The Balm Mery-lou manizer

By Beauty junkie - 7.2.17

If you have any interested in makeup this is the product you must heard about.
It's famous, it's all over the social media, YT, FB and Instagram.
It's one of the best highlighters in the world and it's cheaper then others and available in drugstores.

Znam da će ovaj post mnogima biti zanimljiv, jer su proizvodi kompanije TheBalm konačno dostupni u Srbiji. Nažalost to ima svoju cenu, koja nije niska i često ove proizvode online možete naći po mnogo pristupačnijim cenama.
Ja sam već probala neke proizvode The Balm i potpunom mi je jasno čemu pomama. Ovo je brend koji nudi kozmetiku vhunskog kvaliteta po povoljnijim cenama, iako im cene nisu u rangu drogerijskih proizvoda.


This highlighter you can find online on site feelunique.com and lookfantastc.com, and it cost around 20$, but now you can by it for just 16$.
That's the price I paid for this highlighter.
All The Balm products have familiar look and design that is look of old Hollywood and old glamor.
Product comes in cardboard box same print as the inside. Highlighter is in plastic round compact that has 8,5 g of product.
Case of product is hard, closes nice with click and has mirror on it's upper cover.

U Srbiji je cena ovog proizvoda negde oko 3000 dinara, dok ga na sajtovima feelunique.com i lookfantastic.com možete pronaći po ceni od 20 evra, ali i jeftinije kada su neka sniženja i popusti. Ja sam ga platila samo 15 evra, što je zaista jako povoljno.
Svi proizvodi ove kompanije imaju poznati vintidž izgled, koji me podseća na glamur starog Holivuda, crveni karmin i lokne u kosi.
Proizvod dolazi u kartonskoj kutijici istog printa kao i sam proizvod unutra. Hajlajter je smešten u okruglu plastičnu kutijicu, koja sadrži 8,5 g proizvoda, kompaktna je i ima zatvarač na "klik".
U poklopcu proizvoda se nalazi ogledalo koje je vrlo korisno za upotrebu.


Highlighter itself is finely mild, and has subtly shine to it. I thing that you need to take off first layer of product so you can get it's full color and shine.
This is for sure one of those product that has something to it that couldn't be describe.
It's champagne color is nice on every skin tone and texture of it makes it easy to blend. Photos can't catch real beauty of it on skin so I tried to show you it's full beauty in the pictures below.
This product is nice for brides and for everyday highlighter. For me it's too transparent, and I like when highlighter shows more on my skin.
This one I had to learn how to work with it.
I must say that I like more Sleek makeup highlighter palette in Solstice and I take it with me everywhere. This highlighter I do not take with me because I know that it can be easily broken and I saw so many pictures of that.
His softness is it's true beauty but also it's flaw. You need to take care of this product and sometime it is not possible. 
I like that I got chance to try it, but I think that this product is not "must have". You can find so many good highlighters for less money, I mention Sleek one, that is just perfect for me.
I know a lot of you would not agree with my opinion and I know and understand why are you so in love with this product, but for me I have other favorites.

Ovaj hajlajter je fino mleven, veoma mekan na dodir, prelepe šampanj boje, koja ima suptilan sjaj, i teško se vidi na slikama. Slika ispod pokazuje hajlajter na mojoj ruci, nakon par prelaza preko proizvoda.
Zbog svoje mekane teksture lako ga je nadograditi, a da ne izgleda preterano. Ujedno to što je izuzetno mekan je njegova naveća mana, jer sam viđala na društvenim mrežama slike i čula kako se lako lomi i nije pogodan za putovanja. Sama nisam probala da ga nosim sa sobom na put, pa nisam sigurna da li je to tačno.
Njegova lepota je u gotovo transparentnoj završnici, i suptilnom sjaju koji je pogodan za svakodnevni izgled i posebne prilike. Mislim da se puna lepota proizvoda i njegov puni sjaj vide tek kada se skine prvi sloj proizvoda. Tada se hajlajter lakše nanosi i ima veći sjaj.
Za mene je ovaj proizvod možda i previše suptilan. Uvek ga nonosim u tri sloja kako bih dobila željenu jačinu.


