Ecotools brush duo define & highlight!!!

By Beauty junkie - 23.2.17

Brushes are for sure my passion. I buy them like there is no tomorrow.
It's not like I need more of them, but I just enjoy in every one of them and love to try new ones that are affordable and good quality. 
One of the brand I was very surprise with last year is ecotools. Two of them brushes I use daily so  I decided to try new ones, and I knew that they changed them, and improve them so I took one set just to try.

Četkice za šminkanje su sigurno moja strast kada je šminkanje u pitanju. Desi se da ih kupim i kada mi ne trebaju, ali naprosto obožavam da probam povoljne i kvalitetne četkice različitih proizvođača.
Prošle godine su me četkice brend Ecotools jako iznenadile i postale mi omiljene. 
Kada sam saznala da su ih redizajnirali i poboljšali morala sam da ih probam.
Odličila sam da kupim novi set duo četkica koji nosi naziv "define and highlight".


During this time I just continued to use them, because it shows that these brushes have so nice shape, soft bristles and work perfectly with bronzers and highlighters.

In this set you have fan brush that is thick and has extremely soft bristles. It is big and beautiful in design. I just like this pale white color on the handle. Bristles pick up product good and blend on cheeks easily.
Soft synthetic fibers are flexible, so they glide on to the skin.

Od kako sam ih kupila koristim ih stalno, jer se pokazalo da ove četkice maju jako mekane dlačice, odličan oblik i rade dobro sa bronzerima i hajlajterima.

U ovom setu nalazi se "fan" četkica, koja je namenjena nanošenju hajlajtera. Velika je i prelepa. Novi dizajn koji uključuje ovu nežnobelu boju drške, jako mi se sviđa. Sama vlakna četkice su jako mekana i savitljiva, i jako lako i lepo pokupe proizvod i nanesu ga na lice. 
Veličina ove četkice omogućava da se sve nanese u gotovo jednom potezu.


Second brush was a real surprise for me. The shape of brush is nice and it looked like it's meant to be for blushes. Brush has pointed shape, with bristles that are soft and flexible like in the fan brush. Pointed shape i good because you pick up product with top of the brush and blend color on face with bristles that are shorter and on it's sides.

This brush is just perfect for contour and bronzers. Bristles make application so easy and blend perfectly on skin. This brush become my favorite for the contour.

Druga četkica je bila pravo iznenađenje u ovom setu. Sam oblik četkice više me podseća na četkice koje se koriste za nanošenje rumenila, ali pokazalo se da je ova četkica odlična za konturisanje.

Četkica ima šiljast vrh, koji je odličan kada je u pitanju uzimanje proizvoda iz pakovanja. Ovaj vrh neće nikada pokupiti previše proizvoda, a kraća vlakna sa strane će lepo izblendati proizvod kada ga nanesete na lice.


I must say that these brushes were another surprise from Ecotools and they have really good quality and price. This set is 10$ on site iherb.com.
Check them out. I think you would like them a lot.

This is all for this sort and quick post.
Hope you like it.
Till next post...

Buy!!!
Dunja! 

Moram reći da je i ovaj set pokazao odličan kvalitet i da ima jako pristupačnu cenu. Na sajtu iher.com cena je 10$.Ovo je set koji može biti odlična osnova ako tek počinjete sa šminkanjem, tj. sa konturisanjem i isticanjem lica. Moja topla preporuka.

Toliko u ovom brzinskom postu. 
Nadam se da vam se sviđa.

Do novog posta...
Pozdrav!!!

Dunja!

HVALA ŠTO PRATITE BLOG!





  • Share:

You Might Also Like

8 comments

  1. Takođe obožavam ecotools četkice, mnogo su kvalitetnije od pojedinih skupljih :) Novi izgled je savršen :)

    ОдговориИзбриши
  2. Jao ovo mi je promaklo na iherbu. Eto ja sam baš početkik po pitanju konturiranja, nanošenja bronzera i highlightera, i naravno da mi trebaju pristupačne četkice za to namjenu. Hvala na preporukama.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mare M obavezno pogledaj. Premekane su i ja sam prezadovoljna. Bas su lepe i prijatno iznenadjenje za mene. pozzz!

      Избриши
  3. ja sam nekako opsjednuta cetkica i volim da ih imam sto vise :D najdraze su mi one maxi koje mi prekriju pola lica haha :D ove mi se cine bas kvalitetne ali ih do sada nisam probala :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisu im sve cetkice u kolekciji istog kvalitet, ali ove dve su sjajne i cena im je odlicna.

      Избриши
  4. Odlicno izgledaju i bas su povoljne :) Ja njihove cetkice obozavam :) Izmedju njih i RT ne znam ko mi je bolji ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja. Oba brenda su super i cena im je najbolja na sajtu iherb.com
      Hvala za komentar.

      Избриши