the product and spread it softly on your cheeks. I love it but first time I use it it was so, so, so bad.

Svi znamo da su obrve nešto što je nezaobilazno u šminkanju i obavezne su čak i kada je šminka minimalna. Mogu izaći iz kuće bez maskare, ali bez obrva ne. :)
Trenutno koristim omiljene Aura olovke za obrve i Farmasi gel za obrve koji je novi u mojoj kolekcjii. Još ga probam, ali su utisci za sada pozitivni.
Pored ovog proizvoda probala sam još jedan istog brenda, koji je sigurno zvezda ovog posta. U pitanju je bronzer koji je jedan od najlepših i najpigmentovanijih koje sam probala. Ovo je bronzer koji na koži daje skoro mat izgled, ali nije previše narandžast. Potrebno ga je koristiti u malim količinama i rastresitom četkicom, koja će blago naneti proizvod na lice. Gusta četkica će ga naneti prejako i u mnogo jačoj narandžastoj boji nego što je prikazano u pakovanju.




After bronzer I put just highlighter and I use all the time BH cosmetics spotlight palette. These highlighters are so pigmented and nice on the skin and what is more important they do not show more texture on your skin. You can have subtle glow or on point glow that everybody sees.  
On the eyes I just wear mascara and I put bold lips. I love Milani cosmetics mettallic lipsticks specially purple one and my favorite matte lipsticks from drugstore Golden rose cosmetics in number 5,9 and 15.

Pored bronzera, tokom letnjih dana ne nosim rumenilo, samo hajlajter i ovih meseci obožavam BH cosmetics paletu hajlajtera Spotlight. Sve nijanse u paleti su prelepe, a hajlajteri pigmentovani i sjajni. Mogu se nanositi na lice kako suptilan sjaj ili kao jak hajlajter koji viđate na Instagram slikama. Ovi hajlajteri su odlični jer ne nagašavaju teksturu kože i na njoj traju ceo dan, a cena palete je oko 10 evra.
Na oči nanosim samo maskaru i ceo izgled upotpunim karminom jarkih boja. Ovih meseci posebno volim metalik karmine Milani cosmetic i moje omiljene mat karmine Golden rose u nijensama 5,9 i 15.

 

Whit this subtle and soft makeup look I feel beautiful and my makeup always looks fresh and eye catching. I love all the products I mentioned.
So if you have oily skin and you don't know how to do your makeup on these hot summer days try to wear less makeup and choose product you lave and you know are working on your skin. Don't forget proper skin care and always take off your makeup before going to bad.

That's all in this post. Share with me your summer essentials and write what products you love to wear every day.
Till next time...
Buy!
Dunja!!!

Uz ovakav majkeup look osećam se prelepo ceo dan, a moja šminka ostaje na mestu, daje svež izgled koži i nije jaka na licu. Svi proizvodi koje sam pomenula su mi omiljeni u ovim toplim danima i toplo vam ih preporučujem.
Ako imate masnu kožu i ne znate kako da se našminkate kada je napolju toplo vodite se rečenicom - manje je više i koristite proizvode za koje ste sigurni da vam odgovaraju. Ne zaboravite da pravilno negujete vašu kožu, jer će šminka tako uvek izgledati još lepše.

Toliko u ovom postu. Pišite mi u komentarima o vašim omiljenim proizvodima u letnjem periodu.
Do novog čitanja... 
Pozdrav!
Dunja!!!




  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. Ja sam neko ko se sminka i kad ide na bazen haah tako sa sam se obradovala ovom postu. Jako interesantna rutina,.sjajni proizvodi. Neeke os njih sam koristila i mogu reci da su se pokazali kao sasvim korektni po mene. Meni se dopada nacin na koji se sminkas!

    Visit me, Gothic

    ОдговориИзбриши