New in august!

By Beauty junkie - 17.8.17

I've been little bit off this past few weeks waiting for a lot of orders to come but things didn't get the way I wanted, so today I bring you my new post about some new stuff I got. Next week I'll have another one about one brand that is really god and affordable and available in Eastern Europe.
Hope you'll like this post and that you leave your comments below.

Nisam mnogo pisala u poslednje vreme čekajući neke porudžbine da stignu, neki proizvodi da se pojave, ali sve je nekako kasnilo, pa i ja. Zato vam u narenom periodu donosim čak dva posta o novitetima, jedan danas, a jedan sledeće nedelje o Golden Rose proizvodima. Ujedno biće tu i par recenzija novih proizvoda, jer ima još onih koje čekam.
Danas sa vama delim drogerijske novitete i neke proizvode koje dugo koristim i jako volim, kao i neke nove sa kojima se susrećem prvi put.


This week I decided to buy some new stuff to try new brand and order some favorites of mine. I love that finally I have DM drugstore in my town so I can go there and try product I was looking for a long time. For those of you how are not from Europe this is Germany drugstore chain that has product in their own brand that are Eco friendly and organic. A lot of good and positive reviews I read about them so I needed to try something from their range. I bought one shampoo anti dandruff. This Alverde line is organic, and hand cream that smells beautifully. Also there is a shower gel from Balea range that has sweet smell so perfect. I love all their's shower gels and hand soaps, liquid ones because they smell so nice, sweet and so relaxing I enjoy them all the time.

Prošle nedelje rešila sam konačno da malo kupujem proizvode koji su deo DM brendova - Balea i Alverde. Konačno mi je DM blizu, pa mogu uvek da skoknem i vidim šta je novo i da probam nešto iz njihovog asortimana. Alverde proizvodi me dugo privlače, jer sam mnogo pozitivnih kritika o njima čitala, takođe volim Balea proizvode koji su odličnog kvaliteta, a jako povoljni.
Iz Alverde linije sam uzela šampon protiv peruti (to mi baš treba, jer se mučim ovih par meseci sa njom) i kremu za ruke koja je organska i prirodna kao i svi Alverde proizvodi. Iz Balea linije uzela sam gel za tuširanje. Obožavam njihove gelove i tečne sapune, jer prelepo mirišu i miris se dugo zadržava na koži.

Also I bought third or forth bottle of L'oreal micellar water and new hair spray from Schwarzkopf. One more favorite from this picture is L'oreal infallible matte foundation that is so good for oily skin.
I decided to try some new stuff from Deciem and The ordinary brand so I bought Hyaluronic Acid 2% + B5 moisturizer.
Also for my skin care I took one more solid soap from Farmasi brand with tea tree oil and took shower gel from the same range to try it on my shoulders and chest area.
New compact powder found it's way to my basket and it's Aura mattifier, still not sure what to think about it.

Kupila sam i nekoliko omiljenih proizvoda koje iznova koristim - L'oreal micelarnu vodu kupujem 3. ili 4. put. Tu je i njihov Infallible puder koji je odličan za masnu kožu i morala sam da se podsetim koliko je dobar, jer ga dugo nisam stavila na lice.
Lak za kosu korisim često i uvek menjam i ne kupujem isti, izuzev ovog Schwarzkopf koji mi se baš sviđa, mislim da je prvenstveno zbog mirisa.
Još Deciem proizvoda je tu,  jer sam se navukla. Sada probam The ordinary hidridajući serum - Hyaluronic Acid 2% + B5.
Za negu lica tu je i Farmasi sapun sa uljem čajnog drveta, i gel za tuširanje iz iste linije, jer želim da vidim deluje li na moje bubuljice na ramenima i dekolteu.
U mojoj korpi se našao i Aura mattifier kompaktni puder koji koristim već par dana, ali nisam sigurna kakvi su mi utisci. 


Another package came from other drugstore store with nail polishes and 2 NYX's pigments. I bought two nail polishes from China glaze, they were on a big discount and 2 pigments because I want more of those in my collection. I just love how shiny ans sparkly they are and how good they look on the eyes. On the picture you see pigments in the shades - Constellation and Gunmetal and swatches of these you can see on my Instagram stories.
New mascara is also here and it's old favorite from drugstore - Essence I love extreme - that is so good. These few months I had some issues with 2 or 3 mascaras I bought so I had to go back to something that is well known as a good product. Also itćs Essence so it's super affordable.

Još jedan paket je stigao na moju adresu ovog puta od alecandar-cosmetics. Poručila sam China Glaze lakove za nokte koji su na sniženju (190din) i NYX pigmente, jer ih mnogo volim i volela bih sve boje da posedujem - odlični su za one posebne prilike kada želite da se sijate i svetlucate. Na slici su nijanse Constellation i Gunmetal svočevi su na Insta storiju :).
Uz to tu je i Essence maskara - I love extreme, koja je stari favorit. Poslednjih nedelja oči su mi jako osetljive i već tri maskare mi nisu odgovarale, pa sam se vratila onoj proverenoj. 

And that's it.  All new stuff for now. Write me if you have tried anything form this post and if you want to read about something specific. More new stuff to come next week and some more new product reviews will be on my blog.
Till next time...
Buy!
Dunja!!!

I to je sve. Noviteti, prvi deo, slobodno mogu reći. Jedva čekam da vam pokažem sve GR novitete i da vam pišem o nekim proizvodima sa Beautybay.com sajta koje još uvek čekam.
Imate li neke od ovih proizvoda? Kakvi su vaši utisci ako ste nešto probali? Pišite mi i posetite moj Instagram na kom je nagradna igra do 20.8.2017.
Do novog čitanja...
Pozdrav!
Dunja!!!

  • Share:

You Might Also Like

8 comments

  1. Jako interesantne stvari, draga Dunja! Verujem da ce ti odlicno koristiti.
    Super post.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  2. Koristim FARMASI sapun i kremu za lice od cajnog drveta. Njime se i kupam...paaaa deluje ne potpuno ali deluje samo treba duze vreme jer je prirodan. Uporedo koristim FARMASI peel off masku od limete ta t zonu. Sad ne znam da li id tea tree ili nje ali imam mnooogoooo manje mitisera i smanjila mi se masnoca.
    Kad smo kod dm njihove kupke previse isusuju kozu...
    Sto se tice maskare.. Uffff muku mucim koju orobam...dugo sam oriflame onu ta volumen crvenu i ljunicastu 5in 1...kupimbelu featherlight i tu muka em pece em otpadaju trepavice...
    Sad cu daprobam tu essence dali ce da peku oci...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Potpuno razumem muku sa maskarama. Mene ova ne pece, a cesto me najjeftinije nikada ne peku. Volim Golden rose maskare imaju neka bas odlicne.

      Избриши
    2. Probacu golden rose, davno sam imala onu sa zlatnim čepom i crno pakovanje...nisu me pekle oči...jedi li probala nekad AVON maskare?

      Избриши
    3. Jesam, ali mi ne odgovaraju i peku mi oci.

      Избриши
  3. Za perut preporuka FARMASI BELI LUK ILI CRNI KIM SAMPON.

    ОдговориИзбриши