In the end I must say that this product is nice to have if you are into makeup, but it is not something that you can't live without. Also if you have small budget you can find other products that will forfill your need. 

What are your thoughts about this product? Write me in the comments.
Till next post...
Buy!

Dunja!!!

Iako mi je jako drago što imam ovaj proizvod i koristim ga relativno često, imam i svoje favorite koji su po meni mnogo povoljniji i bolji od ovog proizovda.
Jasno mi je da će se sada mnogi od vas frapirati ovom mojom rečenicom, i da se nećete složiti sa mnom, ali po meni ovo je proizvod koji je onima koji mnogo vole šminku i hajlajtere potreban. Ali, ako ste samo potrošač koji šminka sebe i planirate svoju kupovinu pažljivo, mislim da možete naći bolje i jeftinije proizvode od ovog, primer je svakako Sleek makeup paleta hajlajtera u nijansi Solstice, koju stalno koristim i nosim sa sobom - zaista je diva, a cena joj je upola niža od Mery-lou hajlajtera.
Ovo je samo moje mišljenje i razumem ako se ne slažete sa mnom, lepota šminkanja je upravo u toj različitosti u mišljenjima, načinu šminkanja ili samodoživalju šminke.


Toliko u ovom postu.
Nadam se da vam se sviđa i da ćete svoje utiske o ovom proizvodu pisati u komentarima.

Do novog čitanja...
Pozdrav!

Dunja!!!

  • Share:

You Might Also Like

11 comments

  1. Meni je iskreno njegova cena sasvim pristupacna ako pogledaš koliko proizvoda dobijaš. Samim tim što ti treba manje da izgleda dobro na licu troši se dosta sporije. Ja recimo jedan pan mogu za dve mature iskoristiti što je oko 200 šminkanja i još mi ostane. Generalno mi je nejasno opšte nezadovoljstvo cenama TheBalm proizvoda, nije kao da su uopšte u rangu sa bilo čim u našim drogerijama. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da zaista ce dugo da traje, meni samo smeta sto sve van Srbije i online mogu da platim mnogo jeftinije. Mislim da nije ok da placamo mnogo vise od ljudi u Hrvatskoj ili Mađarskoj, ok je da se cena iz evra pretvori u dinare i doda PDV, a sve preko toga ne. To je samo moj stav.

      Избриши
    2. Mislim da su za cene krive carine i to što još nismo u EU :(

      Ni ja ne volim da platim "nadograđene" cene, ali predpostavljam da ćemo i mi dočekati neku akciju i sniženje u Lillyju ;)

      Избриши
    3. U pravu si. Svi placemo taj ceh sto nismo EU. U Hrvatskoj sam pre par dana kupovala kozmetiku i bila je bas jeftina u poredjenju sa nasim cenama.
      Mislim da je ok da mi kao blogeri i neko ko pise o svemu tome predstvimo stvari kakave jesu i da upozorimo i posavetujemo sve kako da kupuju i gde i koliko je to provereno.

      Избриши
  2. Odlican review. Bas mi se dopada tvoj blog :)

    xoxo

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Slažem se s Ilonom i smatram da se theBalm ne može uopće uspoređivat s bilo kojim brendom u našim balkanskim drogerijama, ni kvalitetom, ni količinom, ni dizajnom ambalaže, a samim tim ni cijenom. Ni kod nas (Hrvatska) cijene theBalma nisu niske i pristupačne, ali bez obzira na akcije u našoj Bipi (-30%) štand je uglavnom ispražnjen. Dakle, djevojke su očito skužile da se ne isplati čekati akciju nego odmah kupiti željene proizvode, pogotovo Mary Lou.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno. The Balm je iznad svih u drogerijama, ali mi nemam bas neke popuste ovde i nije dostupan svuda, ali nadam se da ce se i to popraviti.

      Избриши
  4. ovaj highlighter mi je bas predivan, ja sam osoba koja voli isprobati sve, nazalost njega nemam u kolekciji ali sam u Bipi isprobala ga, meni je zaista savrsen, istina da je skup, ali prekrasan je..
    zapatila sam te, nadam se da ces uzvratiti

    Maggie's Blog

    ОдговориИзбриши